Komunikaty PR

Vioblock – pierwsza wegańska alternatywa dla masła od Violife

2021-08-13  |  01:00

Violife to marka oferująca doskonałe wegańskie alternatywy dla nabiału, którą pokochali weganie, wegetarianie i fleksitarianie na całym świecie. Od teraz w jej portfolio znajdziemy kolejną rewolucyjną nowość – Vioblock. Jest to w 100% wegańska alternatywa dla masła. Produkt ma uniwersalne zastosowanie w kuchni – sprawdzi się doskonale zarówno do smarowania, gotowania, pieczenia, jak i smażenia. Vioblock wzbogaci swoim kremowym smakiem każde danie!


Vioblock – rewolucyjna alternatywa dla masła
 

Nowy Vioblock to uniwersalna wegańska alternatywa dla masła, której skład jest w 100% oparty na roślinach. Dzięki zawartości aż 79% tłuszczu jest doskonały do smarowania, gotowania, pieczenia i smażenia. Roztopiony na gorącej kukurydzy, rozsmarowany na świeżym pieczywie, dodany do pieczonych ziemniaków, chrupiących tostów, słodkich naleśników czy wypieków – pyszny Vioblock wzbogaci swoim kremowym, pysznym smakiem każde danie! Idealny zamiast masła!

Vioblock to produkt dla wegan i wegetarian, ale też dla każdego, kto uwielbia pyszne jedzenie, ceni jakość i doskonały smak. Jest znakomitym wyborem dla wszystkich szukających wszechstronnych i niezawodnych rozwiązań w kuchni, którzy jednocześnie dążą do tego, by ich dieta była bardziej roślinna. Produkt został wzbogacony o witaminy B1, B2, B6, B12 i kwas foliowy.

Vioblock jest dostępny m.in.: w wybranych sklepach sieci Biedronka i Netto,  

Sugerowana cena detaliczna wynosi: 7,99 zł.

 

Violife Cocospread – czekoladowa słodycz

Do rodziny Violife dołączył także czekoladowy krem Cocospread. To roślinny produkt, który szczególnie mocno pokochają wielbiciele słodkości. Jest idealny m.in. do przygotowania deserów. Ma czekoladowy smak, ale zawiera tylko jedną czwartą cukru, połowę tłuszczu i połowę kalorii, które znajdziemy w innych tego typu pastach do smarowania. Znakomity do naleśników, gofrów, tostów, babeczek czy przygotowania pysznego brownie. Sprawdzi się świetnie także jako składnik różnego rodzaju ciast i tortów.
 

Violife Cocospread to produkt roślinny, bez alergenów, orzechów, oleju palmowego, konserwantów, cholesterolu i GMO. Jest wzbogacony o witaminę B12, którą powinny suplementować szczególnie osoby będące na diecie wegańskiej i wegetariańskiej.

Violife Cocospread jest dostępny m.in.: w sklepach Auchan i E.Leclerc.

Sugerowana cena detaliczna wynosi: 12,99 zł.

 

Przyszłość jedzenia jest roślinna

Jak pokazały wyniki badania Upfield „Nawyki żywieniowe Polaków w czasie izolacji społecznej podczas epidemii koronawirusa 2020” – Polacy coraz chętniej spożywają produkty pochodzenia roślinnego. 31,6% badanych przyznało, że podczas społecznego odosobnienia kupowało więcej niż zwykle produktów tego typu. Ponadto prawie 14% respondentów wskazało, że do gotowania podczas izolacji wykorzystywało także więcej składników pochodzenia roślinnego w stosunku do czasu przed izolacją. Ten silnie rozwijający się trend wspiera także marka Violife. Po jej produkty sięgają weganie, wegetarianie i fleksitarianie na całym świecie.

Portfolio Violife obejmowało dotychczas głównie warianty wegańskich alternatyw dla serów, m.in. dla serów w plastrach i blokach (np. Greek White, Mozzarella), serków kremowych czy sera halloumi. Wprowadzenie na rynek Vioblock, produktu będącego roślinną alternatywą dla masła, jest więc wyjątkowo ważnym krokiem w kierunku dalszego rozszerzania roślinnego asortymentu marki.

„Wprowadzenie na polski rynek Vioblock, naszej pierwszej alternatywy dla masła, to bardzo ważny moment w rozwoju marki Violife. Nieustannie staramy się rozbudowywać ofertę produktów w kategorii alternatyw dla produktów nabiałowych. W 100% wegański Vioblock pozostaje wierny wartościom, które stoją u podstaw portfolio produktów Violife – jest stworzony z myślą o wszystkich, którzy dążą do tego, by ich dieta była bardziej roślinna, dla zdrowia, a także dla dobra planety. Produkty Violife są doskonałą, niezwykle smaczną alternatywą dla produktów pochodzenia zwierzęcego” – mówi Anna Matusiak, Brand Manager Violife.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć