Zdrowie w organizacji - nowa przewaga konkurencyjna w popandemicznym świecie

Rada ds. Komunikacji Zdrowia Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji (EACA) informuje o opublikowaniu broszury zatytułowanej „Zdrowie w organizacji – nowa przewaga konkurencyjna w popandemicznym świecie”. Publikacja jest wspólnym dziełem członków Rady – ekspertów w dziedzinie komunikacji zdrowotnej – oraz Sir Cary'ego Coopera, profesora Psychologii Zdrowia i Organizacji w Szkole Alliance MBS Uniwersytetu Manchesterskiego. Zbadali oni kluczowe czynniki mające wpływ na zdrowie w organizacji oraz jej sukcesy, tak w miejscu pracy, jak i poza nim.
Broszura zawiera przykłady najlepszych praktyk stosowanych przez najważniejsze agencje z obszaru komunikacji. Zwraca jednocześnie uwagę na sześć kluczowych obszarów, które organizacje z różnych branż powinny uwzględnić, chcąc poprawić wyniki, zwiększyć satysfakcję pracowników i podwyższyć efektywność. Do obszarów tych należą: przywództwo, ukierunkowanie, zdrowie i dobrostan, innowacje, uczenie się i rozwój oraz warunki w miejscu pracy.
Publikacja broszury „Zdrowie w organizacji – nowa przewaga konkurencyjna w popandemicznym świecie”, to kamień milowy w rozwoju branży, szczególnie w kontekście występującego obecnie niedoboru pracowników oraz tzw. Wielkiej Rezygnacji (zjawiska masowej rezygnacji z pracy na skutek pandemii Covid-19).
„Jesteśmy głęboko przekonani, że sukces agencji czy każdej innej firmy zależy od efektywności jej działania na poziomie organizacji i od dobrego samopoczucia jej pracowników” – podkreśla Philip Chin, przewodniczący Rady ds. Komunikacji Zdrowia EACA. „Publikacja jest cennym narzędziem i źródłem informacji. Będzie pretekstem do podjęcia ważnych rozmów między firmami i specjalistami chcącymi tworzyć solidne, zrównoważone organizacje, które swoich pracowników traktują priorytetowo i wspierają kulturę wzrostu, innowacji i dobrostanu”.
Pełna treść publikacji oraz kroki, które należy podjąć na rzecz wzmocnienia zdrowia w organizacji, dostępne są na stronie http://bitly.ws/Hs7w
O EACA
Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) reprezentuje ponad 2500 organizacji z niemal 30 państw europejskich – instytucji, które bezpośrednio zatrudniają ponad 120.000 osób (agencji reklamowych, medialnych, cyfrowych, brandingowych i PR). EACA promuje uczciwe i skuteczne praktyki reklamowe oraz wysokie standardy zawodowe. Buduje też świadomość roli reklamy w gospodarce wolnorynkowej. Zachęca przy tym do ścisłej współpracy między agencjami, reklamodawcami i mediami w ramach europejskich organizacji reklamowych. EACA blisko współpracuje z instytucjami UE, by móc wspierać swobodę kreatywnej, odpowiedzialnej reklamy.
O Radzie ds. Komunikacji Zdrowia:
Rada ds. Komunikacji Zdrowia, będąca częścią EACA, zajmuje się rozwijaniem doskonałości i innowacji w komunikacji zdrowotnej. Radę współtworzą liderzy branży oraz eksperci – wspólnie kształtują przyszłość komunikacji medycznej, promując najlepsze praktyki w branży.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.