Komunikaty PR

Zielone półki w Super-Pharm

2021-02-01  |  10:00
Biuro prasowe

Jednym z najsilniejszych trendów roku 2021 jest powrót do natury. Wśród Klientów coraz większą popularnością cieszą się dwie kategorie – naturalna pielęgnacja oraz ekologiczne środki gospodarstwa domowego. Doskonale wie o tym Super-Pharm, który właśnie wprowadza w swoich drogeriach specjalnie oznakowane „zielone strefy”. Na ich półkach znajdziemy ponad 580 starannie dobranych produktów od 26 marek.

W ostatnich miesiącach bardzo dużą popularnością cieszą się produkty pozbawione sztucznych składników i chemicznych dodatków. Dzięki zwiększającej się świadomości tego, co jest dobre dla ciała oraz dla planety, Klienci coraz większą uwagę przykładają do składu oraz pochodzenia kupowanych towarów. Aby zakupy stały się prostsze, a zarazem bardziej przyjemne, Super-Pharm w swoich drogeriach wprowadził specjalnie oznaczone zielone strefy. Znajdziemy je w 3 kategoriach – pielęgnacja twarzy, pielęgnacja ciała oraz sprzątanie. Na zielonych półkach umieszczone zostały produkty z podkategorii takich jak bio, natural, eco, vegan czy zyskująca na popularności pielęgnacja azjatycka. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów sieć stale rozwija ten segment i zapowiada wprowadzenie do sprzedaży kolejnych nowości.

Zielona strefa to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów. – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager sieci Super-Pharm. – Klienci są coraz bardziej świadomi, to widać w ich codziennych wyborach. Dużą wagę przykładają do składu produktów, rodzaju opakowań, a także ich wpływu na środowisko. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom jednym z naszych głównych celów na rok 2021 jest poszerzanie oferty produktowej ze strefy eko.

Niekwestionowanym bestsellerem* wśród naturalnych produktów do pielęgnacji dostępnych w Super-Pharm jest aloesowy żel do mycia twarzy Holika Holika. Do najpopularniejszych brandów zaliczają się również: Yope, Body Boom, Miya, Resibo, D’Alchemy, Orientana oraz NaturlaMe – marka dostępna na wyłączność w Super-Pharm. W przypadku pielęgnacji skóry dziecka najczęściej wybierane są kosmetyki Derma. W kategorii gospodarstwa domowego – Frosch, Only Eco oraz Yope.

Wszystkie produkty dostępne są zarówno w drogeriach stacjonarnych, jak i na www.superpharm.pl.

 

*wg danych sprzedażowych sieci Super-Pharm

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.