Szwedzki sposób na zdrowy dom – Electrolux z nową kampanią
Marka Electrolux startuje z najnowszą kampanią promującą oczyszczacz powietrza – Pure A9. Kampania PR „Szwedzki sposób na zdrowy dom” wspierająca produkt, rozpoczyna się 14 listopada – w dniu, w którym w Polsce obchodzimy Dzień Czystego Powietrza. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach oraz współpracę z Influencerami.
Pure A9, najnowszy oczyszczacz powietrza marki Electrolux jest produktem rekomendowanym przez Polską Federację Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP. Zapewnia najwyższą na rynku zdolność oczyszczania przy zachowaniu niskiego poziomu hałasu. Czyste powietrze, poczucie komfortu oraz dobre samopoczucie, to coś, czego chciałby doświadczyć każdy konsument. Pure A9 odpowiada na te potrzeby.
Kampania „Szwedzki sposób na zdrowy dom” wpisuje się w obecną sytuację, kiedy powszechnie znane oraz szeroko komentowane jest zjawisko smogu i to, że jego skutki są o wiele bardziej dalekosiężne niż niekiedy mamy świadomość. Ważne jest zatem nie tylko odpowiednie edukowanie społeczeństwa w tym temacie, ale również zadbanie
o odpowiednie, czyli czyste powietrze w naszych domach.
- Dbanie o własne samopoczucie jest nie mniej ważne od dbania o środowisko. Nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, że nawet 80% zanieczyszczeń powietrza może przenikać z zewnątrz do naszych domów. Mając więc na uwadze, że jakość powietrza, którym oddychamy wpływa nie tylko na nasze samopoczucie, ale warunkuje również jakość naszego zdrowia i życia, niezwykle ważne jest utrzymanie wysokiej czystości powietrza. Dopóki jego jakość na zewnątrz nie ulegnie znaczącej poprawie (co w części również zależy od nas), powinniśmy dbać choćby o to, aby oddychać względnie czystym powietrzem we wnętrzach domów i mieszkań. Sposobem na jego poprawę w naszej prywatnej przestrzeni mogą być urządzenia, zapewniające nie tylko czyste powietrze, ale też komfort i dobre samopoczucie. Dzięki nim, w naszych domach stworzymy oczyszczoną przestrzeń, bez szkodliwych dla zdrowia substancji. – mówi Artur Badyda, dr hab. inż., Zakład Informatyki i Badań Jakości Środowiska Politechniki Warszawskiej
W materiałach promujących, które zostały przygotowane na potrzeby kampanii, podkreślone zostały najważniejsze cechy oczyszczacza Electrolux, czyli m.in. jego minimalny poziom hałasu, wynoszący zaledwie 16 dB a przy pełnej prędkości tylko od 48 do 52 dBA w zależności od modelu, unikalny system PureSense, który stale mierzy poziom zanieczyszczeń w pomieszczeniach, reguluje przepływ powietrza dbając
o zdrowe środowisko we wnętrzach, pochłanianie w procesie filtracji zanieczyszczeń, takich jak kurz, szkodliwe dla zdrowia pyły PM2,5 i PM10 oraz nieprzyjemne zapachy. Dodatkowo, urządzenie posiada System AirSurround wywołując spiralny ruch powietrza, dociera do wszystkich trudno dostępnych miejsc w pomieszczeniach, utrzymując naturalną cyrkulację powietrza, odpowiednią dla zdrowia domowników.
Na kampanię Electrolux składają się bilboard sponsorski w TV, działania
w social mediach, a także współpraca z Influencerami. Za współpracę z mediami odpowiedzialny jest Dom mediowy Zenith, zaś za kreację agencja kreatywna Cut The Mustard.
Ceny oczyszczacza Electrolux Pure A9, w zależności od modelu kształtują się od 1799 zł do 2199 zł.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.