Ponad 30 000 osób zaszczepionych przeciw COVID-19 w placówkach Super-Pharm
Od lipca w wybranych lokalizacjach Super-Pharm działają punkty szczepień. Chętni mogą skorzystać z usług wykwalifikowanego personelu medycznego i zaszczepić się wszystkimi dostępnymi na rynku szczepionkami. Do tej pory z usługi szczepień w placówkach Super-Pharm skorzystało już ponad 30 000 osób.
- Celem uruchomienia tymczasowych punktów szczepień w naszych placówkach jest usprawnienie procesu powszechnego szczepienia w naszym kraju. Wiemy, że pokonanie pandemii i powrót do normalności będą możliwe tylko wtedy, gdy przerwiemy cykl zakażeń. Szczepionka daje nam taką możliwość, a żeby efekty były jak najlepsze i jak najszybsze, wszyscy musimy być solidarni. – mówi Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Super-Pharm.
Sczepienia wykonywane są w 75 placówkach Super-Pharm. Świadczący w nich usługi personel medyczny wykonał do tej pory ponad 30 000 szczepień. Najwięcej z nich odbyło się w lokalizacjach: Warszawa Puławska, Szczecin Posejdon oraz Gdańsk Forum.
Pomieszczenia, w których prowadzone są szczepienia w placówkach Super-Pharm dostosowano do wymogów punktu szczepień. Są one wyposażone w odpowiedni sprzęt medyczny oraz spełniają warunki organizacyjno-techniczne. Pacjenci przyjmowani są przy zachowaniu reżimu sanitarnego zgodnie z aktualnymi wytycznymi. Każda zaszczepiona osoba na miejscu otrzymuje międzynarodowy certyfikat zaświadczający o przyjęciu szczepionki.
Na szczepienie w punkcie szczepień można zapisać się przez:
- Dedykowaną infolinię Super-Pharm 222 730 730
- Internetowe Konto Pacjenta,
- ogólnopolską infolinię pod numerem telefonu 989,
- e-rejestrację dostępną na stronie http://www.gov.pl/szczepimysie.
Informacje o rejestracji na szczepienia przeciw COVID-19 dostępne są na oficjalnej stronie: https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.