Newsy

Nagrody „Home & Market" trafiły do „Najlepszych Partnerów w Biznesie 2012"

2012-10-24  |  06:35

„Najlepsi Partnerzy w Biznesie" nagrodzeni. W tym roku po raz 10. magazyn ekonomiczny „Home & Market” przyznał nagrody dla firm i instytucji wyróżniających się na rynku i spełniających oczekiwania klientów. Wśród laureatów znaleźli się Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polski Związek Piłki Siatkowej, KGHM, PKP Cargo, Urząd Miasta Łodzi, Exatel i Kredyt Bank.
 
Tytuł „Najlepszego Partnera w Biznesie” przyznano w 18 różnych kategoriach.

Nagrodę w kategorii CSR otrzymał KGHM Polska Miedź za skuteczne i odpowiedzialne prowadzenie biznesu, poprzez aktywny udział w życiu lokalnych społeczności i zaangażowanie na rzecz ochrony środowiska.

 – Nie obejdzie się biznes bez pieniędzy. Jednak bohater wspaniałego filmu mówi: U mnie słowo droższe pieniędzy. I to jest to zaufanie, na które zapracowaliśmy przez ostanie 51 lat tu, w kraju, w Polsce – mówił odbierając nagrodę Dariusz Wyborski, rzecznik prasowy miedziowego koncernu.

PKP Cargo zostało nagrodzone za dynamiczny rozwój działalności na rynkach zagranicznych i systematyczne poszerzanie i doskonalenie oferowanych klientom usług. Spółka jest obecnie drugim co do wielkości przewoźnikiem towarowym w Unii Europejskiej i stoi u progu prywatyzacji.

 – PKP Cargo przeszło gigantyczną restrukturyzację. Jest spółką nastawioną na klienta. W zeszłym roku nasz zysk netto wyniósł ok. 400 mln zł. Ambicje są olbrzymie. Mam nadzieję, że za rok – może za trochę więcej – będą mogli Państwo kupić akcje PKP Cargo, ponieważ być może spółka zadebiutuje na giełdzie – powiedział rzecznik, Mariusz Przybylski odbierając nagrodę w kategorii Transport.

Miesięcznik Home & Market nagrodził również Partnerów Samorządowych. Laureatem został Urząd Miasta w Lublinie – za wspieranie społeczności studenckich, dbanie o infrastrukturę miejską i zachęty dla inwestorów.

Drugim nagrodzonym w tej kategorii są władze Łodzi. Tytuł Partnera Samorządowego łódzki Urząd Miasta otrzymał za stworzenie dobrych warunków dla rozwoju przedsiębiorczości w regionie, wychodzenie naprzeciw potrzebom inwestorów oraz za skuteczne wykorzystanie funduszy unijnych na modernizację i promocję miasta.

 – Wiem, że Łódź nabiera w tej chwili prędkości. Zapraszam do Łodzi. To jest dobre miejsce do prowadzenia biznesu – przekonywała Hanna Zdanowska, prezydent miasta.

W kategorii Sport nagrodę otrzymali Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polski Związek Piłki Siatkowej za wspólny projekt upowszechniania siatkówki wśród dzieci i młodzieży. Prezes PZPS Mirosław Przedpełski odbierając nagrodę zapewniał, że to wspólne przedsięwzięcie na rzecz poprawienia fizyczności całego społeczeństwa.

 – W siatkówce udaje nam się osiągnąć to, co jest bardzo ważne, czyli pokazać naszym partnerom biznesowym, że to jest opłacalny biznes. To jest olbrzymie partnerstwo. Chciałbym podziękować ministerstwu i rządowi za to, że nam pozwolili ten program zrealizować – podkreślał szef Związku.

Tytuł „Najlepszego Partnera w Biznesie” w kategorii Dziennikarz otrzymał Wojciech Szeląg – szef redakcji ekonomicznej w Polsat News – za profesjonalizm, obiektywizm i rzetelność informowania opinii publicznej o świecie biznesu.

 – Ja od 19 już lat mam najlepszych partnerów w biznesie, którymi w telewizji są oczywiście widzowie. Bez nich telewizja nie istnieje. Mam nadzieję, że Państwo są ich przedstawicielami – powiedział Wojciech Szeląg podczas odbierania nagrody.

Wśród innych laureatów nagrody miesięcznika „Home & Market” znaleźli się:
 
Kredyt Bank (w kategorii Bank), Exatel S.A. (w kategorii Telekomunikacja), SAS Institute Polska (w kategorii IT),  Kraków Business Park (w kategorii Centra Biznesowe), Krakowska Szkoła Biznesu (w kategorii Edukacja), TUiR "WARTA" S.A. (w kategorii Ubezpieczenia), Volkswagen Leasing Polska Sp. z o.o. (w kategorii Flota), Europejski Fundusz Leasingowy S.A. (w kategorii Leasing), BRE Ubezpieczenia TUiR (w kategorii Bancassurance), Polisa Życie (w kategorii Wsparcie Przedsiębiorców), Kancelaria Prawna Skarbiec (w kategorii Kancelarie Prawne), Hotel Anders (w kategorii SPA i odnowa biologiczna), Krajowy Rejestr Długów (w kategorii Zarządzanie Wierzytelnościami).

Od 10 lat w konkursie zwyciężają firmy, które są uznawane przez środowisko biznesowe za godne zaufania i warte polecenia.

„Home&Market” to prestiżowy miesięcznik ekonomiczny. Publikuje raporty, prezentujące wybrane sektory gospodarki: rynek ubezpieczeniowy, bankowość, leasing, grupy kapitałowe, teleinformatyka oraz rankingi, szeregujące według kryteriów finansowych największe firmy działające w Polsce.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Transport

Sprzedaż kart telemetrycznych M2M mocno przyspieszyła. Dzięki nim internet rzeczy wspiera cyfryzację firm

Usługi machine-to-machine (M2M) w połączeniu z szybką siecią umożliwiają niezakłóconą komunikację między urządzeniami w czasie rzeczywistym. Dzięki kartom telemetrycznym M2M możliwy jest np. zdalny odczyt liczników energii czy wody, wypożyczenie roweru miejskiego, płatności zbliżeniowe czy nawet zdalne badanie EKG. Według danych UKE w ubiegłym roku w Polsce działało prawie 8 mln kart M2M, a ich liczba w sieci dynamicznie rośnie. Ponad 4 mln pochodzi od Orange Polska.

Ochrona środowiska

Błyskawiczne powodzie będą coraz częstszym zjawiskiem w Europie. Zwłaszcza miasta muszą być na nie przygotowane

Hiszpania wciąż walczy ze skutkami ekstremalnych powodzi, które przetoczyły się w ostatnich tygodniach przez wschodnie i południowe regiony. Ze względu na postępujące ocieplenie klimatu tego typu ulewne, gwałtowne deszcze powodujące powodzie błyskawiczne mogą być coraz częstszym problemem w Europie – ostrzegają hydrolodzy. Podkreślają, że szczególnie dotkliwie będą je odczuwać miasta. Kluczową rolę odgrywa tu nie tylko adaptacja do zmian klimatu, ale też przygotowanie mieszkańców na zagrożenia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.