ŚWIĘTO ZAKUPÓW CZAS ZACZAĆ! BLACK WEEKEND I CYBER DAYS W ZIKO DERMO.
W ten piątek, 25 listopada startuje coroczne święto zakupów, czyli Black Friday, które w Ziko Dermo potrwa cały weekend. A zaraz po nim rozpocznie się Cyber Monday, słynący z licznych promocji oferowanych przez sklepy internetowe. Z okazji tych dwóch świąt największych wyprzedaży, Ziko Dermo przygotowało ponad 1000 produktów z rabatami nawet do -50%. Przez kilka dni od piątku 25 listopada aż do 30 listopada Klienci będą mogli zaopatrzyć się w dermokosmetyki od takich marek jak: SVR, Synchroline, Bioderma, Vichy, Nuxe, czy Tebiskin - popularnej marki gabinetowej. Oferta będzie dostępna w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz na zikodermo.pl.
Drogerie Ziko Dermo zawsze pod koniec listopada wybierają i przygotowują wachlarz produktów w promocyjnych cenach, specjalnie z okazji tzw. Black Friday i Cyber Monday, które rozciągają się na kolejne dni. I tak Black Friday staje się Black Weekendem w dniach 25-27.11, a Cyber Monday trwa od 28 do 30.11 przybierając nazwę Cyber Days. W tych dniach wielbiciele zakupów mają okazję upolować swoje ulubione dermokosmetyki w bardzo okazyjnych cenach. Magdalena Wieliczko, Specjalista ds. dermokosmetyków Ziko Dermo mówi:
Jak co roku, na akcje rabatowe czeka wielu klientów, którzy cenią sobie dobre produkty, ale w niższych cenach. W Ziko Dermo, także przygotowaliśmy z tej okazji, mnóstwo promocji, dla każdego, kto stawia na holistyczną pielęgnację i wysokiej jakości dermokosmetyki. Do wyboru mamy kosmetyki naturalne, wegańskie, np.D’Alchemy, ale także te bardziej specjalistyczne, czy gabinetowe, jak np. Synchroline czy Tebiskin. Można wybierać spośród wielu marek, polskich, francuskich czy włoskich. W Ziko Dermo jest ich aż kilkadziesiąt.
Koniecznie trzeba odwiedzić drogerie stacjonarne Ziko Dermo w piątek 25 listopada, ponieważ tylko w tym dniu Klienci będą mogli zaopatrzyć się w produkty marek takich jak SVR (do -40%), Tebiskin (z kartą Ziko Klub do -30%), czy Sychroline (do -25%). Dodatkowo od piątku do niedzieli Ziko Dermo oferuje mega rabaty od takich marek jak: Bioderma do -50%, Vichy Liftactive do -40%, Emolium do -30%, Nuxe do -30%, Iwostin do -30% czy Lierac do -30% przy zakupie 2 produktów.
Warto odwiedzić Ziko Dermo i skorzystać z oferty promocyjnej przy zakupie produktów od najlepszych marek dermokosmetycznych.
W kwestii wyboru, jak zawsze pomocą służą nasze dermokonsultantki Ziko Dermo, które w oparciu o fachową wiedzę, chętnie doradzą. Wystarczy odwiedzić nasze drogerie Ziko Dermo, a personel pomoże dobrać odpowiednie preparaty z naprawdę sporego asortymentu drogerii. Spośród produktów, w rabatach, aż do 50%, można będzie zakupić kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ale również ciała i włosów. Kremy do twarzy, specjalistyczne balsamy i preparaty do mycia ciała, dla całej rodziny. Myślę, że jest to niebywała okazja, aby udoskonalić, czy też w ogóle rozpocząć swoją pielęgnację, za pomocą najwyższej klasy produktów, jakimi są dermokosmetyki. – doradza Magdalena Wieliczko.
Czym zaskoczy drogeria internetowa zikodermo.pl w Cyber Days? Tutaj również dermokosmetyczne marki oferują nie lada rabaty. Miłośnicy internetowych zakupów zaopatrzą się np. w produkty marki Bioderma (do -50%), Lierac Cica Filler (-40%), La Roche-Posay (-35%), D’ Alchemy (30%), Nuxe (-30%), Iwostin (-30%), Eucerin (-20%), czy Phytocolor, gdzie przy zakupie Phyto farby do włosów druga tańsza lub w tej samej cenie za 1grosz.
Pełna lista produktów objętych promocją Black Weekend i Cyber Days będzie dostępna w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej https://www.zikodermo.pl/black-weekend.html i https://www.zikodermo.pl/gazetka.html
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.