ŚWIĘTO ZAKUPÓW CZAS ZACZAĆ! BLACK WEEKEND I CYBER DAYS W ZIKO DERMO.
W ten piątek, 25 listopada startuje coroczne święto zakupów, czyli Black Friday, które w Ziko Dermo potrwa cały weekend. A zaraz po nim rozpocznie się Cyber Monday, słynący z licznych promocji oferowanych przez sklepy internetowe. Z okazji tych dwóch świąt największych wyprzedaży, Ziko Dermo przygotowało ponad 1000 produktów z rabatami nawet do -50%. Przez kilka dni od piątku 25 listopada aż do 30 listopada Klienci będą mogli zaopatrzyć się w dermokosmetyki od takich marek jak: SVR, Synchroline, Bioderma, Vichy, Nuxe, czy Tebiskin - popularnej marki gabinetowej. Oferta będzie dostępna w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz na zikodermo.pl.
Drogerie Ziko Dermo zawsze pod koniec listopada wybierają i przygotowują wachlarz produktów w promocyjnych cenach, specjalnie z okazji tzw. Black Friday i Cyber Monday, które rozciągają się na kolejne dni. I tak Black Friday staje się Black Weekendem w dniach 25-27.11, a Cyber Monday trwa od 28 do 30.11 przybierając nazwę Cyber Days. W tych dniach wielbiciele zakupów mają okazję upolować swoje ulubione dermokosmetyki w bardzo okazyjnych cenach. Magdalena Wieliczko, Specjalista ds. dermokosmetyków Ziko Dermo mówi:
Jak co roku, na akcje rabatowe czeka wielu klientów, którzy cenią sobie dobre produkty, ale w niższych cenach. W Ziko Dermo, także przygotowaliśmy z tej okazji, mnóstwo promocji, dla każdego, kto stawia na holistyczną pielęgnację i wysokiej jakości dermokosmetyki. Do wyboru mamy kosmetyki naturalne, wegańskie, np.D’Alchemy, ale także te bardziej specjalistyczne, czy gabinetowe, jak np. Synchroline czy Tebiskin. Można wybierać spośród wielu marek, polskich, francuskich czy włoskich. W Ziko Dermo jest ich aż kilkadziesiąt.
Koniecznie trzeba odwiedzić drogerie stacjonarne Ziko Dermo w piątek 25 listopada, ponieważ tylko w tym dniu Klienci będą mogli zaopatrzyć się w produkty marek takich jak SVR (do -40%), Tebiskin (z kartą Ziko Klub do -30%), czy Sychroline (do -25%). Dodatkowo od piątku do niedzieli Ziko Dermo oferuje mega rabaty od takich marek jak: Bioderma do -50%, Vichy Liftactive do -40%, Emolium do -30%, Nuxe do -30%, Iwostin do -30% czy Lierac do -30% przy zakupie 2 produktów.
Warto odwiedzić Ziko Dermo i skorzystać z oferty promocyjnej przy zakupie produktów od najlepszych marek dermokosmetycznych.
W kwestii wyboru, jak zawsze pomocą służą nasze dermokonsultantki Ziko Dermo, które w oparciu o fachową wiedzę, chętnie doradzą. Wystarczy odwiedzić nasze drogerie Ziko Dermo, a personel pomoże dobrać odpowiednie preparaty z naprawdę sporego asortymentu drogerii. Spośród produktów, w rabatach, aż do 50%, można będzie zakupić kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ale również ciała i włosów. Kremy do twarzy, specjalistyczne balsamy i preparaty do mycia ciała, dla całej rodziny. Myślę, że jest to niebywała okazja, aby udoskonalić, czy też w ogóle rozpocząć swoją pielęgnację, za pomocą najwyższej klasy produktów, jakimi są dermokosmetyki. – doradza Magdalena Wieliczko.
Czym zaskoczy drogeria internetowa zikodermo.pl w Cyber Days? Tutaj również dermokosmetyczne marki oferują nie lada rabaty. Miłośnicy internetowych zakupów zaopatrzą się np. w produkty marki Bioderma (do -50%), Lierac Cica Filler (-40%), La Roche-Posay (-35%), D’ Alchemy (30%), Nuxe (-30%), Iwostin (-30%), Eucerin (-20%), czy Phytocolor, gdzie przy zakupie Phyto farby do włosów druga tańsza lub w tej samej cenie za 1grosz.
Pełna lista produktów objętych promocją Black Weekend i Cyber Days będzie dostępna w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej https://www.zikodermo.pl/black-weekend.html i https://www.zikodermo.pl/gazetka.html
Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk
Medical Inventi podpisuje umowę o współpracy z Uniwersytetem Bolońskim
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.