ZŁOTY PARAGON 2021 dla So Soft! HELIO Natura
11. edycja konkursu „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” należy do HELIO! Nasza nowa linia miękkich i soczystych, jedynych takich! owoców suszonych So Soft! HELIO Natura zdobyła ZŁOTY PARAGON 2021! Ponadto, wśród wyróżnionych produktów, na podium znalazły się także EKO orzechy włoskie HELIO Natura oraz masa makowa HELIO!
Złoty Paragon to Nagroda Kupców Polskich przyznawana przez czytelników miesięcznika branżowego „Hurt i Detal” dla najlepszych produktów sektora FMCG. W tym roku, podczas 11. edycji plebiscytu zaszczytne miejsce na podium zajęła firma HELIO, otrzymując prestiżową statuetkę „Złoty Paragon 2021 – Nagrodę Kolegium Redakcyjnego” za tegoroczną nowość: linię wyjątkowo miękkich i soczystych owoców suszonych bez konserwantów So Soft! HELIO Natura.
Z dumą informujemy także, że HELIO jako jedyny przedstawiciel branży bakaliowej otrzymał wyróżnienie w dwóch bardzo ważnych kategoriach: PRODUKTY SPOŻYWCZE BIO I EKO za Orzechy włoskie EKO HELIO Natura oraz BAKALIE I PRODUKTY DO PIECZENIA CIAST za wielokrotnie już nagradzaną – Masę makową z bakaliami HELIO.
Plebiscyt „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” jest jednym z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG, podczas której nagradzane są najlepsze produkty w danej kategorii, wyróżniające się największą konkurencyjnością na rynku. Bakalie i masy do ciast polskiego producenta HELIO to naturalnie smaczne i zdrowe produkty bez konserwantów, z długim terminem przydatności, które zapewniają masę kulinarnych zastosowań w codziennej kuchni, dlatego cieszą się ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów. W tym roku, obok wyróżnionych produktów HELIO, na podium znalazła się także innowacyjna linia owoców suszonych So Soft! HELIO Natura, która mimo krótkiej obecności na rynku, już zdążyła zdobyć pełne zaufanie klientów! Dziękujemy! :-)

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.