Komunikaty PR

PIERWSZA KONFERENCJA ZIKO APTEKI „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA”.

2022-09-13  |  16:00
Biuro prasowe

Jutro, 14 września rozpoczyna się pierwsza edycja dwudniowej konferencji „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA” organizowanej dla kadry kierowniczej sieci aptek franczyzowych Ziko Apteka. Miejscem spotkań i prelekcji będzie Hotel Crystal Mountain w Wiśle. Podczas wydarzenia personel sieci aptek franczyzowych Ziko Apteki będzie miał okazję spotkać się z przedstawicielami największych, światowych i polskich firm farmaceutycznych oraz dermokosmetycznych, pogłębić wiedzę na temat terapii, doboru leków, najnowszych wyników badań czy receptury aptecznej. Spotkanie będzie również okazją do wymiany doświadczeń i opinii.

Sieć aptek franczyzowych Ziko Apteka dba o rozwój zawodowy pracowników – farmaceutów. Właśnie dlatego firma regularnie szkoli personel, zapewniając m.in. szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Również tym razem postanowiła zatroszczyć się o pracowników, dając im możliwość poszerzenia wiedzy w zakresie farmacji, leczenia, leków, receptury aptecznej, wyrobów medycznych czy dermokosmetyków i zorganizowała konferencję „Farmaceutyczne Forum Zdrowia”.

W pierwszym dniu wydarzenia Farmaceuci sieci aptek franczyzowych Ziko Apteka będą mogli nie tylko poznać przedstawicieli największych firm farmaceutycznych i dermokosmetycznych, ale także wysłuchać ich prelekcji. Zaprezentują się takie firmy jak: RECKITT BENCKISER, HALEON, PERRIGO POLAND, PAUL HARTMANN POLSKA, SANDOZ, FAGRON, POLSKI LEK, OLEOFARM i SANOFI. Prelegenci opowiedzą o swoich firmach i ich planach. Podzielą się także wiedzą z dziedziny farmacji w odniesieniu do produkowanych preparatów, zaprezentują wyniki badań, przedstawią najlepsze dla Pacjenta terapie w konkretnych problemach zdrowotnych, z którymi Farmaceuci spotykają się w swojej codziennej pracy z Pacjentem.

Oprócz części konferencyjnej zorganizowano również cześć wystawienniczą, w której na specjalnie przygotowanych przez producentów stoiskach, będą oni mogli szerzej zaprezentować swoje firmy, plany rozwoju, kierunki działalności na rynku farmaceutycznym. Będzie można porozmawiać o nowych produktach, czy zadać pytania dotyczące asortymentu lub składu preparatów.

Drugi dzień to czas wypełniony zabawami integracyjnymi. Mają one na celu naukę efektywnej komunikacji w szybko zmieniających się warunkach. Na kierowników czekają różne wyzwania, które często pojawiają się podczas współpracy w zespole, jak chociażby ukończenie zadania w warunkach ograniczonej komunikacji oraz presji czasowej. 

Farmaceutyczne Forum Zdrowia Ziko Apteka daje możliwość nie tylko do dalszego rozwoju personelu, ale również do bliższego poznania się pracowników sieci aptek franczyzowych Ziko Aptek z całej Polski. Konferencja umożliwi im wymianę doświadczeń, umiejętności, a także pogłębienia relacji koleżeńskich.

 

Informacji dodatkowych udziela:

Celestyna Gąsior-Woszczyna
Specjalista ds. Komunikacji
celestyna.gasior-woszczyna@ziko.pl
tel. +48 511 898 634

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Urządzenia dezynfekujące Lena Lighting pierwszymi produktami z atestem GMBU Biuro prasowe
2022-09-28 | 15:00

Urządzenia dezynfekujące Lena Lighting pierwszymi produktami z atestem GMBU

UV-C Sterilon Max Pro 1200 oraz 800  dezynfekujące powietrze zostały zaprojektowane i wyprodukowane przez wiodącego polskiego producenta oświetlenia Lena Lighting. Urządzenia
Zdrowie SCB: Projekt „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel” wchodzi w trzeci etap
2022-09-27 | 15:30

SCB: Projekt „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel” wchodzi w trzeci etap

Trwa ostatnia, trzecia część wyprawy projektu „28 Marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”. W jej ramach uczestnicy przejadą na rowerach i w tandemach ok. 180 km od Helu
Zdrowie Hipnoza w Biznesie, a manipulacja biznesowa
2022-09-27 | 01:00

Hipnoza w Biznesie, a manipulacja biznesowa

Traumy z dzieciństwa młodego przedsiębiorcy Bardzo często okazuje się, że podczas pracy z hipnoterapeutą, że blokada to poczucie, że jestem niewystarczająco dobry w oczach swojego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Luka płacowa między kobietami a mężczyznami nie maleje. Wyrównanie różnic może potrwać jeszcze co najmniej 130 lat

Gender gap to problem społeczny w globalnym, jak i polskim wymiarze. Według danych McKinsey & Company w Polsce kobiety stanowią ponad połowę populacji i aż 66 proc. osób kończących studia wyższe, ale mają niższy udział w rynku pracy i nieproporcjonalnie mniej zarabiają. Luka płacowa, według ostatniego raportu World Economic Forum „Global Gender Gap Report 2022”, wynosi 8,7 proc., choć w niektórych branżach i według niektórych metodologii jest ponad dwukrotnie wyższa. Szansą na szybkie wyrównanie jej może się jednak okazać projekt unijnej dyrektywy, który zmusi pracodawców do większej transparentności w wynagrodzeniach. 

Przemysł

Opracowany w Polsce system narzędzi inżynierskich zwiększy wydajność silników lotniczych. Pozwoli też przewidzieć konieczność remontu silnika samolotu i związane z tym koszty

Poprawa wydajności silników i możliwość optymalizacji kosztów ich eksploatacji czy remontów – to elementy, które mają duże znaczenie dla linii lotniczych. General Electric Company Polska pracuje nad systemem, który na podstawie obliczeń dokonanych przez algorytmy sztucznej inteligencji ułatwi projektowanie części lotniczych poprzez optymalizację charakterystyk odpowiedzialnych za zużycie paliwa i emisję. Platforma opracuje też prognozy dotyczące planowania czynności serwisowych w trakcie eksploatacji silników, tak aby flota lotnicza działała jak najwydajniej. Wdrożenie trzymodułowego projektu przyniesie korzyści nie tylko przewoźnikom i serwisom naprawczym, lecz także przyczyni się do osiągnięcia celu dekarbonizacji transportu.

Motoryzacja

Sportowy brand Mercedesa notuje rekordowe wyniki sprzedaży. Elektryfikacja dużą szansą dla tego segmentu rynku

W ubiegłym roku sprzedaż AMG, sportowego i wyczynowego brandu Mercedesa, wzrosła o blisko 17 proc. do rekordowych 146 tys. egzemplarzy. Polska jest dla tej marki czwartym rynkiem zbytu w Europie, a gdański AMG Brand Center jednym z nielicznych jej salonów na świecie. – Ten segment rynku rośnie na całym świecie i „młodnieje”, bo przyciąga coraz młodszych klientów – mówi Philipp Schiemer, dyrektor generalny marki Mercedes-AMG. W kolejnych latach będą ich przyciągać dwa trendy – elektromobilność i cyfryzacja, czyli m.in. wejście w e-wyścigi. AMG zaprezentowało właśnie specjalne odsłony swoich flagowych modeli przygotowane na 55. urodziny.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.