Wielki sukces szczoteczki Oclean X Pro Elite
Najnowsza szczoteczka soniczna marki Oclean sprzedała się w tysiącach egzemplarzy w ciągu zaledwie 7 dni od premiery. Model Oclean X Pro Elite zbiera bardzo pozytywne opinie użytkowników.
Światowa premiera szczoteczki Oclean X Pro Elite odbyła się 29 marca 2021. Przez pierwsze 3 tygodnie urządzenie można było zamówić w promocyjnej cenie i dodatkowo zyskać atrakcyjne bonusy. Cała pula dostępnych produktów szybko została wyprzedana. Obecnie urządzenie jest ponownie w sprzedaży w serwisie AliExpress i w przedsprzedaży na platformie eBay.
Siła rekomendacji
Pozytywne opinie recenzentów, którzy mieli okazję przetestować model Oclean X Pro Elite przed oficjalną premierą, znalazły swoje odzwierciedlenie także w opiniach pierwszych kupujących. Użytkownicy zwracali uwagę przede wszystkim na jakość produktu, dokładność szczotkowania, cichą pracę urządzenia oraz czytelny ekran LCD.
Szczoteczka doskonała
Sukces sprzedażowy szczoteczki Oclean X Pro Elite to także potwierdzenie, że parametry techniczne urządzenia zostały odpowiednio dopasowane do potrzeb użytkowników. Doceniona została możliwość obserwowania raportów dotyczących martwych stref bezpośrednio na wbudowanym ekranie LCD. Nie trzeba już sięgać po aplikację w telefonie, by to sprawdzić, choć współpraca między szczoteczką, a aplikacją Oclean przebiega bardzo sprawnie. X Pro Elite w inteligentny sposób monitoruje nasze nawyki podczas mycia zębów i sugeruje odpowiedni program czyszczenia. Na jednym ładowaniu szczoteczka pracuje nawet przez 40 dni. Niezwykle praktycznym rozwiązaniem okazał się magnetyczny uchwyt na ścianę, który pełni jednocześnie rolę ładowarki.
Parametry szczoteczki sonicznej Oclean X Pro Elite przewyższają możliwości wielu konkurencyjnych modeli – szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę atrakcyjną cenę: https://bit.ly/2QFvejQ.
Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie
Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.