Ponad 30 000 osób zaszczepionych przeciw COVID-19 w placówkach Super-Pharm
Od lipca w wybranych lokalizacjach Super-Pharm działają punkty szczepień. Chętni mogą skorzystać z usług wykwalifikowanego personelu medycznego i zaszczepić się wszystkimi dostępnymi na rynku szczepionkami. Do tej pory z usługi szczepień w placówkach Super-Pharm skorzystało już ponad 30 000 osób.
- Celem uruchomienia tymczasowych punktów szczepień w naszych placówkach jest usprawnienie procesu powszechnego szczepienia w naszym kraju. Wiemy, że pokonanie pandemii i powrót do normalności będą możliwe tylko wtedy, gdy przerwiemy cykl zakażeń. Szczepionka daje nam taką możliwość, a żeby efekty były jak najlepsze i jak najszybsze, wszyscy musimy być solidarni. – mówi Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Super-Pharm.
Sczepienia wykonywane są w 75 placówkach Super-Pharm. Świadczący w nich usługi personel medyczny wykonał do tej pory ponad 30 000 szczepień. Najwięcej z nich odbyło się w lokalizacjach: Warszawa Puławska, Szczecin Posejdon oraz Gdańsk Forum.
Pomieszczenia, w których prowadzone są szczepienia w placówkach Super-Pharm dostosowano do wymogów punktu szczepień. Są one wyposażone w odpowiedni sprzęt medyczny oraz spełniają warunki organizacyjno-techniczne. Pacjenci przyjmowani są przy zachowaniu reżimu sanitarnego zgodnie z aktualnymi wytycznymi. Każda zaszczepiona osoba na miejscu otrzymuje międzynarodowy certyfikat zaświadczający o przyjęciu szczepionki.
Na szczepienie w punkcie szczepień można zapisać się przez:
- Dedykowaną infolinię Super-Pharm 222 730 730
- Internetowe Konto Pacjenta,
- ogólnopolską infolinię pod numerem telefonu 989,
- e-rejestrację dostępną na stronie http://www.gov.pl/szczepimysie.
Informacje o rejestracji na szczepienia przeciw COVID-19 dostępne są na oficjalnej stronie: https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja.
Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie
Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.