Komunikaty PR

WSPÓŁCZESNA ODZIEŻ MEDYCZNA – POŁĄCZENIE PROFESJONALIZMU I STYLU

2022-11-25  |  13:30
Biuro prasowe

Czy pracując w branży medycznej i beauty możemy zachować funkcjonalność, wygodę i styl? Standardowa i znana nam wszystkim odzież występująca w zawodach medycznych kojarzy się głównie z prostym i nudnym krojem oraz jednobarwnym i niewyrazistym fartuchem. Dzięki nowoczesnym trendom i podążaniu za potrzebami pracowników coraz częściej możemy zaobserwować jak garderoba medyczna poszerza swój wachlarz modeli uniformów oraz staje się różnorodna i stylowa.

Co musi posiadać odzież medyczna

Główna cecha jaka musi być zachowana przy projektowaniu strojów medycznych to ochrona pracownika przed drobnoustrojami przenoszącymi się podczas kontaktu z pacjentem. Odpowiednia higiena i poczucie bezpieczeństwa w pracy to podstawa dla każdego medyka pracującego w różnych środowiskach. Kolejną równie istotną funkcją jest budowanie pełnego zaufania wizerunku wśród pacjentów i klientów.

- Profesjonalny ubiór nie tylko wzbudza autorytet, ale stanowi również symbol przy identyfikacji pełnionego stanowiska. Zważywszy na ilość czasu spędzanego w pracy, fundamentalną składową każdego uniformu jest także poczucie komfortu i wygody. Swobodne i nieskrępowane poruszanie się w ubraniach jest niezwykle ważne podczas pracy czy też w trakcie wykonywania różnorodnych zabiegów – mówi Marlena Stielow, właścicielka firmy ekskluzywnych fartuchów Bonkitel.

Strój służbowy salonów medycznych

Wymienione wyżej właściwości, które są notabene najistotniejsze podczas projektowania uniformów pracowniczych nie są już tak wystarczalne i wymagają dopełnienia. Niezależnie od miejsca pracy każda kobieta ma prawo prezentować się ładnie i atrakcyjnie. Potrzeba wyrażania siebie była dotychczas zabijana przez nieestetyczne a wręcz nudne kitle, na szczęście to się sukcesywnie zmienia. Współczesna odzież medyczna może nie tylko zapewniać bezpieczeństwo i wygodę w pracy, ale również dodawać szyku i elegancji. Co za tym idzie?

- Ekskluzywne damskie fartuchy laboratoryjne powinny podkreślać profesjonalizm i styl specjalistek z dziedziny medycyny, farmacji czy kosmetologii. Prowadząc własną klinikę lub gabinet, warto zadbać o jak najlepsze pierwsze wrażenie, które pomoże klientowi bądź pacjentowi odprężyć się i zaufać w kwestii przeprowadzanych zabiegów czy usług. Pamiętajmy, że nie tylko wystrój wnętrza, do którego wchodzi klient, ma znaczenie, ale ważne jest również pierwsze spojrzenie na pracownika - zaznacza Marlena Stielow.

Duża różnorodność elementów garderoby medycznej pozwala na podkreślanie atutów sylwetki czy też dobór materiałów do swoich potrzeb. Modne kroje dopasowane do figury pracownika czy też bogata liczba fasonów i wzorów, to aspekty, dzięki którym kobieta może czuć się w pracy modnie i stylowo. Niektórym zależy na podkreśleniu talii, innym zaś na dobraniu odpowiedniego koloru fartucha. Wspólnym mianownikiem dla obydwu przypadków jest zdecydowanie elegancka prezencja. To ona dodaje pewności siebie i niekiedy nadaje charakteru indywidualnym jednostkom. Dobrze dobrana stylizacja w salonie medycznym wskazuje również na wysoką jakość oferowanych usług i produktów. Co więcej, pierwsze wrażenie u klientów i pacjentów wywoływane jest właśnie na podstawie ubioru pracowników branży medycznej. Schludny i odpowiednio dobrany kitel wzbudza większe zaufanie oraz świadczy o wysokiej kulturze osobistej kadry medycznej. Niezależnie od profesji jaką wykonuje dany specjalista, każdy powinien mieć prawo wyrażać siebie i czuć się dobrze w swoim uniformie.

 

Bonkitel: polska marka ekskluzywnych kitli skierowanych do branży medycznej, farmaceutycznej oraz kosmetologicznej. Ponadczasowy design, włoski materiał oraz idealnie dopracowane dodatki tworzą w całości unikatowy, jedyny w swoim rodzaju produkt spełniający oczekiwania najbardziej wymagających profesjonalistów. Strona: www.bonkitel.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.