Zielone półki w Super-Pharm
Jednym z najsilniejszych trendów roku 2021 jest powrót do natury. Wśród Klientów coraz większą popularnością cieszą się dwie kategorie – naturalna pielęgnacja oraz ekologiczne środki gospodarstwa domowego. Doskonale wie o tym Super-Pharm, który właśnie wprowadza w swoich drogeriach specjalnie oznakowane „zielone strefy”. Na ich półkach znajdziemy ponad 580 starannie dobranych produktów od 26 marek.
W ostatnich miesiącach bardzo dużą popularnością cieszą się produkty pozbawione sztucznych składników i chemicznych dodatków. Dzięki zwiększającej się świadomości tego, co jest dobre dla ciała oraz dla planety, Klienci coraz większą uwagę przykładają do składu oraz pochodzenia kupowanych towarów. Aby zakupy stały się prostsze, a zarazem bardziej przyjemne, Super-Pharm w swoich drogeriach wprowadził specjalnie oznaczone zielone strefy. Znajdziemy je w 3 kategoriach – pielęgnacja twarzy, pielęgnacja ciała oraz sprzątanie. Na zielonych półkach umieszczone zostały produkty z podkategorii takich jak bio, natural, eco, vegan czy zyskująca na popularności pielęgnacja azjatycka. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów sieć stale rozwija ten segment i zapowiada wprowadzenie do sprzedaży kolejnych nowości.
Zielona strefa to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów. – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager sieci Super-Pharm. – Klienci są coraz bardziej świadomi, to widać w ich codziennych wyborach. Dużą wagę przykładają do składu produktów, rodzaju opakowań, a także ich wpływu na środowisko. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom jednym z naszych głównych celów na rok 2021 jest poszerzanie oferty produktowej ze strefy eko.
Niekwestionowanym bestsellerem* wśród naturalnych produktów do pielęgnacji dostępnych w Super-Pharm jest aloesowy żel do mycia twarzy Holika Holika. Do najpopularniejszych brandów zaliczają się również: Yope, Body Boom, Miya, Resibo, D’Alchemy, Orientana oraz NaturlaMe – marka dostępna na wyłączność w Super-Pharm. W przypadku pielęgnacji skóry dziecka najczęściej wybierane są kosmetyki Derma. W kategorii gospodarstwa domowego – Frosch, Only Eco oraz Yope.
Wszystkie produkty dostępne są zarówno w drogeriach stacjonarnych, jak i na www.superpharm.pl.
*wg danych sprzedażowych sieci Super-Pharm

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.