Znakomite przyjęcie dema Builder Simulator na Festiwalu Steam
Live Motion Games, producent gier komputerowych z Grupy PlayWay, w ramach Zimowej Edycji Festiwalu Steam, udostępnił graczom demo swojej autorskiej produkcji – Builder Simulator. Podczas Święta Graczy symulator budowy domów i sklepów w niespełna dobę awansował o 46 pozycji na Global TOP Wishlist platformy Steam, tym samym obecnie plasując się na 87 miejscu listy najbardziej oczekiwanych gier. Premiera produkcji w wersji na PC zaplanowana została na 2021 rok.
- 3 lutego, w ramach Zimowej Edycji Festiwalu Steam, zaprezentowaliśmy graczom demo jednego z naszych autorskich tytułów, Builder Simulator. To idealna propozycja dla osób, które chcą nauczyć się samodzielnego budowania domu od podstaw, bez pomocy fachowców. Projekt podczas Święta Graczy cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. W szczytowym momencie demo oglądało ponad 1600 osób, do tego prawie 500 osób jednocześnie rozgrywało nasz tytuł. Co ciekawe pozwoliło nam to odnotować drugie miejsce w historii Grupy PlayWay. W efekcie, po pokazie gry tytuł awansował o 46 pozycji na Global TOP Wishlist Steam, tym samym znajdując się obecnie na 87 miejscu. – informuje Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games. – Chciałbym podziękować graczom, którzy obdarowują zaufaniem produkcję jeszcze w niepełnej wersji. Widoczne było także po pozytywnym przyjęciu innej gry – Sapper, projektu który również współtworzymy – dodaje.
Udostępniona przez spółkę wersja demo tytułu pozwala graczom zbudować mały ceglany domek na ogródku działkowym. Gracz jest prowadzony za rękę od zbrojenia, przez budowę zaprawy po stawianie cegieł. W finalnej wersji gry będzie możliwe stawianie znacznie bardziej imponujących budowli, w tym różnego rodzaju domów i sklepów. – Prace projektowe idą zgodnie z planem. Obecnie play testy gry wynoszą 25 tys. użytkowników. Liczymy na to, że w dniu premiery będzie to kolejna gra z wishlistą powyżej 100 tys. zapisów. – komentuje Michał Kaczmarek.
Aktualnie Live Motion Games intensyfikuje również działania nad swoim największym tytułem inspirowanym katastrofą z lat 80-tych XX wieku, Chernobyl Liquidators. Projekt typu survival simulator opiera się na pracy w czarnobylskiej elektrowni, a do głównych zadań gracza należeć będzie powstrzymanie śmiercionośnego promieniowania oraz pomoc poszkodowanym. Tytułowi likwidatorzy to specjalny zespół cywilów i wojskowych, którzy zostali powołani do uporania się ze skutkami katastrofy nuklearnej w Czarnobylu. – Chcieliśmy stworzyć tytuł, który odda prawdziwy klimat wybuchu reaktora jądrowego w Czarnobylu. Gra z elementami edukacyjnymi ma jak najdokładniej odwzorować wydarzenia tamtego czasu. Główną ideą jest wcielenie się w postacie, które były najbliżej poszkodowanych, aby móc przedstawić graczom trudność sytuacji i wyborów, z jakimi musiały się zmagać osoby pracujące na pierwszym froncie katastrofy. Projekt obecnie jest w fazie zaawansowanych testów. – wyjaśnia prezes zarządu Live Motion Games.
Premiery obu tytułów zaplanowane zostały na 2021 rok.
W połowie br. spółka planuje debiut na NewConnect. Obecnie finalizuje prace nad Dokumentem Informacyjnym, jaki wkrótce złoży do GPW w Warszawie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.