Zmiany w składzie zarządu American Heart of Poland
Największa, wysoko wyspecjalizowana sieć klinik kardiologicznych American Heart of Poland (AHP) informuje o zmianach w składzie zarządu. Decyzją Rady Nadzorczej, na stanowisko Prezesa Zarządu został powołany Adam Szlachta, który dotychczas pełnił funkcję Dyrektora Finansowego w zarządzie spółki, a nowym członkiem zarządu został Piotr Czyż, dotychczasowy Dyrektor ds. Inwestycji w grupie AHP.
- Podjęliśmy decyzję o zmianach w zarządzie spółki AHP S.A. Powodem tej decyzji są potrzeby związane z przygotowaniem wieloletniej strategii dalszego rozwoju Grupy zmierzającej do dywersyfikacji prowadzonej działalności medycznej w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Zadanie, które stało przed dotychczasowym zarządem, zostało wykonane z powodzeniem. Obecnie, po zakończeniu tego etapu zmian, spółka wchodzi w okres zrównoważonego rozwoju, dlatego stery w firmie przejmują ludzie, których celem będzie zaplanowanie dalszego rozwoju grupy, uwzględniającego dynamiczne zmiany rynku medycznego wywołane m.in. epidemią COVID-19 – komentuje dr n. med. Zbigniew Czyż, Przewodniczący Rady Nadzorczej AHP S.A.
Nowy Prezes Zarządu AHP S.A., Adam Szlachta jest związany z branżą kardiologiczną od 2011 roku. Swoje niemal 10-cio letnie doświadczenie w branży medycznej zdobywał zarządzając finansami holdingów medycznych w polskim i międzynarodowym środowisku. Wcześniej realizował projekty w jednej z największych firm konsultingowych działających na polskim rynku. Nowy Członek Zarządu, Piotr Czyż, do tej pory pełnił stanowisko Dyrektora ds. Inwestycji w Grupie AHP, a jego głównym obszarem działalności było planowanie i realizacja inwestycji spółki.
- Nominacja na stanowisko Prezesa Zarządu to dla mnie duże wyzwanie, któremu postaram się sprostać. Obecnie został skutecznie zakończony pierwszy etap transformacji w firmie, który przeprowadzono w zdecydowany i sprawny sposób. Celem, jaki stawiamy przed sobą obecnie jest wprowadzenie strategii fundamentalnego rozwoju Grupy poprzez wzrost i dywersyfikację działalności medycznej, rozwój organiczny a także akwizycje. Okoliczności związane z pandemią COVID-19, z jakimi się mierzymy są z pewnością dużym wyzwaniem dla realizacji tych planów, ale jestem przekonany, że kompetencje, doświadczenie i determinacja obecnego zarządu poprowadzi Grupę w kierunku zrównoważonego wzrostu – komentuje Adam Szlachta, Prezes Zarządu AHP.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.