Mówi: | Marcin Paliwoda |
Funkcja: | dyrektor operacyjny |
Firma: | Novotel Wroclaw Centrum |
Novotel szykuje się na Mundial. Hotelowa marka przygotuje strefy kibica i specjalną ofertę dla fanów
Za 2,5 miesiąca wystartują mistrzostwa świata w piłce nożnej. Przez ponad 4 tygodnie piłkarskie zmagania będą śledzić miliony kibiców na całym świecie, dlatego do tego wydarzenia przygotowują się nie tylko sami piłkarze, ale i duże marki. W trakcie tegorocznych mistrzostw marka Novotel zorganizuje strefy kibica we wszystkich 23 swoich hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej. Wprowadzi też specjalną ofertę dla kibiców. Zapoczątkowana w Polsce kampania „Zgrupowanie Kibiców” to pierwsze działania marki na naszym rynku związane z tym sportem.
– Zaangażowanie marki Novotel w sport do tej pory było bardziej lokalne. Hotele organizowały pobyty sportowców przy okazji takich imprez jak mistrzostwa Europy w piłce nożnej, Mistrzostwa Świata w siatkówce czy zeszłoroczne World Games we Wrocławiu. Partnerujemy też wielu imprezom, szczególnie biegom. Teraz do wspólnego kibicowania chcemy zaprosić kibiców piłkarskich – we wszystkich hotelach Novotel w Polsce i Europie Środkowej organizujemy strefy kibica, fan-zone’y i mnóstwo animacji. Będziemy też gościć też studia sportowe i wspólnie przeżywać piłkarskie emocje – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Marcin Paliwoda, dyrektor operacyjny Novotel Wrocław Centrum.
Pod należącą do Grupy Accor marką Novotel działa w Polsce 13 hoteli w 8 miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i we Wrocławiu. W tym ostatnim, przy okazji towarzyskiego meczu Polska – Nigeria w ubiegły piątek, ruszyło transmitowane na żywo studio meczowe. Gośćmi studia, które poprowadził popularny dziennikarz Michał Pol, byli Maciej Szczęsny, były bramkarz reprezentacji Polski, dziennikarz Antoni Bugajski i Piotr Celeban, piłkarz Śląska Wrocław. Na fanów czekało też wiele dodatkowych, piłkarskich atrakcji w specjalnej strefie kibica w ramach „Novotel Football Night”.
To pierwsze z wydarzeń zaplanowanych do lipca tego roku, w ramach których Novotel zorganizuje strefy kibica we wszystkich 23 hotelach w Polsce i całej Europie Środkowo-Wschodniej. Marka współpracuje przy projekcie z portalem Onet.pl, z kolei kampanię realizuje specjalizująca się w marketingu sportowym agencja Arskom Group.
– Hasłem marki Novotel jest „live the moment”, czyli „żyj chwilą”. To idealnie wiąże się z przeżywaniem sportowych emocji. Poza tym oferta naszych hoteli jest również ukierunkowana na sport, chcemy, aby goście dobrze mogli tutaj aktywnie wypoczywać. Stąd np. w Novotel Wrocław Centrum mamy saunę, siłownię InBalance by Novotel, wypożyczamy rowery, chcemy do tego dołożyć hulajnogi. Mamy bogatą ofertę sportową i stąd właśnie to nasze zaangażowanie w sport – mówi Marcin Paliwoda.
Zapoczątkowana właśnie kampania to pierwsze działania marki Novotel na polskim rynku związane z piłką nożną. Marka zaprosi do wspólnego przeżywania sportowych emocji podczas specjalnych, piłkarskich eventów, a w trakcie mistrzostw wprowadzi dedykowaną ofertę dla kibiców. W ramach współpracy z redakcją sportową Onet.pl powstał też specjalny portal www.zgrupowaniekibicow.pl, który dostarcza kibicom aktualności i ciekawostek o futbolu.
Dyrektor Novotel Wrocław Centrum podkreśla, że wszystkie wydarzenia zaplanowane w ramach kampanii będą otwarte nie tylko dla gości hotelowych, ale wszystkich mieszkańców i kibiców.
– Dużym wyzwaniem dla hoteli jest sprawić, aby mieszkańcy miasta i lokalna społeczność również przyszła do hotelu, korzystała z gastronomii. Istnieje pewien stereotyp, że hotel to miejsce dla gości i że nie można tutaj przyjść z miasta, na przykład żeby coś zjeść. Chcemy złamać ten stereotyp, otworzyć nasze drzwi, powiedzieć: „przyjdźcie, kibicujcie z nami, mamy tutaj dobre jedzenie, można się czegoś napić, są duże ekrany i możemy wspólnie przeżywać te emocje”. W ten sposób chcemy sprawić, żeby społeczność lokalna też stała się naszymi klientami – mówi Marcin Paliwoda.
Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbędą się w Rosji i potrwają od 14 czerwca do 15 lipca. Spotkania zostaną rozegrane na 12 stadionach w 11 miastach, m.in. w Moskwie (mecz otwarcia i finał), Jekaterynburgu, Kaliningradzie i Sankt Petersburgu.
Czytaj także
- 2025-04-11: Spada udział chowu klatkowego w hodowli drobiu. Wciąż jednak 67 proc. kur trzymanych jest w klatkach
- 2025-04-03: Krakowska fabryka Philip Morris przestawia się na produkcję wkładów tytoniowych do nowych podgrzewaczy. Amerykański koncern ogłosił zakończenie inwestycji o wartości blisko 1 mld zł
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-21: Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy
- 2025-02-20: Wysoka akcyza na e-papierosy to nokaut dla polskiej branży vapingowej. Eksperci ostrzegają przed upadłościami, ale i problemami z fiskusem
- 2025-02-10: Polscy europosłowie chcą rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku. Liczą na zdecydowane poparcie w europarlamencie
- 2025-02-18: Europejski przemysł czeka na Clean Industrial Deal. Dekarbonizacja jest potrzebna, ale innymi metodami
- 2025-01-30: Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
- 2025-01-28: Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
- 2025-02-12: Jakub Rzeźniczak: Chciałbym wrócić do piłki nożnej. Teraz jednak widzę siebie już nie na boisku, ale na szczeblach zarządzających
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii


Praca

Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
Baza magazynowa zbóż w Witoldowie to obiekt zarządzany od 30 lat przez spółkę Top Farms Wielkopolska, która prowadzi działalność na gruntach dzierżawionych z Zasobów Skarbu Państwa. Teraz baza ma zostać rozebrana, a wydzierżawiona ziemia – trafić do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Spółka Top Farms wnioskowała do KOWR-u o utworzenie ośrodków produkcji rolniczej, które umożliwiłyby dalsze funkcjonowanie wielu takich strategicznych obiektów rolniczych. Brak decyzji KOWR jest zagrożeniem dla stabilności dużych, nowoczesnych gospodarstw towarowych, a tym samym również dla bezpieczeństwa żywnościowego Polski.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Bankowość
Rynek oczekuje pierwszego cięcia stóp procentowych w Polsce w maju. Są ku temu przesłanki ekonomiczne

Na podstawie ostatnich wypowiedzi prof. Adama Glapińskiego, przewodniczącego Rady Polityki Pieniężnej, ekonomiści oczekują, że już na posiedzeniu 7 maja może zapaść pierwsza od ponad półtora roku decyzja o zmianie poziomu stóp procentowych w dół. RPP dostosuje się w ten sposób do polityki głównych banków centralnych oraz słabnącej presji inflacyjnej. Zdaniem prezesa Q Value będzie to działanie w dobrym kierunku, choć spóźnione i być może spowodowane czynnikami politycznymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.