Święta z Green Caffè Nero. Kawiarnie zachęcają do skosztowania sezonowego menu o
oLIVE media
Prosta 20
00-850 Warszawa
o.kwiatkowska|olivemedia.pl| |o.kwiatkowska|olivemedia.pl
0000000000
https://olivemedia.pl/
Green Caffè Nero zaprasza do wspólnego celebrowania świąt w wyjątkowej atmosferze. Kawiarnia przygotowała specjalne menu pełne sezonowych smaków – wśród nich aromatyczne kawy, ciasta oraz wytrawne przekąski. Ruszyła również specjalna akcja „Złota Karta”, dzięki której użytkownicy aplikacji Green Caffè Nero mogą zdobyć limitowany kubek świąteczny za zakup produktów z oferty zimowej.
Kawiarnie Green Caffè Nero z okazji nadchodzących świąt po raz kolejny zaskakują gości. Specjalnie dla nich została przygotowana niespodzianka – z początkiem grudnia wystartowała akcja promocyjna „Złota Karta”. W ramach niej użytkownicy aplikacji Green Caffè Nero mają możliwość uzbierania 6 Złotych Pieczątek na dodatkowej, wirtualnej Złotej Karcie przy okazji zakupów produktów z oferty świątecznej. Każdy, kto wypełni kartę pieczątkami, otrzyma w aplikacji voucher na darmowy, limitowany kubek świąteczny wielokrotnego użytku. Voucher można wymienić na prezent w kawiarniach Green Caffè Nero w ciągu dwóch tygodni.
– Grudzień i przygotowanie do świąt to dla nas i dla naszych gości zawsze wyjątkowy czas. W tym okresie mogą skosztować pysznych sezonowych specjałów, ale także napić się ulubionego napoju w kubku ze świąteczną szatą graficzną. Wiemy, że ma ona liczne grono wiernych fanów, dlatego w tym roku specjalnie dla nich przygotowaliśmy prezent. W ramach akcji „Złota Karta” będą mogli zdobyć wielorazowy świąteczny kubek, który jeszcze bardziej umili im rozkoszowanie się m.in. „Jeżynową Latte” czy „Wiśnią w czekoladzie”! Odpowiedni nastrój zapewnią również przystrojone wnętrza kawiarni, ponieważ goście będą mogli czerpać radość i przyjemność z naszych specjałów w otoczeniu światełek, choinek i innych świątecznych dekoracji - mówi Ewelina Karpińska, szefowa marketingu w Green Caffè Nero.
Tegoroczna oferta świąteczna to bogactwo rozgrzewających, korzennych, słodkich oraz wytrawnych smaków, które uzupełniają klasyczne menu. Pojawiły się w nim takie słodkości jak – beza pistacjowa, sernik staropolski, sernik z wiśniami, tort pralinowy oraz cynamonka z posypką malinową. Dla miłośników wytrawnych smaków przygotowano z kolei dwie propozycje z zimowym twistem – sezonową bagietkę w wersji z delikatnym litewskim śledziem, ogórkiem kiszonym i piklowaną kapustą oraz bułeczkę francuską z twarogiem wędzonym, orzechami włoskimi i miodem. Za każdy z tych produktów goście będą mogli otrzymać pieczątkę na Złotej Karcie.
Natomiast wielbiciele kawy mają okazję spróbować jej w trzech zimowych wariantach. Wśród nich kultowa „jeżynowa latte”, w której dominuje słodycz owoców, aromatyczna latte „Wiśnia w czekoladzie” oraz cappuccino „Korzenny Piernik”, którego smak inspirowany jest tradycyjnym piernikiem staropolskim. Za te i inne napoje, goście mogą zdobyć tradycyjne pieczątki w programie lojalnościowym i wymienić je na kawę w prezencie.
Jednak oprócz delektowania się specjalnymi wydaniami ulubionej kawy, Green Caffè Nero pragnie szczególnie zachęcić swoich gości do okrycia oferty jedzeniowej, premiowanej w aplikacji. Złote Pieczątki można otrzymać jedynie za zakup wybranych produktów z oferty świątecznej. Są to:
-
beza pistacjowa,
-
piernik staropolski,
-
sernik z wiśniami,
-
tort pralinowy,
-
bagietka sezonowa – litewski śledź + piklowana kapusta,
-
bułeczka francuska z twarogiem wędzonym.
Każdy, kto zakupi jeden produkt z oferty świątecznej, będzie mógł odebrać jedną Złotą Pieczątkę. Można ją otrzymać bezpośrednio przed płatnością za zamówienie u baristy. Wystarczy zeskanować kod QR z aplikacji Green Caffè Nero.
Akcja trwa do 8 stycznia, jednak warto się pospieszyć – liczba kubków jest ograniczona.
Pełen regulamin promocji dostępny jest na: https://www.greencaffenero.pl/pl/regulamin/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.