VIOLIFE, czyli wegańska alternatywa dla sera - od teraz w Polsce!
Doskonałe w smaku, cechujące się roślinnym składem, przeznaczone do różnorodnych dań – oto produkty marki Violife, wegańska alternatywa dla sera. Są znakomitą propozycją dla wszystkich, którzy dążą do tego, by ich codzienna dieta była jednocześnie smaczna i bardziej roślinna. Od teraz produkty Violife, które dołączyły w tym roku do oferty Upfield Polska, będą szeroko dostępne także na polskim rynku. Już od 8 października znajdą się w promocyjnej ofercie produktów wegańskich w sieci Biedronka.
Coraz częściej na naszych stołach pojawiają się warzywne pasty, koktajle i hummusy. Z ekscytacją szukamy przepisów na wegańskie leczo, curry i mielone z… kalafiora. W restauracjach z chęcią zamawiamy bezmięsne burgery. To znak, że nasze kuchnie stają się coraz bardziej roślinne!
Potwierdzają to badania – Polacy chcą ograniczać mięso i inne produkty pochodzenia zwierzęcego[1], a dieta roślinna coraz częściej postrzegana jest jako niezwykle smaczna, zdrowa, jak również korzystna dla naszej planety. Na krótko przed wprowadzeniem Violife do szerokiej dystrybucji, Upfield Polska przeprowadził badanie analizujące zmiany nawyków żywieniowych. Okazało się, że kiedy pozostawaliśmy w domach podczas izolacji społecznej w czasie epidemii koronawirusa, chętniej spożywaliśmy produkty pochodzenia roślinnego. Prawie 1/3 badanych (31,6%) przyznała, że podczas społecznego odosobnienia kupowała więcej niż zwykle produktów pochodzenia roślinnego. W tej grupie 24,8% kupiło alternatywę dla sera. Co cieszy, Polacy deklarują utrzymanie zdrowszego stylu odżywiania także w przyszłości. Badanie, jak i nasze analizy, pozwalają nam wierzyć, że polscy konsumenci pokochają produkty Violife.
Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. Produkty Violife są obecne w 50 krajach świata, a w 35 z nich są nr 1 wśród alternatyw dla sera. Teraz przyszedł czas, by mogły one podbić także serca Polaków. Dołączyły bowiem do Ramy, Flory, Delmy, Kasi i innych produktów pochodzenia roślinnego w ofercie Upfield Polska.
Pysznie, wegańsko – dla każdego!
Violife to ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.
Różnorodnie, na każdą okazję!
Asortyment Violife to wiele różnych wariantów wegańskich alternatyw dla serów. Produkty marki świetnie sprawdzą się podawane na kanapce lub toście, jako dodatek do makaronu czy zamiennik sera do pizzy. Grillowane, zapiekane, na surowo – w każdej postaci smakują wyśmienicie! Poszczególne linie Violife składają się z kilku wariantów smakowych.
Na sklepowych półkach w Polsce znajdziemy od teraz:
- wegańskie alternatywy dla sera w plastrach
Warianty: Violife Original / Cheddar / Smoked / Mozzarella
Sugerowana cena detaliczna: 100 g / 6,99 PLN
- wegańskie alternatywy dla sera w blokach
- Warianty: Violife Greek White / Original / Mozzarella / Smoked / Epic Mature
- Sugerowana cena detaliczna: 200 g / 9,99 PLN
- wegańska alternatywa dla sera tartego
- Wariant: Violife Epic Mature
- Sugerowana cena detaliczna: 150 g / 9,99 PLN
- wegańskie alternatywy dla serów kremowych
- Warianty: Violife Original / Cheddar / Cheddar & Onion / Garlic&Herbs / Herbs
- Sugerowana cena detaliczna: 150 g / 9,99 PLN
- wegańska alternatywa dla sera w kawałku
- Wariant: Violife Prosociano
- Sugerowana cena detaliczna: 150 g / 14,99 PLN
Violife w Biedronce
Produkty marki Violife będą także dostępne od 8 października 2020 r. w sieci sklepów Biedronka. W specjalnej limitowanej ofercie znajdą się następujące warianty:
- wegańskie alternatywy dla sera w plastrach 120 g: Violife Original i Cheddar
- wegańskie alternatywy dla serów kremowych 150 g: Violife Original i Garlic&Herbs
- wegańskie alternatywy dla sera w blokach 200 g: Violife Original i Greek White
[1] Trends in Poles' nutritional facts, Proposal 2019

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.