Komunikaty PR

SCB: Projekt „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel” wchodzi w trzeci etap

2022-09-27  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Trwa ostatnia, trzecia część wyprawy projektu „28 Marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”. W jej ramach uczestnicy przejadą na rowerach i w tandemach ok. 180 km od Helu aż do Krynicy Morskiej. W wyprawie wezmą udział dzieci i młodzież z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Działdowie oraz wychowawcy. Towarzyszyć im będą również ambasadorzy projektu i zaproszeni goście. Sponsorem inicjatywy jest Santander Consumer Bank.

 

Wrocław, 27 września 2022 r. 25 września rozpoczęła się ostatnia część projektu, który polega na odwiedzeniu przez młode osoby z niepełnosprawnością umysłową i ruchową oraz ich opiekunów 17 latarni morskich w ciągu 12 miesięcy. Łączna trasa to ponad 600 km wzdłuż linii brzegowej Bałtyku – na rowerach i w tandemach. Poprzedni, drugi etap odbył się w czerwcu br. na trasie Darłowo – Hel, podczas której uczestnicy pokonali ok. 240 km. W ciągu całej wyprawy drużyna jest wspierana przez ambasadorów projektu - poza pracownikami Santander Consumer Banku, znajdują się wśród nich znane osobistości takie jak: autor książek dla dzieci Grzegorz Kasdepke, medalistka olimpijska w MTB Maja Włoszczowska, dziennikarz i podróżnik Jakub Porada, czy też komentator sportowy Adam Probosz.

 

Celem projektu jest aktywizowanie osób z niepełnosprawnością oraz zwrócenie uwagi na to, że mogą one spełniać swoje marzenia i funkcjonować na równi z osobami zdrowymi. Ostatni etap podróży przebiegnie na trasie Hel – Puck – Gdynia – Sobieszewo – Krynica Morska. Na koniec wyprawy odbędzie się również uroczysta gala, podsumowująca akcję.

 

- Bardzo cieszymy się, że ponownie mogliśmy wesprzeć tę inicjatywę - mówi Sylwia Małycha, Menedżer ds. PR z Santander Consumer Banku. – Kolejna odsłona projektu 28 marzeń uświadamia, że osoby z niepełnosprawnościami niczym nie różnią się od pełnosprawnych - mogą i potrafią docierać do wytyczonego celu, są konsekwentni i mimo przeszkód realizują swoje pasje. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, że możemy spełniać ich  marzenia, a przy tym szeroko promować zdrowy tryb życia i aktywność sportową – dodaje.

 

Projekt 28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel jest kontynuacją inicjatywy 28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na szczyt, kiedy wychowankowie Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Działdowie wraz z opiekunami zdobyli Koronę Gór Polski. Był to pierwszy zorganizowany i zrealizowany tego typu projekt w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.