Spółka eGabinet.pl planuje stworzenie marketplace’u
Spółka eGabinet.pl w kolejnym roku planuje stworzenie marketplace’u, w ramach którego zarówno pacjenci, jak i lekarze oraz właściciele klinik otrzymają dostęp do wszystkich usług medycznych w jednym miejscu. Docelowo znajdziemy w nim m.in. zintegrowane ze sobą oprogramowania, które wspierają funkcjonowanie placówek, a także bazy lekarzy i klinik z możliwością umówienia wizyty oraz wystawienia ogólnodostępnej opinii.
Dzięki rozwiązaniom takim jak m.in. serwisy internetowe czy też aplikacje dostęp do specjalistów na terenie całego kraju oraz opinii na ich temat, a także umawianie wizyt stały się dziś niezwykle proste. Rynek wyszedł także naprzeciw potrzebom lekarzy oraz właścicieli klinik, którzy otrzymali wachlarz usług porządkujących wszelkie procesy związane z przyjmowaniem pacjentów – od momentu umówienia i zapisania w wirtualnym kalendarzu spotkania, przeprowadzenia go i stworzenia dokumentacji po wystawienie e-recept. Wszystko to w pełni zdigitalizowane. Obserwując obecną sytuację na rynku, start-up eGabinet.pl postanowił wyjść o krok naprzód i stworzyć marketplace integrujący wszystkie usługi medyczne dla specjalistów oraz pacjentów.
- Kwestią dostawców oprogramowań powinno być dostarczenie jednolitego produktu – tak, aby lekarz nie musiał martwić się brakiem integracji poszczególnych rozwiązań medycznych. Zapraszamy do współpracy start-upy z branży medycznej, które poszukują miejsca do integracji swoich rozwiązań, będących korzyścią dla klienta docelowego – lekarzy, klinik, pacjentów – mówi Piotr Strychalski, prezes spółki eGabinet.pl.
Plany spółki możemy porównać do wirtualnej, ogromnej recepcji, która będzie oferowała pacjentom usługi wielu specjalistów oraz klinik z możliwością podglądu opinii na ich temat. Ponadto w pełni odpowie na potrzeby lekarzy i właścicieli placówek, gdyż zintegruje wszystkie zrzeszone w projekcie oprogramowania medyczne. Integracja w ramach marketplace’u będzie polegała na wzajemnym sczytywaniu danych ze wszystkich dostępnych w bazie podmiotów. Bez konieczności robienia tego przez działy recepcji tak jak do tej pory. Co ciekawe, to kliniki oraz lekarze będą mogli modyfikować rozwiązania, z których korzystają na co dzień, bez potrzeby ingerencji osób trzecich.
- Pracujemy nad dostarczaniem klarownego i jasnego narzędzia wspieranego przez sztuczną inteligencję, które rozwiąże realne problemy, a nie jest jedynie oprogramowaniem do przeprowadzania wizyt. Naszym celem jest automatyzacja i usprawnianie wszystkich procesów w placówkach – dodaje Strychalski.
Zgodnie z zapowiedziami spółki docelowo marketplace byłby bazą międzynarodową. Tym samym przedsięwzięcie może stać się znaczącym krokiem naprzód dla wszystkich usług medycznych. Ponadto ma także szansę na znacznie większe możliwości finansowania.
Więcej informacji na temat spółki eGabinet.pl znajdziemy na stronie www.egabinet.pl.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.