Newsy

Organizator Open’era i Orange Polska łączą siły. Chcą konkurować z innymi festiwalami muzycznymi w Europie

2015-12-11  |  06:30

Orange Warsaw Festival i Open’er Festival, czyli dwa największe wydarzenia muzyczne, będą się uzupełniały programowo. Alter Art, organizator gdyńskiego festiwalu, i Orange Polska, sponsor warszawskiej imprezy, rozpoczynają współpracę. Wspólnymi siłami chcą do Polski przyciągać najlepszych i najbardziej popularnych artystów i w ten sposób umacniać swoją pozycję na rynku największych europejskich festiwali. 

Orange i Alter Art rozpoczynają współpracę. To na pewno będzie nowy etap i nowy impuls do rozwoju rynku muzycznego i rynku festiwalowego w Polsce. Alter Art staje się organizatorem Orange Warsaw Festival, a Orange będzie od tej pory głównym sponsorem Open’era – mówi agencji Newseria Mikołaj Ziółkowski, szef Alter Art, organizator Open’er Festival.

Warszawska i gdyńska impreza na stałe wpisały się w kalendarz letnich wydarzeń muzycznych. Orange Warsaw Festival odbędzie się w 2016 roku po raz dziewiąty na początku czerwca. Osiem poprzednich edycji przyciągnęło ponad 120 wykonawców i pół miliona fanów.

Z kolei Open’er Festival odbędzie się w tym roku po raz piętnasty. Tegoroczna edycja przyciągnęła 185 tys. uczestników. W przyszłym roku fani muzyki będą bawić się w Gdyni między 29 czerwca a 2 lipca.

Początek czerwca będzie rozpoczynał sezon festiwalowy, jak do tej pory, w Warszawie. Z racji szerszej współpracy będzie to wydarzenie komplementarne do Open’era. Obydwa wydarzenia będą się wspierały, tworzyły pewną całość, ale tak naprawdę dzięki tej współpracy będziemy w stanie poszerzyć ofertę muzyczną, by zorganizować coś dla wszystkich fanów muzyki, dla wszystkich odbiorców festiwali – wyjaśnia Ziółkowski.

Anna Kowalik-Mizgalska z Orange Polska podkreśla, że muzyka jest głównym obszarem strategii sponsoringowej marki. Cel jest taki, żeby do Polski przyciągnąć najlepszych artystów i w ten sposób konkurować z innymi, podobnymi imprezami w Europie.

Swój udział w przyszłorocznym Open’erze już ogłosili m.in. Red Hot Chili Peppers, Florence and the Machine i Wiz Khalifa. Pierwsi artyści na Orange Warsaw Festival zostaną ogłoszeni w kolejnych tygodniach. Jak podkreśla Ziółkowski, atrakcyjny program festiwalu jest gwarantem sukcesu wydarzenia.

Bardzo się cieszę z tej współpracy, ponieważ dwóch liderów rynku, Orange jako marka i Alter Art jako największy niezależny promotor, łączy siły. Już w przyszłym roku, a także w kolejnych latach fani będą mogli się cieszyć jeszcze większą ilością muzyki i z jeszcze większej ilości wspaniałych emocji z tym związanych – mówi szef Alter Art.

Współpraca przy tworzeniu obu festiwali pozwoli nie tylko zbudować uzupełniającą się ofertę muzyczną. Osoby zainteresowane zarówno gdyńską, jak i warszawską imprezą będą mogły skorzystać ze specjalnych zniżek na karnety.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.