Komunikaty PR

Wiosna 2023 – poznajcie najważniejsze trendy makijażowe

2023-02-24  |  12:00

Cera

Zdrowa i zadbana skóra była, jest i będzie najpiękniejszą ozdobą — wie to każda kobieta. Kilkuetapowa pielęgnacja, odpowiednie nawadnianie organizmu, właściwe oczyszczanie i stosowanie wysokiej jakości kosmetyków — tak w ogromnym skrócie powinien wyglądać codzienny rytuał piękna. Według wizażystek i wizażystów pracujących przy pokazach mody dla największych marek jednym z wiodących trendów na wiosnę tego roku będzie ponownie make-up no make-up. Efekt tzw. „nagiej twarzy” osiągniecie wybierając lekkie w swojej formule podkłady i pudry, które stworzą na skórze niemal niewidoczną powłokę. 

A czy słyszałyście już o „dewy skin” (ang. „dewy” — zroszony)? Powinnyście, bo to drugi z trendów, który już lansowany jest przez największe gwiazdy. Makijaż tego typu stworzycie na kilka sposobów, ale najważniejszym kosmetykiem potrzebnym do jego wykonania będzie rozświetlacz. Skóra ma się bowiem błyszczeć i odbijać światło, tworząc efekt „super glow”. Na rynku dostępnych jest wiele kosmetyków, które doskonale rozświetlają cerę, podkreślając policzki, okolice oczu, łuki brwiowe oraz dekolt, ale czy słyszałyście o takich, które dodatkowo pielęgnują skórę? Przykładem takich produktów są rozświetlacze polskiej marki Color Care, w których składzie znajdziemy olej z awokado i witaminę E. Pierwszy ingredient łagodzi podrażnienia, nawilża i neutralizuje wolne rodniki, spowalniając procesy starzenia. Drugi z kolei wykazuje działanie przeciwzapalne oraz regenerujące. Witamina E dodatkowo podwyższa zdolność wiązania wody w organizmie, wyrównuje koloryt, uelastycznia, działa kojąco i ochronnie na skórę. Koniecznie sprawdźcie ten produkt!

Usta 

Wiosną tego roku usta powinny przyciągać uwagę. - Postawcie więc na szminki w mocnych odcieniach różu oraz... pomarańczu. Powinno być kolorowo — w końcu to wiosna! Jeżeli należycie do grona osób, które nie boją się odważnych stylizacji, z pewnością ucieszy Was informacja, że jednym z wiodących trendów nadchodzących miesięcy będzie metaliczne wykończenie ust. Sięgnijcie po szminkę lub konturówkę w kolorze złota bądź srebra i sprawcie, by z pozoru zwykły makijaż nabrał wyjątkowego charakteru - mówi makijażystka Joanna Dobosz. 

Oczy

Przyglądając się pokazom mody wiosenno-letnich kolekcji, nie sposób nie zwrócić też uwagi na twarze modelek. Na wybiegach nie brakowało energetycznych, kolorowych make-up'ów w pastelowych i neonowych wersjach. Róż na powiece? Tak! Wypróbujcie paletę cieni Pink Power od Color Care i bawcie się, tworząc nieprzeciętnie kuszące makijaże. Ten sezon będzie też obfitował w nawiązania do morza i oceanów, dlatego w Waszych kosmetyczkach nie powinno zabraknąć cieni w odcieniach głębokiego, przenikliwego granatu, intensywnego cyjanu czy urzekającego turkusu. Okej, ale co z dziewczynami i kobietami, które nie czują się dobrze w intensywnie kolorowych makijażach? Spokojnie – smokey eye również królował podczas fashion week. Zainspirujcie się make-up'ami modelek Toma Forda czy Versace.

Czym jednak byłby makijaż oczu bez podkreślenia rzęs, prawda? Tu zasada jest prosta – „the bigger the better”! Kilkukrotnie wytuszowane górne i dolne pasma dadzą efekt mocnego spojrzenia, o jaki chodzi w tym sezonie. Sztuczne rzęsy w kępach i na paskach też pomogą Wam stworzyć wyjątkowy look.
Jeżeli oczy są zwierciadłem duszy, to brwi stanowią ramę tego lustra. W tym sezonie ich stylizacji przyświeca jedno hasło — baw się! Modne będą zarówno te o naturalnym wyglądzie, jak i mocno podkreślone i wyczesane. W Waszej kosmetyczce nie powinno więc zabraknąć mydełka, które nadaje kształt, układa niesforne włoski i utrwala je na wiele godzin oraz koloryzującej pomady. Uwaga wszystkie blondynki – w trendach wciąż pozostają rozjaśnione, wręcz wtapiające się w odcień skóry, brwi. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.