Komunikaty PR

Znane i cenione produkty renowacyjne Baumit zmieniają nazwę

2020-03-25  |  12:05
Biuro prasowe

Oferta Baumit jest dostępna w 25 krajach. Jej niezwykle cenionymi elementami są produkty służące do renowacji, stosowane przez najbardziej wymagających wykonawców, inwestorów, architektów oraz dystrybutorów. Wszystko dzięki wieloletniej praktyce i doświadczeniu Baumit, który w swojej ofercie szczególną uwagę poświęca materiałom mającym za zadanie odświeżenie lub rekonstrukcję już istniejących obiektów – zarówno tych typowych, jak i tych o szczególnej wartości historycznej.

Aby ułatwić klientom orientację w naszych produktach renowacyjnych, w cenniku na rok 2020 podzieliliśmy je na trzy kategorie: „Program podstawowy” do typowej renowacji elewacji, „Program specjalistyczny” do renowacji obiektów zabytkowych, a także produkty dodatkowe do takich prac jak m.in. odsalanie i odgrzybianie murów czy usuwanie rys – wyjaśnia Aleksandra Gilewska, Marketing Manager w Baumit Polska.

Kolejnym etapem zmian wynikających z ułatwiania komunikacji oferty było uproszczenie i ujednolicenie nazewnictwa wybranych produktów. Odświeżenie objęło m.in. nazwy tynków renowacyjnych, które w nowych nazwach otrzymały wspólny człon „Sanova”. To inspirowane łacińskim „sanus” („zdrowy”) hasło trafnie oddaje charakter materiałów, które dzięki posiadanemu przez Baumit know-how skutecznie „uzdrawiają” obiekty nadgryzione zębem czasu. – Renowacja, aby przyniosła oczekiwane efekty, wymaga przemyślanego podejścia i planowania, w szczególny sposób w przypadku obiektów zabytkowych. Dlatego stawiamy na kompleksowość oferty, która uwzględnia wszystkie etapy prac – od oczyszczenia i przygotowania podłoża aż po wykonanie sztukaterii. Umożliwia to jak najlepsze odwzorowanie materiałów i projektów historycznych przy jednoczesnym uwzględnieniu specyfiki często słabego, zniszczonego podłoża – podkreśla Aleksandra Gilewska.

Od 1 marca 2020 r. nowe nazwy uzyskały następujące produkty do renowacji:

  • Baumit EinlagenTrassputz > Baumit Sanova MonoTrass  

tynk renowacyjny trasowy jednowarstwowy

  • Baumit SelfporSanierputz SP 64 P > Baumit Sanova SP Grey

tynk renowacyjny drobnoziarnisty

  • Baumit SanierPutz Grob SP 64 G > Baumit Sanova SP Grano

tynk renowacyjny gruboziarnisty

  • Baumit Sanier Grundputz SG 68 > Baumit SanovaPor

tynk renowacyjny podkładowy

  • Baumit SanierVorspritz SV 61 > Baumit SanovaPre

obrzutka renowacyjna

  • Baumit SperrPutz SP 63 > Baumit SanovaBar

tynk renowacyjny uszczelniający

  • Baumit Klima RK 70 N > Baumit MultiFine RK 79

tynk wapienny zewnętrzny

  • Baumit ReCompact > Baumit SanovaPrimer  

wzmacniacz tynku

Od 1 marca 2020 r. produkty renowacyjne zostały podzielone na następujące podgrupy:

Program podstawowy: renowacja elewacji

  • MC 55W – zaprawa przyczepna
  • HM 50 – zaprawa przyczepna
  • Sanova MonoTrass – wapno hydrauliczne z trasem

Program specjalistyczny: renowacja obiektów zabytkowych

  • SP Grey – tynk renowacyjny drobnoziarnisty
  • SP Grano – tynk renowacyjny gruboziarnisty
  • SanovaPor – tynk renowacyjny podkładowy
  • SanovaPre – obrzutka renowacyjna
  • SanovaBar – tynk renowacyjny uszczelniający
  • MultiFine RK 70 – tynk wapienny zewnętrzny
  • Klima RK 39 – tynk wapienny zewnętrzny
  • Klima RK 38 – tynk wapienny wewnętrzny
  • SM 86 – zaprawa sztukatorska
  • FG 88 – zaprawa sztukatorska gruboziarnista
  • FF 89 – zaprawa sztukatorska drobnoziarnista
  • SG 87 – zaprawa do odlewów sztukatorskich
  • TrassitPlus – hydrauliczne wapno trasowe
  • TrassitZement – cement portlandzki z trasem

Produkty dodatkowe:

  • Antisulfat – środek do odsalania murów
  • MultiPrimer – podkład wgłębny
  • SanovaPrimer – silikantowy wzmacniacz tynku
  • FungoFluid – preparat do usuwania glonów i grzybów
  • ReClean – środek do czyszczenia elewacji
  • FillPrimer – podkład wypełniający rysy
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.