Komunikaty PR

Geo rozpoczyna sprzedaż mieszkań w kolejnym etapie inwestycji Nowy Horyzont

2015-06-11  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania 06 ( 0 MB )

Grupa Deweloperska Geo rozpoczęła sprzedaż mieszkań w budynkach B i C, stanowiących kolejny etap inwestycji Nowy Horyzont we Wrocławiu. Zakończenie budowy zaplanowane jest na początek 2016 roku.
W sprzedaży pozostaje też 11 ostatnich wolnych lokali w budynku A3, wybudowanym w ramach II etapu inwestycji. Cena za metr kwadratowy zaczyna się już od 4591 zł.

Nowy Horyzont to ogrodzone osiedle położone w północno-zachodniej części Wrocławia, w dzielnicy Stabłowice. Budynki charakteryzują się niską, 4-piętrową zabudową. Dla wygody mieszkańców wszystkie mieszkania wyposażone zostały w balkony lub tarasy. W garażu podziemnym dostępne są miejsca parkingowe, a na osiedlu wybudowano plac zabaw dla dzieci. W pobliżu znajdują się tereny zielone, w tym liczne parki czy stawy. Wszystkie oferowane lokale znalazły się w programie MDM.

Osiedle Nowy Horyzont to miejsce dla osób ceniących spokój, zieleń oraz obcowanie z naturą, oczekujących od swoich mieszkań przede wszystkim przestrzeni. Stabłowice to rejon, który ciągle się rozwija. W jego okolicach powstają wciąż kolejne inwestycje, w tym bardzo nowoczesny szpital wojewódzki, a w najbliższym czasie, w bezpośrednim sąsiedztwie rozpocznie się budowa szkoły z przedszkolem, co zdecydowanie przyczyni się do poprawy jakości i komfortu codziennego życia mieszkańców Nowego Horyzontu - mówi Jadwiga Sikorska – Kniter, kierownik działu sprzedaży w Grupie Deweloperskiej Geo.

W ramach kompleksu docelowo powstać ma 5 budynków. W sprzedaży znalazły się już 2- i 3-pokojowe mieszkania o metrażach odpowiednio 38-55m2 i 56-67m2 w powstających właśnie budynkach B i C. Zakończenie budowy planowane jest na I kwartał 2016 roku.

Deweloper posiada też ostatnie wolne lokale w zrealizowanym już w II etapie obiekcie A3. Dostępne są jeszcze 4 dwupokojowe mieszkania o metrażach od 46.85 do 57.47m2, 2 trzypokojowe mieszkania od 71.29 do 71.69m2 oraz 5 lokali czteropokojowych o powierzchni od 82.01 do 85.97m2.

Tak duże pomieszczenia stwarzają nieograniczone wręcz możliwości aranżacji mieszkania wedle własnych potrzeb. Istnieje sposobność wydzielenia miejsca na garderobę, biblioteczkę, biuro czy kino domowe. Swobodnie ustawić można również duże sprzęty, jak fortepian czy stół bilardowy – dodaje Jadwiga Sikorska – Kniter.

Więcej informacji na temat inwestycji Nowy Horyzont znaleźć można na stronie internetowej Geogrupa.pl oraz na profilu Facebook Mieszkanie bez tajemnic.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości I etap osiedla Debiut gotowy do zamieszkania Biuro prasowe
2019-01-21 | 11:00

I etap osiedla Debiut gotowy do zamieszkania

Inwestycja przy ulicy Dybowskiego znajduje się zaledwie 10 km od centrum Gdańska, do którego można dojechać w łatwy i szybki sposób dzięki bezpośredniemu i bezpłatnemu
Nieruchomości Grupa Murapol rozpoczyna Nowy Rok z ofertą większą o ponad 2 tys. mieszkań
2019-01-21 | 01:00

Grupa Murapol rozpoczyna Nowy Rok z ofertą większą o ponad 2 tys. mieszkań

Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, ale i Gdynia, Tychy, Toruń, Gliwice, Mikołów i Wieliczka to miasta, w których z Nowym Rokiem Grupa Murapol wprowadza do oferty
Nieruchomości Nowe biuro, nowe możliwości
2019-01-18 | 01:00

Nowe biuro, nowe możliwości

Oferta rynku biurowego stwarza dziś szerokie możliwości wyboru najkorzystniejszej dla najemcy opcji, a relokacja lub renegocjacja biura może przynieść firmie wiele korzyści Zmiana biura

Kalendarium

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.