Skotan zmienia się w onesano
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będzie funkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowego podejścia do rozwoju spółki. Głównym celem jest wzmocnienie pozycji marek własnych oraz dalszy rozwój kanałów dystrybucji i eksportu. W portfolio pojawią się już znane i rozpoznawalne produkty w nowej odsłonie oraz kolejne, a także całkowicie nowe i innowacyjne.
Onesano jest innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. O zaawansowaniu technologicznym firmy świadczy między innymi własne laboratorium w Czechowicach-Dziedzicach, a także autorskie, opatentowane składy i surowce. Firma posiada w pełni polski kapitał i realizuje produkcję w naszym kraju, obejmując kontrolą cały proces produkcyjny – od stworzenia składu, przez monitoring jakości, aż do wprowadzenia na rynek.
Głównym obszarem działalności jest produkcja naturalnych suplementów diety w postaci bioestrów i unikalnych drożdży oraz funkcjonalnych dodatków do żywności zorientowanych na rynek spożywczy. Produkcja obejmuje także suplementy diety dla zwierząt towarzyszących oraz dedykowaną ofertę produktową dla rolnictwa.
Zmiana nazwy firmy wynika z przyjęcia nowej strategii marketingowej. – Naszym wiodącym celem jest wzmocnienie pozycji marek własnych poprzez skuteczną implementację strategii sprzedaży i komunikacji. Jako pionier rozwiązań biotechnologicznych, chcemy możliwie najmocniej zaznaczyć swoją obecność na rynku suplementów między innymi dzięki sukcesywnemu rozwojowi portfolio naszych produktów. Już wkrótce wprowadzimy nowe kategorie produktowe oraz wdrożymy zmienioną politykę sprzedaży – stwierdziła prezeska onesano, Dominika Kowalczyk.
Misją firmy jest dostarczanie najwyższej jakości produktów, które wywierają pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie ludzi oraz zwierząt. Produkcja jest realizowana w oparciu o najwyższe standardy, z poszanowaniem środowiska naturalnego.
W esperanto „sano” to „zdrowie”, czyli słowo bardzo istotne z perspektywy dalszego rozwoju naszej firmy. Zdrowie jest tylko jedno, dlatego należy je szanować. Równie istotny jest szacunek do naszej planety. Nowa nazwa podkreśla, że cały ekosystem onesano jest zbiorem naczyń połączonych, a troska o każdy jego element ma dla nas kluczowe znaczenie. Dodatkowo, onesano znaczy także „ten, który wie”, co doskonale opisuje zespół ekspertów tworzących nasze produkty – podsumowała prezeska Dominika Kowalczyk.
Za produktami onesano stoi najwyższa jakość pochodzących z Europy surowców, unikalność bioestrów oraz drożdży ze względu na czas wchłaniania i czystość, a także prosty skład, bez barwników i konserwantów. Ponadto, produkty są na bieżąco monitorowane pod kątem jakości. Skuteczność produktów potwierdza grono zadowolonych Klientów.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.