Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki
Zymetria, jako jedna z wiodących firm badawczo-analitycznych w Polsce, stawia na dynamiczny rozwój, pozyskując do swojego zespołu nowe ekspertki. W ostatnim czasie dołączyły do niego doświadczone w branży badawczej w Polsce i za granicą: Kamila Hernik, Justyna Sawicka i Joanna Kwiatkowska.
Z początkiem września br. szeregi firmy Zymetria zasiliły Kamila Hernik i Justyna Sawicka. Kamila Hernik – socjolożka, badaczka i analityczka metod mieszanych z ponad 20-letnim doświadczeniem – objęła stanowisko Senior Consultant. W swojej dotychczasowej karierze prowadziła liczne projekty badawcze z obszaru edukacji, polityki społecznej, rynku pracy, projektowania usług w sektorze publicznym i badań: rynku w branży restauracyjnej, budowlanej, rynku zagranicznego oraz UX. Jest autorką ponad 40 publikacji i cenioną prelegentką konferencji branżowych.
Justyna Sawicka rozpoczęła swoją karierę zawodową ponad 20 lat temu, gromadząc doświadczenie w agencjach badawczych takich jak Pentor, TNS czy IPSOS. W Zymetrii pełni funkcję Partnerki. Z wykształcenia jest matematyczką. Specjalizuje się w badaniach ilościowych z obszaru budowania i monitorowania pozycji marki na rynku, segmentacjach, badaniach rynkowych i trackingowych.
W październiku do wewnętrznych struktur dołączyła kolejna Partnerka – Joanna Kwiatkowska. Podczas ponad 20-letniej kariery zrealizowała setki projektów ad-hocowych oraz długofalowych procesów strategiczno-badawczo-komunikacyjnych dla firm w Polsce i za granicą. W swoim portfolio ma wielu branżowych liderów – wiodące organizacje z sektorów e-commerce, FMCG, rozrywki i mediów, farmaceutycznego i finansowego. Ma również doświadczenie jako wykładowczyni na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
W ostatnim czasie do zespołu Zymetrii dołączyły trzy doświadczone specjalistki. Wierzymy, że to najlepszy sposób na utrzymanie dynamiki rozwoju naszej firmy. Rekrutacje skutecznie pomagają nam w pozyskiwaniu nowych kompetencji, branżowego know-how i indywidualnych perspektyw, a także odpowiadaniu na rosnące zapotrzebowanie projektowe ze strony dotychczasowych i potencjalnych klientów – zapewnia Barbara Krug, Managing Partner i współzałożycielka Zymetrii.
Zespół firmy Zymetria liczy dziś blisko pięćdziesiąt osób, przy czym procesy rekrutacyjne są organizowane regularnie.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.