Komunikaty PR

YOPE i SEXED.PL łączą siły, by edukować w zakresie higieny intymnej

2022-11-17  |  10:30
Biuro prasowe

„Proszę dotykać” — to hasło kampanii, która łączy nowe produkty z linii naturalnych kosmetyków do higieny intymnej YOPE oraz rozmowy, akcje specjalne, konsultacje psychologiczne i treści edukacyjne realizowane wraz z Fundacją SEXED.PL. 

 

Dotyk pełni bardzo ważna rolę w naszym życiu. Jako jeden z podstawowych zmysłów pozwala nam na poznawanie świata. Dotyk intymny zaś pomaga w poznawaniu siebie. Nowa linia kosmetyków do świadomej pielęgnacji YOPE, w skład której wchodzi serum łagodzące, żel myjący, płyn do higieny intymnej dla mężczyzn oraz intymny olejek do pielęgnacji stała się punktem wyjścia do dyskusji o dotyku — tym zdrowotnym, relaksującym, upragnionym, ale też niechcianym. 

Fundacja SEXED.PL została partnerem komunikacyjnym nowej kampanii, jednocześnie obejmując patronatem intymny olejek do pielęgnacji. Jego lekki, w 100% naturalny skład nawilża i zmiękcza skórę, wzmacnia jej barierę hydrolipidową, zapewnia poślizg, tworzy warstwę ochronną, zapobiegając wrastaniu włoskom, podrażnieniom czy otarciom na udach. Równie wyjątkowa co właściwości olejku jest jego nazwa — „Czuły dotyk”. Tą grą słów YOPE przypomina jak ważny jest dotyk w codziennej pielęgnacji. 

— Dotyk, zwłaszcza ten czuły, intymny stanowi często temat tabu — Anna Grzebień z YOPE — Zarówno nasz olejek, jak i współpraca z SEXED.PL miały na celu zerwanie z tą aurą tajemniczości. Warto odkrywać swoje ciało poprzez dotyk i pielęgnację. Myć, nawilżać, koić, ale też poznawać własne granice — podkreśla. 

Dlatego też w ramach współpracy YOPE i SEXED.PL powstały treści edukacyjne pomagają zgłębić temat dotyku w codziennym życiu. O roli dotyku w związku czy świadomej zgodzie na dotyk opowiadała seksuolożka i psycholożka Sara Tylka. Ze specjalistką można było także odbyć anonimowe konsultacje online w ramach cyklu „Proszę rozmawiać”. 

— Nasze działania ukierunkowane są przede wszystkim na oswajanie dotyku — mówi Sara Tylka z SEXED.PL — Dotyk może być naprawdę kojący i ważny w życiu każdego z nas. Tego fizycznego kontaktu z drugim człowiekiem potrzebujemy od pierwszych dni życia. Jednak w dorosłym życiu dotyk, a szczególnie dotyk intymny, może być naznaczony niepewnością, niewiedzą, strachem, a nawet traumą. Wierzymy, że dzięki takim kampaniom jak ta, więcej osób będzie doświadczała dobrego dotyku — podkreśla

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE Biuro prasowe
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.