Komunikaty PR

Wielki sukces szczoteczki Oclean X Pro Elite

2021-04-22  |  12:30
Biuro prasowe

Najnowsza szczoteczka soniczna marki Oclean sprzedała się w tysiącach egzemplarzy w ciągu zaledwie 7 dni od premiery. Model Oclean X Pro Elite zbiera bardzo pozytywne opinie użytkowników.

Światowa premiera szczoteczki Oclean X Pro Elite odbyła się 29 marca 2021. Przez pierwsze 3 tygodnie urządzenie można było zamówić w promocyjnej cenie i dodatkowo zyskać atrakcyjne bonusy. Cała pula dostępnych produktów szybko została wyprzedana. Obecnie urządzenie jest ponownie w sprzedaży w serwisie AliExpress i w przedsprzedaży na platformie eBay.

Siła rekomendacji

Pozytywne opinie recenzentów, którzy mieli okazję przetestować model Oclean X Pro Elite przed oficjalną premierą, znalazły swoje odzwierciedlenie także w opiniach pierwszych kupujących. Użytkownicy zwracali uwagę przede wszystkim na jakość produktu, dokładność szczotkowania, cichą pracę urządzenia oraz czytelny ekran LCD.

Szczoteczka doskonała

Sukces sprzedażowy szczoteczki Oclean X Pro Elite to także potwierdzenie, że parametry techniczne urządzenia zostały odpowiednio dopasowane do potrzeb użytkowników. Doceniona została możliwość obserwowania raportów dotyczących martwych stref bezpośrednio na wbudowanym ekranie LCD. Nie trzeba już sięgać po aplikację w telefonie, by to sprawdzić, choć współpraca między szczoteczką, a aplikacją Oclean przebiega bardzo sprawnie. X Pro Elite w inteligentny sposób monitoruje nasze nawyki podczas mycia zębów i sugeruje odpowiedni program czyszczenia. Na jednym ładowaniu szczoteczka pracuje nawet przez 40 dni. Niezwykle praktycznym rozwiązaniem okazał się magnetyczny uchwyt na ścianę, który pełni jednocześnie rolę ładowarki.

Parametry szczoteczki sonicznej Oclean X Pro Elite przewyższają możliwości wielu konkurencyjnych modeli – szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę atrakcyjną cenę: https://bit.ly/2QFvejQ.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
2024-10-15 | 16:00

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.