Komunikaty PR

Shamir Glacier Expression™ - powłoka PREMIUM do codziennego użytku!

2022-05-19  |  10:35
Biuro prasowe

Kontynuując rozwój portfolio powłok antyrefleksyjnych, Shamir  wprowadza na polski rynek innowacyjny produkt, który spełni oczekiwania najbardziej wymagających - Shamir Glacier Expression™. Nowa powłoka zapewnia zdumiewający poziom przejrzystości, pozbawiony przeszkadzających refleksów. Niezrównana przejrzystość, lepsza jakość widzenia, aż 96% zadowolenia!

Powłoka antyrefleksyjna Shamir Glacier Expression™ jest oparta na najnowszej, autorskiej technologii LayerCalc™, została opracowana przez dział  badawczo-rozwojowy w ramach intensywnych prac nad wielowarstwowymi powłokami soczewek okularowych. Nowa technologia pozwala na dodanie dodatkowych warstw, z których każda ma precyzyjnie obliczony współczynnik załamania światła dla określonej długości fali świetlnej i jest ukierunkowana na te, na które oko jest najbardziej wrażliwe. Pomimo dodania kolejnych warstw, zachowana zostaje ta sama grubość powłoki i poziom trwałości soczewki okularowej, podczas gdy niechciane odbicia są minimalizowane, a transmisja niezbędnego światła jest zachowana.

Potwierdzone badaniami

Wyniki wewnętrznych testów porównawczych ze standardowymi soczewkami antyrefleksyjnymi Shamir wykazały, że powłoka Shamir Glacier Expression™ zapewnia o 70% mniej odbić i o 20% lepszy kontrast. Podobnie w kolejnym badaniu, przeprowadzonym wśród 100 specjalistów ochrony wzroku na całym świecie, 96% wybrało Glacier Expression™ ze względu na ogólne zadowolenie, co czyni ją zdecydowanym zwycięzcą.

SEE BETTER, FEEL BETTER - zobacz więcej, poczuj się lepiej.” 

Badania Shamir, w których wzięło udział 1200 respondentów w Stanach Zjednoczonych, opierały się na założeniu, że w dzisiejszym świecie komunikacji za pośrednictwem ekranów lub

 

 

za maskami, odczytywanie reakcji i ekspresji osoby coraz bardziej koncentruje się na oczach, które potrafią powiedzieć wiele, szczególnie to, co myślimy i czujemy. Reakcje badanych ze standardowymi soczewkami antyrefleksyjnymi Shamir, w porównaniu z osobami noszącymi soczewki okularowe z powłoką Shamir Glacier Expression™, były jednoznaczne. Osoby z soczewkami i powłoką Glacier Expression™ były uważane za godne zaufania, bardziej sympatyczne i wzbudzające więcej empatii. W trakcie badań respondenci zgłaszali, że widzą wyraźniej, odczuwają większy komfort i czują się bardziej zrelaksowane. Podsumowując - soczewki z powłoką antyrefleksyjną Shamir Glacier Expression™ zwiększają zdolność do nawiązywania kontaktów, tak ważną w dzisiejszym wirtualnym i zdystansowanym społecznie świecie.

Znaczenie powłoki antyrefleksyjnej

Zmniejszenie odbicia światła w połączeniu ze zwiększoną transmisją przez soczewkę daje Glacier Expression™ o 25% lepszą czułość kontrastu w porównaniu ze standardowymi powłokami antyrefleksyjnymi Glacier, umożliwiając ostrzejsze widzenie i lepszą jakość widzenia. Badania kliniczne wykazały, że skutkuje to również poprawą czasu reakcji aż o 50%, tak ważnego podczas np. prowadzenia samochodu. Ze względu na zwiększoną wyrazistość, soczewki Shamir Glacier Expression™ redukują również szumy tła, zwiększając tym samym SNR (Signal to Noise Ratio - stosunek sygnału do szumu), pomagają również ograniczyć zmęczenie oczu. Wreszcie, Glacier Expression™ zapewnia dodatkową ochronę przed promieniowaniem UV, zarówno przed światłem przychodzącym, jak i odbitym od wewnętrznej powierzchni soczewki.

Najbardziej zaawansowana powłoka soczewek, Glacier Expression™ firmy Shamir, oferuje lepsze widzenie, korzystniejszy wygląd, a tym samym lepsze samopoczucie - lepsze soczewki dla współczesnego, pełnego wyzwań cyfrowego świata. Już teraz dostępne w ofercie firmy Shamir.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE Biuro prasowe
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.