Zrób zakupy w Centrum Korona i odbierz prezent
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Z okazji ponownego otwarcia sklepów Centrum Korona przygotowało dla swoich klientów atrakcyjną promocję. Wszystkie osoby, które zrobią zakupy w galerii w dniach 5-6 lutego br. będą mogły odebrać bon podarunkowy na kolejne zakupy o wartości nawet 50 zł.
Z początkiem lutego wszystkie sklepy w Centrum Korona zostały ponownie otwarte. Wraz z nimi wróciły kuszące wyprzedaże, atrakcyjne promocje, a także wyjątkowa akcja „Prezent na powitanie”, w ramach której klienci mogą odebrać nagrodę za zakupy.
Akcja potrwa od 5 do 6 lutego br. w godzinach 11:00-19:00. W ramach promocji klient, który dokona zakupu za min. 80 zł, na maksymalnie dwóch paragonach w sklepach na terenie Centrum Korona, będzie mogła odebrać kartę podarunkową o wartości 20 zł. Z kolei osoby, które zrobią zakupy o wartości min. 150 zł, otrzymają bony o wartości aż 50 zł. Ilość kart jest ograniczona.
„Cieszymy się, że nasze sklepy mogą być ponownie otwarte. Z tej okazji postanowiliśmy sprawić odwiedzającym miłą niespodziankę w postaci kart podarunkowych, które z pewnością umilą zakupy w tym trudnym czasie. Wierzymy, że akcja spotka się z dużym zainteresowaniem i sprawi wiele radości naszym klientom”- mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.
Aby odebrać nagrodę za zakupy należy zachować paragon i zgłosić się z nim do Punktu Obsługi Akcji. W promocji nie biorą udziału paragony z hipermarketu, natomiast klient może połączyć paragony z obu dni akcji. Karty podarunkowe klienci będą mogli wykorzystać we wszystkich sklepach i salonach usługowych w Centrum Korona. Regulamin promocji dostępny jest w Punkcie Obsługi Akcji.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.