Newsy

Biedronki to za mało. Będzie ekspansja drogerii Hebe

2012-05-17  |  06:41
Mówi:Alfred Kubczak
Funkcja:Dyrektor ds. relacji zewnętrznych
Firma:Jeronimo Martins Dystrybucja
  • MP4

    Drogerie Hebe to po Biedronce drugi, flagowy projekt Jeronimo Martins Dystrybucja w Polsce. Na razie ma 10 placówek w różnych miastach Polski, ale spółka zapowiada szybki rozwój, również w mniejszych miejscowościach. Z planowanym rozwojem aptek Na Zdrowie portugalski właściciel będzie musiał jeszcze poczekać, przede wszystkim z powodu obowiązujących w Polsce przepisów.

    Drogerie Hebe istnieją już m.in. w Warszawie i pobliskich miejscowościach, takich jak Żyrardów czy Otwock. W najbliższym czasie zostaną otwarte sklepy w Częstochowie i Ostrowcu Świętokrzyskim. Jak podkreślają przedstawiciele Jeronimo Martins Dystrybucja, duże zainteresowanie klientów pozwala na coraz szybszy rozwój sieci.

     – Mogę powiedzieć, że jest to bardzo ciekawa oferta drogerii, gdzie produkty, również luksusowe, w bardzo atrakcyjnych cenach, są podawane wraz z towarzyszącymi temu usługami – mówi dyrektor ds. relacji zewnętrznych Jeronimo Martins Dystrybucja Alfred Kubczak.

    Te usługi to przede wszystkim porady konsultantek.

     – W każdej z drogerii można się zetknąć z doradztwem, jeśli chodzi o wizaż czy inne cechy produktów, które są ważne, kiedy kupujemy kosmetyki czy produkty higieniczne – dodaje Alfred Kubczak.

    JMD nie poprzestaje na drogeriach. Od dłuższego czasu rozwija w Polsce sieć aptek Na Zdrowie, do której należy ponad 35 placówek, prowadzonych pod szyldem spółki Bliska. Jak podkreśla Alfred Kubczak, właściciel aptek wciąż analizuje środowisko, w jakim polskie apteki funkcjonują.

     – Projekt aptek powstał kilka lat temu, ale zaszło wiele zmian na rynku w Polsce, które spowodowały, że jest on ciągle w fazie przygotowań. Decyzję, co do rozwoju tego projektu, będą podejmowane. Na razie na to za wcześnie – mówi Kubczak.

    Za wcześnie też, by mówić o rozwoju sieci kawiarni. Pierwsza Kropka Relaks została otwarta w Warszawie, przy ul. Korotyńskiego rok temu. Kolejna powstanie wkrótce na ul. Targowej. Dalsze ich losy będą zależały od zainteresowania klientów. Podobna sieć kawiarni właściciela Biedronki przyjęła się na rynku w Portugalii.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Handel

    Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

    Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

    Konsument

    Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

    Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

    Transport

    Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

    Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.