Komunikaty PR

VIOLIFE, czyli wegańska alternatywa dla sera - od teraz w Polsce!

2020-10-06  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Violife ( 0.61 MB )

Doskonałe w smaku, cechujące się roślinnym składem, przeznaczone do różnorodnych dań – oto produkty marki Violife, wegańska alternatywa dla sera. Są znakomitą propozycją dla wszystkich, którzy dążą do tego, by ich codzienna dieta była jednocześnie smaczna i bardziej roślinna. Od teraz produkty Violife, które dołączyły w tym roku do oferty Upfield Polska, będą szeroko dostępne także na polskim rynku. Już od 8 października znajdą się w promocyjnej ofercie produktów wegańskich w sieci Biedronka.

 

Coraz częściej na naszych stołach pojawiają się warzywne pasty, koktajle i hummusy. Z ekscytacją szukamy przepisów na wegańskie leczo, curry i mielone z… kalafiora. W restauracjach z chęcią zamawiamy bezmięsne burgery. To znak, że nasze kuchnie stają się coraz bardziej roślinne!

Potwierdzają to badania – Polacy chcą ograniczać mięso i inne produkty pochodzenia zwierzęcego[1], a dieta roślinna coraz częściej postrzegana jest jako niezwykle smaczna, zdrowa, jak również korzystna dla naszej planety. Na krótko przed wprowadzeniem Violife do szerokiej dystrybucji, Upfield Polska przeprowadził badanie analizujące zmiany nawyków żywieniowych. Okazało się, że kiedy pozostawaliśmy w domach podczas izolacji społecznej w czasie epidemii koronawirusa, chętniej spożywaliśmy produkty pochodzenia roślinnego. Prawie 1/3 badanych (31,6%) przyznała, że podczas społecznego odosobnienia kupowała więcej niż zwykle produktów pochodzenia roślinnego. W tej grupie 24,8% kupiło alternatywę dla sera. Co cieszy, Polacy deklarują utrzymanie zdrowszego stylu odżywiania także w przyszłości. Badanie, jak i nasze analizy, pozwalają nam wierzyć, że polscy konsumenci pokochają produkty Violife.

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. Produkty Violife są obecne w 50 krajach świata, a w 35 z nich są nr 1 wśród alternatyw dla sera. Teraz przyszedł czas, by mogły one podbić także serca Polaków. Dołączyły bowiem do Ramy, Flory, Delmy, Kasi i innych produktów pochodzenia roślinnego w ofercie Upfield Polska.

Pysznie, wegańsko – dla każdego!

Violife to ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.

Różnorodnie, na każdą okazję!

Asortyment Violife to wiele różnych wariantów wegańskich alternatyw dla serów. Produkty marki świetnie sprawdzą się podawane na kanapce lub toście, jako dodatek do makaronu czy zamiennik sera do pizzy. Grillowane, zapiekane, na surowo – w każdej postaci smakują wyśmienicie! Poszczególne linie Violife składają się z kilku wariantów smakowych.

 

Na sklepowych półkach w Polsce znajdziemy od teraz:

  • wegańskie alternatywy dla sera w plastrach

Warianty: Violife Original / Cheddar / Smoked / Mozzarella

Sugerowana cena detaliczna: 100 g / 6,99 PLN

  • wegańskie alternatywy dla sera w blokach

- Warianty: Violife Greek White / Original / Mozzarella / Smoked / Epic Mature

- Sugerowana cena detaliczna: 200 g / 9,99 PLN

  • wegańska alternatywa dla sera tartego

- Wariant: Violife Epic Mature

- Sugerowana cena detaliczna: 150 g / 9,99 PLN

  • wegańskie alternatywy dla serów kremowych

- Warianty: Violife Original / Cheddar / Cheddar & Onion / Garlic&Herbs / Herbs

- Sugerowana cena detaliczna: 150 g / 9,99 PLN

  • wegańska alternatywa dla sera w kawałku

- Wariant: Violife Prosociano

- Sugerowana cena detaliczna: 150 g / 14,99 PLN

Violife w Biedronce

Produkty marki Violife będą także dostępne od 8 października 2020 r. w sieci sklepów Biedronka. W specjalnej limitowanej ofercie znajdą się następujące warianty:

  • wegańskie alternatywy dla sera w plastrach 120 g: Violife Original i Cheddar
  • wegańskie alternatywy dla serów kremowych 150 g: Violife Original i Garlic&Herbs
  • wegańskie alternatywy dla sera w blokach 200 g: Violife Original i Greek White

 


[1] Trends in Poles' nutritional facts, Proposal 2019

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE Biuro prasowe
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.