Shamir Glacier Expression™ - powłoka PREMIUM do codziennego użytku!
Kontynuując rozwój portfolio powłok antyrefleksyjnych, Shamir wprowadza na polski rynek innowacyjny produkt, który spełni oczekiwania najbardziej wymagających - Shamir Glacier Expression™. Nowa powłoka zapewnia zdumiewający poziom przejrzystości, pozbawiony przeszkadzających refleksów. Niezrównana przejrzystość, lepsza jakość widzenia, aż 96% zadowolenia!
Powłoka antyrefleksyjna Shamir Glacier Expression™ jest oparta na najnowszej, autorskiej technologii LayerCalc™, została opracowana przez dział badawczo-rozwojowy w ramach intensywnych prac nad wielowarstwowymi powłokami soczewek okularowych. Nowa technologia pozwala na dodanie dodatkowych warstw, z których każda ma precyzyjnie obliczony współczynnik załamania światła dla określonej długości fali świetlnej i jest ukierunkowana na te, na które oko jest najbardziej wrażliwe. Pomimo dodania kolejnych warstw, zachowana zostaje ta sama grubość powłoki i poziom trwałości soczewki okularowej, podczas gdy niechciane odbicia są minimalizowane, a transmisja niezbędnego światła jest zachowana.
Potwierdzone badaniami
Wyniki wewnętrznych testów porównawczych ze standardowymi soczewkami antyrefleksyjnymi Shamir wykazały, że powłoka Shamir Glacier Expression™ zapewnia o 70% mniej odbić i o 20% lepszy kontrast. Podobnie w kolejnym badaniu, przeprowadzonym wśród 100 specjalistów ochrony wzroku na całym świecie, 96% wybrało Glacier Expression™ ze względu na ogólne zadowolenie, co czyni ją zdecydowanym zwycięzcą.
„SEE BETTER, FEEL BETTER - zobacz więcej, poczuj się lepiej.”
Badania Shamir, w których wzięło udział 1200 respondentów w Stanach Zjednoczonych, opierały się na założeniu, że w dzisiejszym świecie komunikacji za pośrednictwem ekranów lub
za maskami, odczytywanie reakcji i ekspresji osoby coraz bardziej koncentruje się na oczach, które potrafią powiedzieć wiele, szczególnie to, co myślimy i czujemy. Reakcje badanych ze standardowymi soczewkami antyrefleksyjnymi Shamir, w porównaniu z osobami noszącymi soczewki okularowe z powłoką Shamir Glacier Expression™, były jednoznaczne. Osoby z soczewkami i powłoką Glacier Expression™ były uważane za godne zaufania, bardziej sympatyczne i wzbudzające więcej empatii. W trakcie badań respondenci zgłaszali, że widzą wyraźniej, odczuwają większy komfort i czują się bardziej zrelaksowane. Podsumowując - soczewki z powłoką antyrefleksyjną Shamir Glacier Expression™ zwiększają zdolność do nawiązywania kontaktów, tak ważną w dzisiejszym wirtualnym i zdystansowanym społecznie świecie.
Znaczenie powłoki antyrefleksyjnej
Zmniejszenie odbicia światła w połączeniu ze zwiększoną transmisją przez soczewkę daje Glacier Expression™ o 25% lepszą czułość kontrastu w porównaniu ze standardowymi powłokami antyrefleksyjnymi Glacier, umożliwiając ostrzejsze widzenie i lepszą jakość widzenia. Badania kliniczne wykazały, że skutkuje to również poprawą czasu reakcji aż o 50%, tak ważnego podczas np. prowadzenia samochodu. Ze względu na zwiększoną wyrazistość, soczewki Shamir Glacier Expression™ redukują również szumy tła, zwiększając tym samym SNR (Signal to Noise Ratio - stosunek sygnału do szumu), pomagają również ograniczyć zmęczenie oczu. Wreszcie, Glacier Expression™ zapewnia dodatkową ochronę przed promieniowaniem UV, zarówno przed światłem przychodzącym, jak i odbitym od wewnętrznej powierzchni soczewki.
Najbardziej zaawansowana powłoka soczewek, Glacier Expression™ firmy Shamir, oferuje lepsze widzenie, korzystniejszy wygląd, a tym samym lepsze samopoczucie - lepsze soczewki dla współczesnego, pełnego wyzwań cyfrowego świata. Już teraz dostępne w ofercie firmy Shamir.
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.