Pierwsza dieta dla mężczyzn od SuperMenu by Anna Lewandowska
Większości z nas dieta mężczyzn kojarzy się przede wszystkim z dużymi porcjami, mięsem w celu “robienia masy”. Jednak sytuacja wygląda inaczej, ponieważ z roku na rok rośnie świadomość i zainteresowanie mężczyzn zdrowym odżywianiem, a same cele także ulegają zmianie. Obok chęci zwiększenia masy mięśniowej czy redukcji masy ciała, pojawia się również potrzeba utrzymania wagi i poprawy samopoczucia. Na przeciw oczekiwaniom męskiej części konsumentów, SuperMenu wyszło naprzeciw wprowadzając nowy wariant diety dedykowany mężczyznom i osobom aktywnym fizycznie - Super Active.
Dieta pudełkowa wsparciem (nie tylko) dla mężczyzn
Męska dieta kojarzy nam się najczęściej z mięsem i wszelkimi produktami, które mają na celu dostarczyć jak najwięcej białka, będącego m.in. elementem budulcowym mięśni. Innym panującym mitem jest także twierdzenie, że spożycie mięsa wpływa na zwiększenie poziomu testosteronu. To nieprawda.
Coraz więcej mężczyzn zauważa pozytywną różnicę włączając do planów żywieniowych elementy diety roślinnej czy śródziemnomorskiej. Zmiany te jednak następują wolniej niż w przypadku kobiet, ponieważ mężczyźni bywają bardziej oporni na wprowadzenie nowych nawyków żywieniowych, mniej uwagi poświęcają także ich utrzymaniu. Chcą wdrożyć wiele zmian na raz, co prowadzi często do niepowodzenia i spadku motywacji. Dlatego zarówno mężczyźni, jak i kobiety powinni wprowadzać zmiany, w tym te żywieniowe, stopniowo - małymi krokami, korzystając z rozwiązań dostępnych na rynku, jak np. specjalistyczna dieta pudełkowa.
Podstawową różnicą w diecie mężczyzn i kobiet jest ich zapotrzebowanie na mikroskładniki oraz kaloryczność. W przypadku osób intensywnie ćwiczących często wzrasta zapotrzebowanie np. na dodatkową suplementację magnezu. Natomiast osoby dążące do wyrobienia masy mięśniowej potrzebują w swoim jadłospisie postawić na produkty bogate w białko. Różne bywają także motywacje do rozpoczęcia diety.
Kobietom często bardziej zależy na redukcji tkanki tłuszczowej i ukształtowaniu sylwetki. W przypadku mężczyzn celem najczęściej bywa “rzeźba” oraz zwiększenie masy mięśniowej. Jednak bez posiadania specjalistycznej wiedzy w tym obszarze samodzielne układanie jadłospisu bywa bardzo trudne. Nic dziwnego, że wraz z rosnącym zainteresowaniem zdrowym odżywianiem Polacy zaczęli interesować się cateringami dietetycznymi. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób, które nie tylko nie posiadają wiedzy z obszaru dietetyki, ale i nie mają czasu na gotowanie, cenią sobie wygodę oraz jakościowe produkty. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, SuperMenu postanowiło wprowadzić dietę dedykowaną mężczyznom oraz osobom intensywnie ćwiczącym - Super Active.
-
Już od dawna przymierzaliśmy się do tego, żeby mieć ofertę dedykowaną dla mężczyzn. Bardzo mi na tym zależało! Postanowiliśmy więc wprowadzić nowy wariant diety o zwiększonej kaloryczności z myślą o potrzebach panów. Natomiast będzie to dobre rozwiązanie również dla tych pań, które chcą zbudować masę mięśniową albo po prostu zdrowo przytyć. Jestem bardzo podekscytowana tą nowością i już nie mogę się doczekać pierwszych reakcji naszych Klientów! - powiedziała Anna Lewandowska, sportsmenka, propagatorka zdrowego stylu życia, założycielka SuperMenu by Anna Lewandowska.
Nowy wysokobiałkowy wariant diety składa się z 6 posiłków, w tym 5 pełnowartościowych dań oraz koktajlu białkowego, będącego źródłem aminokwasów wspierających budowę tkanki mięśniowej.
O SuperMenu by Anna Lewandowska
SuperMenu by Anna Lewandowska - jeden z wiodących cateringów dietetycznych w Polsce z siedzibą w Warszawie. Marka oparta na filozofii żywienia Anny Lewandowskiej - która od lat promuje zdrowy styl życia. Jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce, nie używa we wszystkich swoich dietach białego cukru, pszenicy i surowego mleka.
Catering SuperMenu dostarcza wysokiej jakości diety w 17 wariantach do ponad 450 miast w Polsce oraz okolicznych miejscowości. Do produkcji wykorzystuje towary wytwarzane przez polskich rolników i firmy, by wspierać rodzime przedsiębiorstwa. SuperMenu produkuje swoje posiłki we własnym, nowoczesnym zakładzie spełniającym najwyższe standardy.
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.