Komunikaty PR

Ponad 30 000 osób zaszczepionych przeciw COVID-19 w placówkach Super-Pharm

2021-11-24  |  16:00
Biuro prasowe

Od lipca w wybranych lokalizacjach Super-Pharm działają punkty szczepień. Chętni mogą skorzystać z usług wykwalifikowanego personelu medycznego i zaszczepić się wszystkimi dostępnymi na rynku szczepionkami. Do tej pory z usługi szczepień w placówkach Super-Pharm skorzystało już ponad 30 000 osób.

 

Celem uruchomienia tymczasowych punktów szczepień w naszych placówkach jest usprawnienie procesu powszechnego szczepienia w naszym kraju. Wiemy, że pokonanie pandemii i powrót do normalności będą możliwe tylko wtedy, gdy przerwiemy cykl zakażeń. Szczepionka daje nam taką możliwość, a żeby efekty były jak najlepsze i jak najszybsze, wszyscy musimy być solidarni. – mówi Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Super-Pharm. 

 

Sczepienia wykonywane są w 75 placówkach Super-Pharm. Świadczący w nich usługi personel medyczny wykonał do tej pory ponad 30 000 szczepień. Najwięcej z nich odbyło się w lokalizacjach: Warszawa Puławska, Szczecin Posejdon oraz Gdańsk Forum. 

 

Pomieszczenia, w których prowadzone są szczepienia w placówkach Super-Pharm dostosowano do wymogów punktu szczepień. Są one wyposażone w odpowiedni sprzęt medyczny oraz spełniają warunki organizacyjno-techniczne. Pacjenci przyjmowani są przy zachowaniu reżimu sanitarnego zgodnie z aktualnymi wytycznymi. Każda zaszczepiona osoba na miejscu otrzymuje międzynarodowy certyfikat zaświadczający o przyjęciu szczepionki. 

 

Na szczepienie w punkcie szczepień można zapisać się przez:

  • Dedykowaną infolinię Super-Pharm 222 730 730
  • Internetowe Konto Pacjenta,
  • ogólnopolską infolinię pod numerem telefonu 989,
  • e-rejestrację dostępną na stronie http://www.gov.pl/szczepimysie.

Informacje o rejestracji na szczepienia przeciw COVID-19 dostępne są na oficjalnej stronie: https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
2024-10-15 | 16:00

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.