Zmiany w Zarządzie INTERPRINT Polska
Firma INTERPRINT Polska z początkiem 2024 roku wprowadziła istotne zmiany w swojej strukturze. Z członkostwa w Zarządzie zrezygnował Holger Dzeia, który od tej pory będzie odpowiadał za ważne projekty sprzedażowe Grupy, w roli Dyrektora ds. Strategicznych Relacji z Klientami.
Do Zarządu firmy dołączyli natomiast nowi członkowie. Cezary Bąbała będzie odpowiedzialny za finanse i administrację, natomiast David Rauchalles zadba o sprzedaż i marketing zarówno dla folii XELIO, jak i papieru dekoracyjnego. Jochen Geiger pozostaje natomiast odpowiedzialny za pion techniczny, jednocześnie przejmując funkcję reprezentanta polskiego Zarządu. Wszyscy trzej Członkowie Zarządu INTERPRINT Polska raportują bezpośrednio i na równych prawach do Zarządu niemieckiej spółki matki.
Cezary Bąbała pracuje w INTERPRINT Polska w dziale kontrolingu od roku 2008. Jego kariera zawodowa rozpoczęła się w 2004 roku w dziale finansowym firmy Philips Polska S.A.
David Rauchalles związany jest z branżą dekorów od 1998 roku. Do zespołu INTERPRINT dołączył w roku 2018. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i relacjach z klientami.
Jochen Geiger od 1998 roku związany jest z zarządzaniem produkcją folii finish. Do INTERPRINT Polska dołączył w 2009 roku jako Dyrektor ds. Technicznych, przejmując odpowiedzialność za obszar produkcji papieru dekoracyjnego i folii finish. Od 2013 roku jest Członkiem Zarządu firmy.
INTERPRINT to jedna z wiodących drukarni papieru dekoracyjnego na świecie, która powstała w 1969 roku w Arnsbergu (Niemcy). Obecnie posiada 9 fabryk produkcyjnych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Firma oferuje innowacyjne rozwiązania dla przemysłu meblarskiego, branży drzwiowej oraz producentów paneli podłogowych.
Więcej: https://www.interprint.com/pl

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.