Wielki sukces szczoteczki Oclean X Pro Elite
Najnowsza szczoteczka soniczna marki Oclean sprzedała się w tysiącach egzemplarzy w ciągu zaledwie 7 dni od premiery. Model Oclean X Pro Elite zbiera bardzo pozytywne opinie użytkowników.
Światowa premiera szczoteczki Oclean X Pro Elite odbyła się 29 marca 2021. Przez pierwsze 3 tygodnie urządzenie można było zamówić w promocyjnej cenie i dodatkowo zyskać atrakcyjne bonusy. Cała pula dostępnych produktów szybko została wyprzedana. Obecnie urządzenie jest ponownie w sprzedaży w serwisie AliExpress i w przedsprzedaży na platformie eBay.
Siła rekomendacji
Pozytywne opinie recenzentów, którzy mieli okazję przetestować model Oclean X Pro Elite przed oficjalną premierą, znalazły swoje odzwierciedlenie także w opiniach pierwszych kupujących. Użytkownicy zwracali uwagę przede wszystkim na jakość produktu, dokładność szczotkowania, cichą pracę urządzenia oraz czytelny ekran LCD.
Szczoteczka doskonała
Sukces sprzedażowy szczoteczki Oclean X Pro Elite to także potwierdzenie, że parametry techniczne urządzenia zostały odpowiednio dopasowane do potrzeb użytkowników. Doceniona została możliwość obserwowania raportów dotyczących martwych stref bezpośrednio na wbudowanym ekranie LCD. Nie trzeba już sięgać po aplikację w telefonie, by to sprawdzić, choć współpraca między szczoteczką, a aplikacją Oclean przebiega bardzo sprawnie. X Pro Elite w inteligentny sposób monitoruje nasze nawyki podczas mycia zębów i sugeruje odpowiedni program czyszczenia. Na jednym ładowaniu szczoteczka pracuje nawet przez 40 dni. Niezwykle praktycznym rozwiązaniem okazał się magnetyczny uchwyt na ścianę, który pełni jednocześnie rolę ładowarki.
Parametry szczoteczki sonicznej Oclean X Pro Elite przewyższają możliwości wielu konkurencyjnych modeli – szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę atrakcyjną cenę: https://bit.ly/2QFvejQ.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.