Komunikaty PR

Zimowa herbata w każdej chwili – system kuchenny GROHE Red

2022-12-20  |  14:00
Biuro prasowe
  • Wrząca woda na żądanie: system kuchenny GROHE Red zapewnia filtrowaną, gorącą wodę prosto z baterii kuchennej
  • Bezpiecznie korzystanie z produktu dla całej rodziny zapewnia blokada dla dzieci z certyfikatem TÜV
  • GROHE Red umożliwia bardziej świadome i ekologiczne korzystanie z wody

 

 

Warszawa, grudzień 2022 – Nie ma to jak rozsiąść się wygodnie na kanapie z kubkiem gorącej herbaty i miękkim kocem, szczególnie po powrocie ze spaceru w mroźny, zimowy dzień. Jedyne co stoi między Tobą, a tym relaksującym momentem to czajnik – i czas potrzebny na zagotowanie wody. Wyobraźmy sobie także inną sytuację. Dzieci wracają do domu po treningu piłki nożnej i są głodne jak wilki. Mają ochotę na makaron, który przywróci im energię. Jedynym co dzieli je od talerzy z pysznym, świeżym makaronem jest ponownie czas potrzebny do zagotowania wody w garnku. Jak często włączasz czajnik między spotkaniami w pracy, a potem przypominasz sobie o tym, gdy woda jest już chłodna? System kuchenny GROHE Red eliminuje ten problem, ponieważ natychmiast zapewnia przefiltrowaną, wrzącą wodę prosto z baterii kuchennej – bez czekania i bez zajmowania miejsca na kuchennym blacie. Jest to rozwiązanie nie tylko wygodne, ale także ekologiczne.

 

Wygoda w jednym przycisku

Marka GROHE stawia sobie za cel tworzenie rozwiązań, które zapewniają więcej komfortu w codziennym życiu. Dowodem na to jest system kuchenny GROHE Red. Oferuje on przefiltrowaną wodę podgrzaną do 100°C za jednym naciśnięciem przycisku. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach z bojlerami zapewniającymi odpowiednio 3l lub 5,5l wrzącej wody. System jest przy tym łatwy w użyciu i utrzymaniu. Zintegrowany filtr do wody nie tylko chroni bojler przed osadzaniem się kamienia, ale także poprawia smak gorących napojów. Jest to doskonałe rozwiązanie kuchenne dla wszystkich miłośników kawy i herbaty. Ten innowacyjny system może ułatwić życie na wiele sposobów, także w kwestii oszczędności czasu oraz zasobów naturalnych. Parzenie aromatycznej herbaty, wypełnienie termoforu, szybka dezynfekcja butelki dla dziecka, czy blanszowanie warzyw na obiad – gorąca woda jest podstawą każdego domu, a z GROHE Red nie musimy na nią czekać. Dodatkowo, produkt oszczędzi dostępną przestrzeń – zagracający blat czajnik stanie się niepotrzebny.

 

Bezpieczeństwo ma znaczenie

System kuchenny GROHE Red zapewnia wrzącą wodę do wszystkich codziennych potrzeb w niezwykle szybki sposób – prosto z baterii kuchennej. Marka dołożyła wszelkich starań, żeby korzystanie z niego było zawsze bezpieczne. Zadbano przede wszystkim o bezpieczeństwo najmłodszych domowników dzięki blokadzie ChildLock, która posiada niemiecki certyfikat TÜV. Ponadto przemyślana konstrukcja izolowanej baterii sprawia, że jej powierzchnia nie nagrzewa się do wysokich temperatur, co chroni przed przypadkowym oparzeniem dłoni w momencie dotknięcia wylewki. Wrzątek wypływa jest tylko podczas przyciskania dedykowanego przycisku, który gwarantuje pełną kontrolę nad strumieniem.

 

Świadome korzystanie z zasobów naturalnych

System kuchenny GROHE Red pomaga oszczędzać wodę oraz energię elektryczną. Z baterii pobierana jest tylko taka ilość wody, jaka jest w danym momencie potrzebna. Dodatkowo, w trybie napełniania garnka strumień automatycznie zatrzymuje się po upływie jednej minuty. Większość czajników wymaga do działania przynajmniej 0,5l wody. Często wlewamy jej więcej, ponieważ wydaje nam się, że za chwilę może być potrzebna dla nas lub innego domownika czy współpracownika. Dzięki GROHE Red marnowanie gorącej wody może przejść do przeszłości. W tak prosty sposób oszczędzamy cenne zasoby naturalne i jednocześnie zmniejszamy swoje rachunki, ciesząc się z prowadzenia bardziej ekologicznego stylu życia.

 

Celem kampanii GROHE “Made for your water” (pol. nazwa kamp.: „Wyprodukowano dla polskiej wody”), która obejmuje całe portfolio systemów kuchennych marki, jest sprawienie, by zdrowa, filtrowana woda z baterii kuchennej stała się normą. Poprzez kampanię, marka stara się zwiększyć świadomość zalet picia wody z kranu, szczególnie w zakresie promowania ekologicznego stylu życia i zmiany nawyków konsumentów - łyk po łyku.

 

                                                                                        

Więcej informacji oraz materiałów na temat GROHE Red znajduje się tutaj: LINK.

 

Dowiedz się więcej na temat kampanii “Made for your water” na stronie GROHE X. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.