Komunikaty PR

• Zrób krok w stronę ekologii, czyli marka Bethru wchodzi na rynek

2022-05-06  |  01:00
Biuro prasowe

Zmiany nawyków nigdy nie są proste, jednak najważniejsze jest, by wykonać „pierwszy krok”. Zamiast dokonywać domowej rewolucji, która często zamiast nas zmotywować, zniechęca przez swoją intensywność i odmienność od tego, co znane, warto zacząć od drobnych świadomych wyborów. Właśnie dlatego powstało Bethru – nowa marka bliższych naturze środków czyszczących.

Bethru to marka bliższych naturze tabletek do czyszczenia domu, które po rozpuszczeniu w wodzie stają się naturalnym detergentem. Nie zawierają drażniącej chemii, są odpowiednie dla wegan, stworzone na bazie komponentów roślinnych. 92 proc. składu to składniki pochodzenia naturalnego. Bethru to trzy linieniebieska zadba o idealną czystość luster i szkła, różowa upora się z osadami i nieczystościami w łazience, a żółta świetnie sprawdzi się w przypadku wszystkich powierzchni.

Decydując się na pierwszy krok w stronę bardziej zrównoważonej planety, ograniczasz zużycie plastiku, oszczędzasz wodę, a także zmniejszasz swój ślad węglowy. Wszystko to dzięki możliwości przygotowania nowego środka czyszczącego Bethru w designerskiej butelce, którą zawiera każdy zestaw startowy. Ten wielorazowy produkt jest bazą do przygotowania wybranego płynu. Wystarczy wlać odpowiednią ilość wody, wrzucić musującą tabletkę z wybranej linii Bethru, poczekać do całkowitego rozpuszczenia i… gotowe. Butelka, dzięki swojemu unikalnemu atomizerowi rozpyla środek czyszczący tworząc mgiełkę idealnie osadzającą się na czyszczonej powierzchni. Została zaprojektowana tak, by poza funkcjonalnością, cieszyła także oko domowników. To sprawi, że półka z detergentami nabierze zupełnie innego stylu.

Marka Bethru postawiła również na maksymalne ograniczenie plastiku.  Według szacunków Bethru, przeciętne gospodarstwo domowe oszczędza co najmniej 18 plastikowych butelek po detergentach rocznie, jeśli tylko przestrzega koncepcji i filozofii marki. Rok pracy nad najlepszymi ekologicznymi opakowaniami produktów przyniósł także wiele owocnych rozwiązań. Saszetki Flow-Pack, w których znajdują się gotowe do rozpuszczenia tabletki czyszczące, wykonano w 100 procentach z papieru, który posiada wszystkie niezbędne certyfikaty potwierdzające zastosowanie ekologicznych surowców. Zamawiając zestaw Bethru zostanie on dostarczony przez kuriera w kartonie z papierowym wypełnieniem i minimalną wolną przestrzenią pomiędzy produktami by możliwie ograniczyć gabaryty paczki.

Zmiana domowych detergentów na te bliższe naturze jest świetnym pomysłem na to, by zrobić mały krok ku ekologii. Natura Ci za to podziękuje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 09:30

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.