Spółka eGabinet.pl planuje stworzenie marketplace’u
Spółka eGabinet.pl w kolejnym roku planuje stworzenie marketplace’u, w ramach którego zarówno pacjenci, jak i lekarze oraz właściciele klinik otrzymają dostęp do wszystkich usług medycznych w jednym miejscu. Docelowo znajdziemy w nim m.in. zintegrowane ze sobą oprogramowania, które wspierają funkcjonowanie placówek, a także bazy lekarzy i klinik z możliwością umówienia wizyty oraz wystawienia ogólnodostępnej opinii.
Dzięki rozwiązaniom takim jak m.in. serwisy internetowe czy też aplikacje dostęp do specjalistów na terenie całego kraju oraz opinii na ich temat, a także umawianie wizyt stały się dziś niezwykle proste. Rynek wyszedł także naprzeciw potrzebom lekarzy oraz właścicieli klinik, którzy otrzymali wachlarz usług porządkujących wszelkie procesy związane z przyjmowaniem pacjentów – od momentu umówienia i zapisania w wirtualnym kalendarzu spotkania, przeprowadzenia go i stworzenia dokumentacji po wystawienie e-recept. Wszystko to w pełni zdigitalizowane. Obserwując obecną sytuację na rynku, start-up eGabinet.pl postanowił wyjść o krok naprzód i stworzyć marketplace integrujący wszystkie usługi medyczne dla specjalistów oraz pacjentów.
- Kwestią dostawców oprogramowań powinno być dostarczenie jednolitego produktu – tak, aby lekarz nie musiał martwić się brakiem integracji poszczególnych rozwiązań medycznych. Zapraszamy do współpracy start-upy z branży medycznej, które poszukują miejsca do integracji swoich rozwiązań, będących korzyścią dla klienta docelowego – lekarzy, klinik, pacjentów – mówi Piotr Strychalski, prezes spółki eGabinet.pl.
Plany spółki możemy porównać do wirtualnej, ogromnej recepcji, która będzie oferowała pacjentom usługi wielu specjalistów oraz klinik z możliwością podglądu opinii na ich temat. Ponadto w pełni odpowie na potrzeby lekarzy i właścicieli placówek, gdyż zintegruje wszystkie zrzeszone w projekcie oprogramowania medyczne. Integracja w ramach marketplace’u będzie polegała na wzajemnym sczytywaniu danych ze wszystkich dostępnych w bazie podmiotów. Bez konieczności robienia tego przez działy recepcji tak jak do tej pory. Co ciekawe, to kliniki oraz lekarze będą mogli modyfikować rozwiązania, z których korzystają na co dzień, bez potrzeby ingerencji osób trzecich.
- Pracujemy nad dostarczaniem klarownego i jasnego narzędzia wspieranego przez sztuczną inteligencję, które rozwiąże realne problemy, a nie jest jedynie oprogramowaniem do przeprowadzania wizyt. Naszym celem jest automatyzacja i usprawnianie wszystkich procesów w placówkach – dodaje Strychalski.
Zgodnie z zapowiedziami spółki docelowo marketplace byłby bazą międzynarodową. Tym samym przedsięwzięcie może stać się znaczącym krokiem naprzód dla wszystkich usług medycznych. Ponadto ma także szansę na znacznie większe możliwości finansowania.
Więcej informacji na temat spółki eGabinet.pl znajdziemy na stronie www.egabinet.pl.
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.