Zgarnij 10 tys. zł na zakupy lub piłkę z autografem Jurka Dudka w loterii Żabki
Klienci Żabki uwielbiają loterie! Nic dziwnego, skoro w tych organizowanych przez sieć nie ma przegranych, a każdy los niesie ze sobą nagrodę! W loterii nagrodą główną są bony na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł. Klienci sieci mogą także „zdrapać” konsole PlayStation5 z grą FIFA, piłki z autografem Jerzego Dudka, bony na zakupy oraz kody rabatowe na wybrane produkty. W sumie czeka ponad 4,6 mln nagród. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić w Żabce cztery piwa i odebrać zdrapkę. Sieć przygotowała coś specjalnego dla użytkowników aplikacji – z żappką każdy wygrywa podwójnie! Zabawa trwa do 6 lipca br. lub do wyczerpania zdrapek.
Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów nabył minimum cztery sztuki dowolnych piw marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i wielopaki.
Poza nagrodami głównymi, czyli 30 bonami na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł, na klientów sieci czeka także 50 konsol PlayStation5 z grą FIFA, 100 piłek z autografem Jerzego Dudka oraz 1 000 bonów na zakupy w Żabce o wartości 100 zł. Do wygrania jest także 4,6 mln kodów rabatowych na produkty chętnie kupowane zwłaszcza w sezonie letnim, czyli z kategorii piwo, napoje, lody, a także na kawę czy hot-doga. Kody promocyjne obejmują wybrane produkty takich marek, jak: Rockstar, Pepsi, Mirinda, Mountain Dew, Coca-Cola, Fuze Tea, Tymbark, Mentos, Hit, Mieszko, Halls, Familijne, Góralki, Magnum, Big Milk, Itac, Beskidzkie, Felix, Lays, Tarczyński.
Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma liczbę zdrapek odpowiadającą wielokrotności dokonanego zakupu. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. Osoby, które przy kasie zeskanują aplikację, otrzymają zdrapkę, a drugą dostaną w aplikacji żappka.
Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie, oferta przeznaczona dla osób pełnoletnich https://www.milionynagrod.pl/

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.