Komunikaty PR

Wybierz swoje zdrowie ze Smakiem Natury i wspieraj zdrowie podopiecznych Fundacj

2022-09-05  |  16:46
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Przez cały wrzesień klienci Smaku Natury kupując produkty mogą nie tylko zadbać o swoje zdrowie, ale też wesprzeć działania jednego z trzech projektów Fundacji Avalon. W dzisiejszych czasach kwestia zdrowego odżywiania i poszukiwania ekologicznych produktów przestaje być modnym trendem goszczącym wśród nielicznych, a staje się świadomym wyborem i stylem życia dla większości ludzi. Specjalna akcja sprzedażowa ma na celu zwrócenie uwagi na potrzeby osób z niepełnosprawnościami w Polsce.

Smak Natury z potrzeby serca

Wiarygodne źródła, doświadczony zespół i gwarancja jakości – misją Smaku Natury jest dbałość o klienta w tych wszystkich aspektach! Praktykę w zdrowym żywieniu zdobywa już od 19 lat, a inspiracją dla założyciela firmy był czas, gdy w rodzinie pojawiła się jego pierwsza latorośl. Pragnąc dać to co najlepsze swojej powiększającej się rodzinie – zdrowe, dobrej jakości produkty, stworzył Smak Natury. Działalność firmy to aktualnie 2 sklepy stacjonarne w Warszawie, sklep internetowy pyszneeko.pl oraz ponad 500 odbiorców hurtowych nabywających produkty ekologiczne.

"Mam świadomość jak ważne jest to by kolejne pokolenia mogły nadal korzystać z zasobów ziemi i cieszyć się życiem w harmonii z naturą. Dlatego staram się żyć uważnie i cieszę się, że mam swój skromny wkład w budowaniu ekoświadomości. Jednocześnie jestem wdzięczny, że mamy jako Smak Natury, tak wspaniałą społeczność Klientów, którzy każdego dnia są dla nas motywacją do stawania się coraz lepszymi. Stąd pomysł, żeby zaangażować się w pomaganie na rzecz osób z niepełnosprawnościami i nawiązanie współpracy z Fundacją Avalon. Łącząc razem siły w pomaganiu, możemy skuteczniej nieść wsparcie potrzebującym."  - mówi Michał Kapica, Prezes Zarządu Smaku Natury

3 projekty, 3% paragonu, 100% wsparcia

Już 5 września startuje wyjątkowa akcja sprzedażowa we współpracy z siecią sklepów Smak Natury na rzecz projektów Fundacji Avalon. Każdy klient, który dokona zakupów, stacjonarnie bądź online, będzie miał swój osobisty wkład w przekazanie darowizny na wybrany przez niego cel fundacyjny.

"Kupujący przy każdym zakupie może wesprzeć jeden z prowadzonych przez Fundację Avalon projektów: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Avalon Active pomagające osobom z niepełnosprawnościami na drodze do samodzielności i niezależności, Projekt Sekson poświęcony przełamywaniu stereotypów i wspieraniu działań edukacyjnych z zakresu seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnością ruchową, lub Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami będący reakcją Fundacji na los uchodźców z ogarniętej wojną Ukrainy."  - mówi Krzysztof Dobies, Dyrektor Generalny Fundacji Avalon.

Jak to działa? Kupujący, będący darczyńcą, po zakończonej transakcji i otrzymaniu paragonu, podejmuje decyzje na który projekt Fundacji Avalon pragnie przeznaczyć 3% wartości zakupów. Klient, w sklepach stacjonarnych, po zaznaczeniu swojej decyzji wrzuca paragon do specjalnie przygotowanej do tego celu urny, natomiast podczas zakupów online zaznacza wybór na końcu procesu zakupowego. Proste i skuteczne prawda? Akcja trwa cały wrzesień! Już dzisiaj warto wybrać zdrową żywność w Smaku Natury, zrobić zapasy i mieć swój wkład w pomoc osobom z niepełnosprawnościami!


Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. 
 

Fundacja Avalon aktualnie wspiera blisko 12 500 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej dotychczas przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 270 mln złotych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.