Spółki z sektora medycznego chcą wspólnie rozwijać polską ochronę zdrowia
W ramach podpisanej umowy platforma Kliniki.pl została partnerem strategicznym start-up’u eGabinet. Celem współpracy jest stworzenie kompleksowego narzędzia, które usprawni i uporządkuje procesy związane z działalnością lekarską – od momentu umówienia wizyty, jej przeprowadzenia, stworzenia bazy informacji medycznych po wystawienie e-dokumentów. Synergia przyniesie także bezpośrednie korzyści dla samych pacjentów.
Spółki podpisały umowę w pierwszej połowie lipca 2022 roku, a obecnie są na etapie finalizacji zaplanowanych działań. Ich celem jest digitalizacja i rozwój ochrony zdrowia, a tym samym usprawnienie procesów obsługi pacjentów i znaczące wsparcie administracji, a także lekarzy. Placówki korzystające z usług spółek posiadają wszelkie informacje na temat swojej działalności i dokumentacji badanych w jednym miejscu. Ponadto konsultacje umawiane przez portal Kliniki.pl u lekarzy korzystających z usług eGabinet niebawem automatycznie pojawią się w grafikach specjalistów w aplikacji. Synergia ma także na celu wyjście naprzeciw potrzebom pacjentów, którzy otrzymają możliwość umawiania wszystkich wizyt za pomocą jednej platformy.
- Połączenie eGabinet.pl oraz Kliniki.pl to dla nas ogromna szansa na rozwój, a jednocześnie duże wyzwanie. Nasz partner działa na rynku od 2012 roku, a tym samym ma większe doświadczenie i bardziej rozbudowaną bazę klientów. Celem firm eGabinet.pl i Kliniki.pl jest rozwój prywatnego sektora medycznego w Polsce. Po sfinalizowaniu wszystkich zaplanowanych procesów staniemy się narzędziem kompleksowym dla branży medycznej – mówi Piotr Strychalski, Prezes spółki eGabinet.pl.
- Dostrzegam duży potencjał w działalności start-up’u eGabinet.pl, który oferuje sektorowi medycznemu w Polsce narzędzie porządkujące wszelkie procesy wewnętrzne, a tym samym digitalizację dokumentacji i nie tylko. Marka rozwinęła się w krótkim czasie i mam nadzieję, że podpisana z nami umowa znacząco przyśpieszy jej dalszy rozwój. Firma Kliniki.pl nabyła natomiast innowacyjne w skali całego rynku rozwiązanie – mówi Marcin Fiedziukiewicz, Prezes spółki Kliniki.pl.
Firma Kliniki.pl to platforma typu marketplace łącząca pacjentów z prywatnymi placówkami medycznymi i kosmetycznymi oraz ośrodkami rehabilitacji, a także lider w swojej kategorii. Serwis każdego miesiąca odwiedza ponad milion użytkowników. Spółka eGabinet.pl to start-up, który w grudniu 2020 roku udostępnił dla prywatnych ośrodków nową, innowacyjną aplikację usprawniającą działalność placówek medycznych – wirtualny gabinet regularnie uzupełniany o kolejne funkcjonalności. Narzędzie dostępne przez przeglądarkęporządkuje wewnętrzne procesy, dokumentację oraz dane, a także terminy spotkań. W 2021 roku za jego pośrednictwem umówiono ponad 200 000 wizyt.
Więcej informacji na temat firm znajdziemy na stronach www.egabinet.pl oraz www.kliniki.pl.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.