Komunikaty PR

Zioła mają … smak!

2024-11-04  |  10:35
Biuro prasowe

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i ananasem.

Natura kryje w sobie mnóstwo substancji o dobroczynnym działaniu. Dziś zioła przeżywają swój wielki renesans, a my sięgamy po nie chętnie i często, czerpiąc z ich cennych właściwości. Pomagają nam w holistycznej dbałości o siebie i dobre samopoczucie.

Niekwestionowanym ekspertem w zakresie ziół i owoców jest Herbapol-Lublin, który już od 75 lat oferuje oparte na nich produkty. Łącząc najpopularniejsze zioła ze starannie dobranymi owocami, marka stworzyła linię wyjątkowych herbatek.

Starannie wyselekcjonowane zioła, pozyskiwane od sprawdzonych dostawców, dostarczają organizmowi dobroczynnych składników. A pyszne owoce idealnie je dosmaczają, dzięki czemu codzienna dbałość o siebie staje się prawdziwą przyjemnością.

Do linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu dołączyły dwa nowe warianty. Pierwszym z nich jest Mięta z cytryną i trawą cytrynową. Mięta wspomaga procesy trawienne, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego, jak również pomaga w odprężeniu organizmu. Dodatek cytryny i trawy cytrynowej dodaje jej wspaniałej rześkości, co zapewnia jeszcze większą przyjemność z picia naparu.

Kolejną nowością jest Rumianek z limonką i ananasem. Rumianek jest ceniony przede wszystkim za wspieranie sprawnego funkcjonowania układu pokarmowego. Jego delikatny smak, w połączeniu z cytrusową nutą limonki i słodyczą ananasa, tworzy pyszną kompozycję, po którą warto sięgać każdego dnia.

W linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu znaleźć można również: Melisę z pigwą, Miętę z pomarańczą i mango, Pokrzywę z wiśnią.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.