Platforma Salesforce Work.com for Vaccines pomoże w dystrybucji szczepionek
Świat przygotowuje się do przeprowadzenia jednej z największych masowych kampanii szczepień w historii ludzkości. Zarządzanie procesem bezpiecznej dystrybucji szczepionek, dla potencjalnie miliardów ludzi będzie niezwykle trudne. Dlatego też Salesforce, światowy lider w dziedzinie CRM, ogłosił uruchomienie serwisu Work.com for Vaccines. Można go użyć nie tylko do zarządzania szczepionką przeciwko COVID-19, ale także dla innych szczepień, na które rośnie zapotrzebowanie – np. przeciwko grypie sezonowej.
Bazując na serwisie Salesforce Work.com, który został opracowany, aby pomóc organizacjom uczynić swoje miejsca pracy i społeczności bezpiecznymi w obliczu globalnej pandemii, Work.com for Vaccines ma za zadanie niesienie pomocy rządom i organizacjom opieki zdrowotnej w bezpiecznym i skutecznym zarządzaniu szczepionkami na dużą skalę. Dzięki Work.com for Vaccines klienci będą mogli projektować, budować, integrować i zarządzać swoimi programami szczepień w sposób kompleksowy i bardzo elastyczny.
Zapotrzebowanie na szczepionki będzie prawdopodobnie większe niż początkowa podaż i dostawy, co może wpłynąć na przerwy w łańcuchach dostaw, a także na konieczność wyznaczania priorytetów. Gdy szczepionka będzie gotowa, konieczne będzie przeprowadzenie masowej akcji informacyjnej, koordynacji i planowania. Instytucje będą również oczekiwały monitorowania wyników i stanu zdrowia ludzi po otrzymaniu szczepionki, co będzie miało kluczowe znaczenie dla pomocy urzędom zdrowia i organizacjom w ocenie bezpieczeństwa i skuteczności działań.
-Technologia odegra kluczową rolę w pomaganiu rządom i organizacjom opieki zdrowotnej w dystrybucji długo wyczekiwanej szczepionki dla miliardów ludzi na całym świecie - powiedział Bret Taylor, prezes i dyrektor operacyjny Salesforce. - Jesteśmy dumni, że dzięki Work.com for Vaccines, możemy dołożyć cegiełkę do globalnej walki z pandemią, oferując organizacjom technologię, której potrzebują, aby bezpiecznie i skutecznie wdrażać swoje programy szczepień za pomocą platformy Salesforce 360 Customer Trusted.
Platforma do Zarządzania Programem Szczepień
W momencie, gdy cały świat czeka na szczepionkę, która zażegna kryzys COVID-19, instytucje i organizacje opieki zdrowotnej oczekują ujednoliconej platformy pomocy w zarządzaniu programami szczepień, która zapanuje nad logistyką dystrybucji, monitorowaniem wyników, organizacją zapasów i innymi aspektami związanymi z transferem szczepionek.
Organizacje na całym świecie używają już Work.com do porządkowania kontaktów, zarządzania działaniami ratunkowymi i innych rozwiązań, które mają pomóc im w bezpiecznej pracy. Work.com pomoże zbudować i rozszerzyć następujące możliwości, tak aby sprostać globalnej akcji szczepień:
- Public Health Command Center - Centrum zarządzania zdrowiem publicznym zapewnia wszechstronny wgląd w dane dotyczące zarządzania szczepieniami, zapewniając możliwość podejmowania decyzji w oparciu o fakty i reagowania w razie potrzeby. Command Center zapewnia całościowy wgląd w stan zdrowia społeczności i może przedstawiać aktualne poziomy zapasów szczepionek i produktów medycznych oraz prognozę potencjalnych potrzeb.
- Vaccine Inventory Management - Zarządzanie zapasami szczepionek pomaga organizacjom zapewnić dostępność i utrzymanie odpowiednich ilości szczepionek, strzykawek i zapasów środków ochrony osobistej w celu zaspokojenia potrzeb w zakresie zdrowia publicznego, dokładnego prognozowania zapotrzebowania i pomocy w ograniczeniu marnotrawstwa oraz uniknięciu nadwyżek, które mogłyby zostać wykorzystane gdzie indziej.
- Vaccination Appointment Scheduling - W celu ułatwienia zaplanowania terminu szczepienia i przeprowadzenia oceny stanu zdrowia za pomocą elektronicznego systemu rejestracji, przy jednoczesnym umożliwieniu lekarzom ustalenia i uszeregowania priorytetów zgłoszeń.
- Clinical Vaccine Administration - Ma na celu zapewnienie, że personel medyczny jest przeszkolony w zakresie podawania szczepionek przed ich dostarczeniem oraz że przeprowadzono badania i uzyskano odpowiednie zezwolenia, co pozwala na uniknięcie „wąskich gardeł". AI i narzędzia do analizy danych pozwalają również na zarządzanie zdrowiem społeczności, rejestrowanie i śledzenie podawania szczepionek oraz analizę wyników szczepień w całej społeczności.
- Vaccination Outcome Monitoring - Monitorowanie wyników szczepień pomaga zebrać dane na temat doświadczeń ludzi i wyników badań. Ankiety pomogą zasczepionym samodzielnie wpisywać swoje wyniki zdrowotne, które następnie umożliwią lekarzom szybką reakcję w przypadku wykrycia większych problemów zdrowotnych w danej społeczności.
- Public Health Notifications - pomoże urzędnikom zdrowia publicznego w prowadzeniu dokładnych kampanii edukacyjnych i informacyjnych oraz w szybkiej komunikacji z usługodawcami i osobami za pośrednictwem wybranego przez nich kanału. Ponadto mogą oni zautomatyzować wysyłkę komunikatów, np. przypominanie komuś o przyjęciu drugiej dawki szczepionki, aby odciążyć personel.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.