Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki
Zymetria, jako jedna z wiodących firm badawczo-analitycznych w Polsce, stawia na dynamiczny rozwój, pozyskując do swojego zespołu nowe ekspertki. W ostatnim czasie dołączyły do niego doświadczone w branży badawczej w Polsce i za granicą: Kamila Hernik, Justyna Sawicka i Joanna Kwiatkowska.
Z początkiem września br. szeregi firmy Zymetria zasiliły Kamila Hernik i Justyna Sawicka. Kamila Hernik – socjolożka, badaczka i analityczka metod mieszanych z ponad 20-letnim doświadczeniem – objęła stanowisko Senior Consultant. W swojej dotychczasowej karierze prowadziła liczne projekty badawcze z obszaru edukacji, polityki społecznej, rynku pracy, projektowania usług w sektorze publicznym i badań: rynku w branży restauracyjnej, budowlanej, rynku zagranicznego oraz UX. Jest autorką ponad 40 publikacji i cenioną prelegentką konferencji branżowych.
Justyna Sawicka rozpoczęła swoją karierę zawodową ponad 20 lat temu, gromadząc doświadczenie w agencjach badawczych takich jak Pentor, TNS czy IPSOS. W Zymetrii pełni funkcję Partnerki. Z wykształcenia jest matematyczką. Specjalizuje się w badaniach ilościowych z obszaru budowania i monitorowania pozycji marki na rynku, segmentacjach, badaniach rynkowych i trackingowych.
W październiku do wewnętrznych struktur dołączyła kolejna Partnerka – Joanna Kwiatkowska. Podczas ponad 20-letniej kariery zrealizowała setki projektów ad-hocowych oraz długofalowych procesów strategiczno-badawczo-komunikacyjnych dla firm w Polsce i za granicą. W swoim portfolio ma wielu branżowych liderów – wiodące organizacje z sektorów e-commerce, FMCG, rozrywki i mediów, farmaceutycznego i finansowego. Ma również doświadczenie jako wykładowczyni na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
W ostatnim czasie do zespołu Zymetrii dołączyły trzy doświadczone specjalistki. Wierzymy, że to najlepszy sposób na utrzymanie dynamiki rozwoju naszej firmy. Rekrutacje skutecznie pomagają nam w pozyskiwaniu nowych kompetencji, branżowego know-how i indywidualnych perspektyw, a także odpowiadaniu na rosnące zapotrzebowanie projektowe ze strony dotychczasowych i potencjalnych klientów – zapewnia Barbara Krug, Managing Partner i współzałożycielka Zymetrii.
Zespół firmy Zymetria liczy dziś blisko pięćdziesiąt osób, przy czym procesy rekrutacyjne są organizowane regularnie.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.