Komunikaty PR

Szczecin z salonem optycznym pełnym doznań od Medicover Optyk

2022-06-01  |  15:00

Pierwszego czerwca w biurowcu Oxygen w Szczecinie (ul. Malczewskiego 26) rozpoczyna działalność najnowszy salon optyczny Medicover Optyk. W nowocześnie wyposażonym i stylowo urządzonym dwugabinetowym salonie klienci mogą poddać się profesjonalnemu badaniu optometrycznemu, a także uzyskać poradę specjalistów w zakresie doboru okularów czy soczewek kontaktowych. Salon jest uzupełnieniem oferty Medicover w Szczecinie, gdyż na terenie obiektu Oxygen firma prowadzi od lat swoje centrum medyczne.

Pierwszy czerwca 2022 roku to data rozpoczęcia działalności 14. już salonu optycznego działającego pod marką Medicover Optyk, zlokalizowanego w biurowcu Oxygen w Szczecinie (ul. Malczewskiego 26). Szczecińska filia Medicover Optyk dołącza do dynamicznie rozwijającej się sieci salonów obecnych w największych miastach Polski. Niesie również ze sobą określony wysoki standard i szeroką rozpiętość usług.

W każdym salonie Medicover Optyk oferujemy badania optometryczne, wykonywane przez akredytowanych optometrystów, a także doradztwo w procesie dobierania szkieł korekcyjnych, opraw okularowych i soczewek kontaktowych. Oprócz specjalistycznej kadry i nowoczesnych technologii (m.in. urządzenia Visioffice®, które umożliwia spersonalizowane pomiary optyczne), klienci mają do wyboru bogatą ofertę okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych światowych marek

– mówi Magdalena Lipczyńska, Dyrektor Działu Medicover Optyk.

Ważnym elementem oferty Medicover Optyk, który ma odzwierciedlenie także w nowo powstałym salonie w Szczecinie, jest dbałość o wyjątkowe doświadczenia klientów. Pozytywne doznania ma wzmocnić przemyślany design wnętrz. Do dyspozycji gości salonu oddana jest strefa „chillout”, w której w komfortowych warunkach można odbyć konsultację ze specjalistą, a także zregenerować siły w zacisznej atmosferze, delektując się filiżanką kawy na wygodnej kanapie. Wystrój wnętrz łączy nowoczesność z elementami przytulnej klasyki – z dominującymi barwami złota i głębokiej zieleni, z wykorzystaniem eleganckiego weluru i ocieplających przestrzeń drewnianych elementów.

Cieszymy się, że dotychczasowym bywalcom Medicover w Szczecinie, ale i nowym klientom, będziemy mogli zaoferować salon optyczny z prawdziwego zdarzenia – nie tylko doskonale wyposażony i profesjonalny, lecz także będący miejscem o pozytywnej energii. Już teraz czekamy na pierwszych zapisanych klientów i jesteśmy ciekawi ich wrażeń z wizyty w naszym salonie

– podsumowuje optymistycznie Magdalena Lipczyńska.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE Biuro prasowe
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.