Komunikaty PR

Znamy wyniki I etapu DIMAQ UNI.

2020-09-22  |  10:00

Znamy już wyniki I etapu DIMAQ UNI – dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę  dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 5 prac licencjackich i 5 prac magisterskich.

Konkurs DIMAQ UNI jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ - oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska. Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego.

W I etapie Konkursu jury wyłoniło najlepsze merytorycznie ze zgłoszonych prac. Lista zakwalifikowanych do kolejnego etapu poniżej:

Kategoria: PRACE LICENCJACKIE:

  • Michał Kasprzyk: Podcasting jako część strategii content marketingowej
  • Aleksandra Polak: User Experience w projektowaniu platform e-commerce na przykładzie strony www.KursyLean.pl
  • Marta Olszewska: Zarządzanie i organizacja działań marketingowych w organizacji funkcjonującej w środowisku e-commerce
  • Aleksandra Kolba: Wykorzystanie Big Data w personalizacji reklam w systemie Google AdWords
  • Tetyana Halyelo: Komunikacja marketingowa online na Instagramie. Przypadek sklepu internetowego „Tattidesigns”

Kategoria: PRACE MAGISTERSKIE

  • Viktoriia Pogrebniak: Zidentyfikowanie grupy docelowej istniejącej marki za pomocą narzędzi analityki mediów społecznościowych
  • Karolina Denis: Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom
  • Katarzyna Wąsowska: Znaczenie i przykłady zastosowania reklamy mobilnej w strategii komunikacyjnej marek
  • Piotr Jan Klejnowski: Budowa strategii SEO jako kluczowy element marketingu internetowego przedsiębiorstwa
  • Aleksandra Grabarska: Prosumption as an activity of a contemporary digital client

Prace w I etapie Konkursu oceniane były prze posiadaczy certyfikatów DIMAQ. Pełny skład jury dostępny jest na stronie: https://dimaquni.com/jury/

Kolejny etap Konkursu to wybór najlepszych z zakwalifikowanych prac i przyznanie nagród. W tym etapie ocen dokonywać będzie jury złożone z certyfikowanych trenerów i posiadaczy certyfikatów DIMAQ w składzie: Grzegorz Krzemień, Tymoteusz Doligalski, Michał Szczur, Leszek A. Nowak, Jacek Szostak.

Zwycięzców tegorocznej edycji DIMAQ UNI wyłonimy 12.10.2020 r.

Przypominamy, że nagrodami w konkursie są:

  • Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ Basic z egzaminem DIMAQ
  •  Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ

Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa

Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis Biuro prasowe
2024-03-29 | 11:00

Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis

W marcu 2024 r. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.