Zmysłowa elegancja w wiosennej kampanii marki Halupczok
Wiosną na antenie jednej z czołowych ogólnopolskich stacji informacyjnych ruszyła telewizyjna kampania marki Halupczok symbolizującej od blisko dwóch dekad wnętrza o szlachetnym, unikatowym wzornictwie. Emisja billboardów sponsorskich zagościła na antenie TVN24, przodującej w rankingach kanałów informacyjnych, pierwszej w Polsce stacji nadającej program przez całą dobę. Spoty telewizyjne można było obejrzeć tuż przed i po programie „Prognoza pogody”, jak również w sąsiedztwie cieszących się uznaniem programów publicystycznych.
Po sukcesie, jaki przyniosła kampania telewizyjna w 2021 r., meble marki Halupczok powróciły na szklany ekran w nowej, oszałamiającej odsłonie. Koncepcję spotu, nagranego w salonie mebli kuchennych w Katowicach, oparto na jednej z najnowszych perełek w produktowym portfolio marki – kuchni Madera. Siłą napędową kampanii były nie tylko walory estetyczne i niepowtarzalna forma, ale również ergonomia projektu i praktyczność rozwiązań. Precyzyjnie wybrane kadry, łączące intrygujący design kolekcji z funkcjonalnością wyposażenia: urządzeń AGD Miele, innowacyjnej generacji 7000 i elektrycznie sterowanego okapu Light (marka Falmec) miały pobudzić wyobraźnię widzów, przenosząc do komfortowo zaaranżowanego wnętrza, skąpanego w porannym świetle.
Zmysłowa elegancja kuchni Halupczok.
Zmysłowa elegancja naturalnego drewna i innowacyjność rozwiązań w projekcie kuchni Madera, bohaterki najnowszej odsłony kampanii telewizyjnej Halupczok, tworzą imponujący duet. Połączono tutaj estetykę z funkcją, zestawiając wyrafinowany design inspirowany naturą, z praktycznymi udogodnieniami w postaci przesuwnego frontu, skrywającego kuchenne utensylia, sensorycznie sterowanego oświetlenia oraz urządzeń AGD wyznaczających nowe standardy technologiczne w meblach kuchennych.
Oficjalna premiera spotu, w ramach dwumiesięcznej (kwiecień-maj) kampanii telewizyjnej, odbyła się 18 kwietnia.
Firma Halupczok.
Firma Halupczok specjalizuje się w produkcji indywidualnie projektowanych mebli kuchennych, o spersonalizowanych, autorskich rozwiązaniach. Posiada blisko 20 - letnie doświadczenie na rynku meblarskim, zajmując czołowe miejsce wśród liderów polskiej branży wnętrzarskiej tego segmentu mebli. Siedziba firmy wraz z nowoczesną fabryką zlokalizowana jest na Opolszczyźnie, w Krzyżowej Dolinie, na obszarze o silnych, wielowiekowych tradycjach stolarskich. Zaawansowana technologia produkcji przy wykorzystaniu nowatorskich materiałów oraz autorskich rozwiązań, pozwala na tworzenie wysublimowanych projektów, wykraczających poza ramy dnia dzisiejszego. Kuchnie Halupczok, które wielokrotnie nagradzane były za ich innowacyjność, funkcjonalność i unikalny design, zobaczyć można w sieci 13 salonów firmowych na terenie całego kraju.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.