Komunikaty PR

Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska

2022-03-30  |  16:00
Biuro prasowe

Większości z nas dieta mężczyzn kojarzy się przede wszystkim z dużymi porcjami, mięsem w celu “robienia masy”. Jednak sytuacja wygląda inaczej, ponieważ z roku na rok rośnie świadomość i zainteresowanie mężczyzn zdrowym odżywianiem, a same cele także ulegają zmianie. Obok chęci zwiększenia masy mięśniowej czy redukcji masy ciała, pojawia się również potrzeba utrzymania wagi i poprawy samopoczucia. Na przeciw oczekiwaniom męskiej części konsumentów, SuperMenu wyszło naprzeciw wprowadzając nowy wariant diety dedykowany mężczyznom i osobom aktywnym fizycznie - Super Active.

Dieta pudełkowa wsparciem (nie tylko) dla mężczyzn 

Męska dieta kojarzy nam się najczęściej z mięsem i wszelkimi produktami, które mają na celu dostarczyć jak najwięcej białka, będącego m.in. elementem budulcowym mięśni. Innym panującym mitem jest także twierdzenie, że spożycie mięsa wpływa na zwiększenie poziomu testosteronu. To nieprawda.

Coraz więcej mężczyzn zauważa pozytywną różnicę włączając do planów żywieniowych elementy diety roślinnej czy śródziemnomorskiej. Zmiany te jednak następują wolniej niż w przypadku kobiet, ponieważ mężczyźni bywają bardziej oporni na wprowadzenie nowych nawyków żywieniowych, mniej uwagi poświęcają także ich utrzymaniu. Chcą wdrożyć wiele zmian na raz, co prowadzi często do niepowodzenia i spadku motywacji.  Dlatego zarówno mężczyźni, jak i kobiety powinni wprowadzać zmiany, w tym te żywieniowe, stopniowo - małymi krokami, korzystając z rozwiązań dostępnych na rynku, jak np. specjalistyczna dieta pudełkowa. 

Podstawową różnicą w diecie mężczyzn i kobiet jest ich zapotrzebowanie na mikroskładniki oraz kaloryczność. W przypadku osób intensywnie ćwiczących często wzrasta zapotrzebowanie np. na dodatkową suplementację magnezu. Natomiast osoby dążące do wyrobienia masy mięśniowej potrzebują w swoim jadłospisie postawić na produkty bogate w białko. Różne bywają także motywacje do rozpoczęcia diety.

Kobietom często bardziej zależy na redukcji tkanki tłuszczowej i ukształtowaniu sylwetki. W przypadku mężczyzn celem najczęściej bywa “rzeźba” oraz zwiększenie masy mięśniowej. Jednak bez posiadania specjalistycznej wiedzy w tym obszarze samodzielne układanie jadłospisu bywa bardzo trudne. Nic dziwnego, że wraz z rosnącym zainteresowaniem zdrowym odżywianiem Polacy zaczęli interesować się cateringami dietetycznymi. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób, które nie tylko nie posiadają wiedzy z obszaru dietetyki, ale i nie mają czasu na gotowanie, cenią sobie wygodę oraz jakościowe produkty. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, SuperMenu postanowiło wprowadzić dietę dedykowaną mężczyznom oraz osobom intensywnie ćwiczącym - Super Active. 

 

  • Już od dawna przymierzaliśmy się do tego, żeby mieć ofertę dedykowaną dla mężczyzn. Bardzo mi na tym zależało! Postanowiliśmy więc wprowadzić nowy wariant diety o zwiększonej kaloryczności z myślą o potrzebach panów. Natomiast będzie to dobre rozwiązanie również dla tych pań, które chcą zbudować masę mięśniową albo po prostu zdrowo przytyć. Jestem bardzo podekscytowana tą nowością i już nie mogę się doczekać pierwszych reakcji naszych Klientów! - powiedziała Anna Lewandowska, sportsmenka, propagatorka zdrowego stylu życia, założycielka SuperMenu by Anna Lewandowska.
     

Nowy wysokobiałkowy wariant diety składa się z 6 posiłków, w tym 5 pełnowartościowych dań oraz koktajlu białkowego, będącego źródłem aminokwasów wspierających budowę tkanki mięśniowej.

 

O SuperMenu by Anna Lewandowska

SuperMenu by Anna Lewandowska - jeden z wiodących cateringów dietetycznych w Polsce z siedzibą w Warszawie. Marka oparta na filozofii żywienia Anny Lewandowskiej - która od lat promuje zdrowy styl życia. Jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce, nie używa  we wszystkich  swoich dietach  białego cukru, pszenicy i surowego mleka.

