Żel stomatologiczny ELGYDIUM Clinic Cicalium z medalem na Targach Krakdent
SIMEDIA
Czapli 57
02-703 Warszawa
k.cichocka|simedia.pl| |k.cichocka|simedia.pl
664049000
simedia.pl
W ramach międzynarodowych Targów Krakdent wyróżnia się produkty i usługi firm oferujących innowacyjne rozwiązania w branży stomatologicznej. Komisja po zapoznaniu się ze zgłoszeniami wybiera najlepszych. W tym roku wśród nich znalazł się żel stomatologiczny ELGYDIUM Clinic Cicalium.
W dniach 7-9 kwietnia w EXPO Kraków, obyła się kolejna edycja - 28. Targów Krakdent. Wydarzenie jest wystawą artykułów oraz usług dedykowanych branży dentystycznej. Biorą w nim udział firmy międzynarodowe, które w ramach targów prezentują na swoich stoiskach nowości oraz najlepsze produkty oraz usługi w swojej dziedzinie.
Podczas wydarzenia organizowane są kursy medyczne, szkolenia oraz warsztaty. Przyznaje się także nagrody dla najlepszych artykułów z branży. Jedną z nich otrzymał żel stomatologiczny ELGYDIUM Clinic Cicalium. Produkt zdobył uznanie komisji i odznaczono go Medalionem Najwyższej Jakości Targów KRAKDENT.
Zwycięski żel ELGYDIUM Clinic Cicalium to wyrób medyczny, wspomagający gojenie się owrzodzeń i aft w jamie ustnej, które powodują dyskomfort. Ból, jaki powodują te urazy, przeszkadza podczas codziennych czynności, takich jak jedzenie, picie, a nawet rozmowy. Żel Elgydium Clinic Cicalium łagodzi te stany oraz przyspiesza proces gojenia. Na zmienionej chorobowo śluzówce tworzy specjalną warstwę ochronną. Nakładanie produktu jest wygodne i proste dla pacjenta, dzięki precyzyjnemu aplikatorowi dołączonemu do żelu. Żel nie jest szkodliwy w przypadku połknięcia i może być stosowany zarówno przez dorosłych, jak i dzieci.
BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu
Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.