Komunikaty PR

Szczecin z salonem optycznym pełnym doznań od Medicover Optyk

2022-06-01  |  15:00

Pierwszego czerwca w biurowcu Oxygen w Szczecinie (ul. Malczewskiego 26) rozpoczyna działalność najnowszy salon optyczny Medicover Optyk. W nowocześnie wyposażonym i stylowo urządzonym dwugabinetowym salonie klienci mogą poddać się profesjonalnemu badaniu optometrycznemu, a także uzyskać poradę specjalistów w zakresie doboru okularów czy soczewek kontaktowych. Salon jest uzupełnieniem oferty Medicover w Szczecinie, gdyż na terenie obiektu Oxygen firma prowadzi od lat swoje centrum medyczne.

Pierwszy czerwca 2022 roku to data rozpoczęcia działalności 14. już salonu optycznego działającego pod marką Medicover Optyk, zlokalizowanego w biurowcu Oxygen w Szczecinie (ul. Malczewskiego 26). Szczecińska filia Medicover Optyk dołącza do dynamicznie rozwijającej się sieci salonów obecnych w największych miastach Polski. Niesie również ze sobą określony wysoki standard i szeroką rozpiętość usług.

W każdym salonie Medicover Optyk oferujemy badania optometryczne, wykonywane przez akredytowanych optometrystów, a także doradztwo w procesie dobierania szkieł korekcyjnych, opraw okularowych i soczewek kontaktowych. Oprócz specjalistycznej kadry i nowoczesnych technologii (m.in. urządzenia Visioffice®, które umożliwia spersonalizowane pomiary optyczne), klienci mają do wyboru bogatą ofertę okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych światowych marek

– mówi Magdalena Lipczyńska, Dyrektor Działu Medicover Optyk.

Ważnym elementem oferty Medicover Optyk, który ma odzwierciedlenie także w nowo powstałym salonie w Szczecinie, jest dbałość o wyjątkowe doświadczenia klientów. Pozytywne doznania ma wzmocnić przemyślany design wnętrz. Do dyspozycji gości salonu oddana jest strefa „chillout”, w której w komfortowych warunkach można odbyć konsultację ze specjalistą, a także zregenerować siły w zacisznej atmosferze, delektując się filiżanką kawy na wygodnej kanapie. Wystrój wnętrz łączy nowoczesność z elementami przytulnej klasyki – z dominującymi barwami złota i głębokiej zieleni, z wykorzystaniem eleganckiego weluru i ocieplających przestrzeń drewnianych elementów.

Cieszymy się, że dotychczasowym bywalcom Medicover w Szczecinie, ale i nowym klientom, będziemy mogli zaoferować salon optyczny z prawdziwego zdarzenia – nie tylko doskonale wyposażony i profesjonalny, lecz także będący miejscem o pozytywnej energii. Już teraz czekamy na pierwszych zapisanych klientów i jesteśmy ciekawi ich wrażeń z wizyty w naszym salonie

– podsumowuje optymistycznie Magdalena Lipczyńska.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.