Catering SuperMenu dostarcza wysokiej jakości diety w 17 wariantach do ponad 450 miast w Polsce oraz okolicznych miejscowości. Do produkcji wykorzystuje towary wytwarzane przez  polskich rolników i firmy, by wspierać rodzime przedsiębiorstwa. SuperMenu produkuje swoje posiłki we własnym, nowoczesnym zakładzie spełniającym najwyższe standardy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Projekt „Biustowniczki” – Bezpłatne badania piersi w centrach G City Biuro prasowe
2023-11-30 | 09:50

Projekt „Biustowniczki” – Bezpłatne badania piersi w centrach G City

Sieć obiektów handlowych należąca do G City Europe połączyła siły z Fundacją Kapitan Światełko i współtworzy niesamowity projekt pod nazwą „Biustowniczki”.
Zdrowie Sieć Ośrodków Badań Klinicznych Pratia dołącza do Prime Site Network IQVIA
2023-11-25 | 17:00

Sieć Ośrodków Badań Klinicznych Pratia dołącza do Prime Site Network IQVIA

Pratia, sieć badań klinicznych działająca w siedmiu krajach europejskich, otrzymała status Prime Site od IQVIA, wiodącego globalnego dostawcy zaawansowanej analizy danych, rozwiązań
Zdrowie G City partnerem kampanii Mosznowładcy!
2023-11-23 | 11:00

G City partnerem kampanii Mosznowładcy!

Trwa jubileuszowa edycja kampanii Mosznowładcy, która na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń wielu polskich miast! Jej organizatorem i pomysłodawcą jest Fundacja Kapitan

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Demografia, zdrowie, edukacja i ekologia. Nowe technologie mają coraz większe znaczenie dla rozwiązywania najbardziej palących problemów

O pozytywnym wpływie technologii na biznes mówi się od dawna, za czym idą rosnące z roku na rok inwestycje przedsiębiorstw w ten obszar, m.in. chmurę czy sztuczną inteligencję. Coraz częściej nowe technologie znajdują także zastosowanie w rozwiązywaniu palących problemów globalnych. Pracują nad nimi zarówno duże korporacje, naukowcy i studenci, jak i start-upy z całego świata. – Nowe technologie posiadają ogromny potencjał w przekształcaniu i wspieraniu kluczowych obszarów społeczno-gospodarczych, takich jak edukacja, zdrowie, środowisko i gospodarka – mówi Alicja Tatarczuk z Huaweia. Koncern szuka takich innowacyjnych pomysłów wśród młodych naukowców w swoim konkursie Tech4Good, który jest częścią programu Seeds for the Future.

Handel

W okresie okołoświątecznym Polacy generują duże ilości elektroodpadów. Połowa nie wie, że nie można ich wyrzucić do śmietnika

Polacy mają problem z prawidłowym wskazaniem elektroodpadów i nie do końca wiedzą, gdzie oddawać takie zużyte sprzęty – pokazuje badanie agencji badawczej Zymetria na zlecenie RLG. 34 proc. badanych przyznało, że zdarzyło im się źle zutylizować wyrzucane elektroodpady. Odpady, które najczęściej trafiają w nieodpowiednie miejsce, to m.in. kable, ładowarki czy słuchawki. – Podobnie jest z różnego rodzaju golarkami, lokówkami, zabawkami na baterie i innymi małymi sprzętami, czyli tym, co niebawem będziemy kupować pod choinkę – zauważa Monika Wyciechowska z RLG w Polsce. Jak wskazuje, ponad połowa Polaków nie wie, że starych sprzętów nie wolno wyrzucać do pięciu frakcji, ale trzeba je oddać do specjalnych punktów zbiórki.

Bankowość

Banki i fundusze skoncentrowane na zielonych aspektach finansowanych projektów. UE stawia przed nimi coraz więcej wymogów

Zielona transformacja w Europie odciska coraz mocniejsze piętno na wszystkich sektorach gospodarki, także w branży finansowej. Wchodzące w życie kolejne regulacje z jednej strony wymuszają na bankach i innych instytucjach uwzględnianie kwestii ESG przy podejmowaniu decyzji o udzielaniu firmom kredytu inwestycyjnego czy zakupie akcji lub obligacji spółek. Z drugiej strony kolejne dyrektywy i rozporządzenia tworzą podstawy do oceny stopnia „zieloności” projektów. Ekologizację branży ma wspomóc utworzona właśnie platforma koordynująca działania branży – POLSIF.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.