Newsy

Euro2012: McDonald's zbuduje specjalne restauracje dla kibiców

2012-01-31  |  06:00
Mówi:Marek Kłapa
Funkcja:Dyrektor ds. korporacyjnych
Firma:McDonald's Polska
  • MP4

    Jedna restauracja McDonald's powstanie w strefie kibica w samym centrum stolicy, na Placu Defilad. Na czas Mistrzostw sieć otworzy również kawiarnię wewnątrz Stadionu Narodowego.

     - W Warszawie na potrzeby super FanZone budujemy specjalną restaurację, która będzie dziennie obsługiwała wiele tysięcy osób - zapowiada Marek Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald's Polska.

    Restauracja będzie serwowała zarówno tradycyjne, jak i specjalne, związane z Euro menu. Fast-food powstanie w dwukondygnacyjnym pawilonie tylko na czas Euro 2012. Po miesiącu zniknie sprzed Pałacu Kultury i Nauki. W tymczasowej restauracji zatrudnienie znajdzie ok. 300 osób, zrekrutowanych wśród pracowników w sieci w całej Polsce.

    Drugi tymczasowy obiekt, McCafe powstanie natomiast wewnątrz Stadionu Narodowego, w strefie dla mediów. Kawiarnia będzie przeznaczona głównie dla dziennikarzy relacjonujących mecze.

    Marek Kłapa zapowiada, że to niejedyne atrakcje przygotowane dla kibiców. Już wkrótce klienci restauracji będą mogli wygrać bilety na mecz. Dzieci w wieku od 6 do 10 lat będą miały szansę wziąć udział w programie "Dziecięca Eskorta McDonald's". Spośród formularzy, wrzuconych do pojemników w restauracjach między 6 lutego a 4 marca, rozlosowane zostanie 200 najmłodszych kibiców, którzy będą towarzyszyć piłkarzom przy wychodzeniu na boisko.

     - Ten program to jest unikalna rzecz. Projekt, który realizuje wyłącznie McDonald’s z UEFA. To jest danie szansy dzieciakom na wyjście na murawę boiska, na wyprowadzenie piłkarzy reprezentacji narodowych i przeżycie czegoś niezwykłego, czyli udziału w największej imprezie - mówi Marek Kłapa.

    Euro 2012 to już szóste z kolei Mistrzostwa Europy, których sponsorem jest McDonald's. W umowie podpisanej niedawno z UEFA sieć zapewniła sobie partnerstwo UEFA EUROTOP do 2017 roku. W tym roku budżet na działania promocyjne związane z Euro będzie rekordowo wysoki. Jesienią sieć będzie obchodziła 20. urodziny w Polsce.

    Informacja dla dziennikarzy:

    Wyrażamy zgodę na przetwarzanie treści tekstowych, audio i wideo, w szczególności wprowadzania do obrotu, publikacje i dystrybucję materiału w całości lub w jego częściach. Wszystkie materiały dostępne do pobrania z www.newseria.pl są bezpłatne.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Konkurs Polskie Branży PR

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Konsument

    Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

    Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

    Prawo

    Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

    Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

    Transport

    Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

    W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.