Newsy

Nowy hotel Hampton by Hilton w Warszawie oficjalnie otwarty. To nie koniec rozwoju sieci w Polsce

2014-09-18  |  06:45
Mówi:Mark Nogal, regionalny szef ds. wyspecjalizowanej obsługi na Europę
Phil Cordell, dyrektor ds. wyspecjalizowanej obsługi i menadżer marki Hampton na świecie
  • MP4
  • W centrum Warszawy otwarto nowy hotel marki Hampton by Hilton. 300-pokojowy obiekt w sąsiedztwie Dworca Centralnego to jednak nie koniec inwestycji światowej sieci hotelarskiej w Polsce. Spółka już jest zadowolona z liczby rezerwacji w nowym obiekcie.

    Polska to jeden z naszych kluczowych rynków, który cechuje bardzo dynamicznie rozwijająca się gospodarka. Postrzegamy Polskę jako rynek dobrze dopasowany do marek Hampton by Hilton i Hilton Garden Inn, widzimy niesamowitą energię i potencjały jakie tu drzemią. Nasze hotele odpowiadają na potrzeby tego rozwijającego się rynku – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Mark Nogal, regionalny szef ds. wyspecjalizowanej obsługi na Europę w Hiltonie.

    Nowy hotel Hiltona w Warszawie znajduje się przy ulicy Wspólnej, w bezpośredniej bliskości Dworca Centralnego oraz Pałacu Kultury i Nauki. To największy hotel tej marki poza Stanami Zjednoczonymi. Na 17 piętrach znajduje się łącznie 300 pokoi. Nowy warszawski Hampton jest 10. obiektem Hiltona w Polsce, a czwartym należącym do marki Hampton. W Warszawie jest już jeden hotel tej marki, pozostałe działają w Świnoujściu i Gdańsku.

    Hotel pierwszych gości przyjął już w czerwcu. Jak podkreśla Nogal, od otwarcia nowy warszawski Hampton notuje bardzo dobre, satysfakcjonujące spółkę wyniki. Decyzję o otwarciu największego hotelu tej marki poza Stanami Zjednoczonymi właśnie w Warszawie tłumaczy rosnącą polską gospodarką oraz coraz większą liczbą podróżnych szukających zakwaterowania w dobrym miejscu, cenie i jakości.

     Hilton łącznie ma ponad 4000 obiektów, Hampton prawie połowę tych obiektów, czyli ok. 2000. Spółka cały czas się rozwija, już jest w ponad 20 krajach, to duży sukcesu, który świadczy o dobrym rozwoju Hilton Worldwide na świecie – podkreśla Phil Cordell, dyrektor ds. wyspecjalizowanej obsługi i menadżer marki Hampton na świecie.

    Polska jest dla Hilton Worldwide rynkiem strategicznym, bo szybko rośnie liczba turystów odwiedzających nasz kraj. Zgodnie z danymi GUS-u, w 2013 r. w Polsce zatrzymało się ponad 23 mln turystów (o 3,4 proc. więcej niż rok wcześniej), a niemal 15 mln z nich nocowało w hotelach (wzrost o 8,2 proc.). Z zagranicy pochodziło 5,2 mln turystów (wzrost o 5,3 proc.).

    Hilton Worldwide planuje rozwijać nie tylko średniej wielkości markę Hampton by Hilton, lecz także inne. W portfolio spółki znajduje się łącznie 11 marek, a w Polsce obecne są cztery z nich: pięciogwiazdkowe hotele Hilton w Warszawie i Gdańsku, dwa hotele Hilton Garden Inn w Krakowie i Rzeszowie, dwa czterogwiazdkowe DoubleTree by Hilton w Warszawie i Łodzi oraz cztery Hampton by Hilton.

    Wszystkie nasze marki wchodzą do Polski, bo jest to kraj naprawdę warty odwiedzin – podkreśla Nogal. ‒ Hotele Hampton by Hilton w Polsce odnoszą sukces, podobnie jak hotele Hilton Garden Inn. Udało nam się wejść na rynek, gdzie był popyt, i znaleźć niszę.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Gala Złote Spinacze

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    PTCH

    Bankowość

    Automatyzacja coraz śmielej wkracza do polskich firm. Sytuacja gospodarcza może ten proces przyspieszyć

    Zmienne otoczenie gospodarcze powoduje, że polskie firmy szukają możliwości optymalizowania kosztów. Część z nich upatruje takiej szansy w automatyzacji procesów, która pozwala odciążyć pracowników i poprawić ich wydajność, a przy tym zaoszczędzić czas i pieniądze. Wdrożenie robota jest możliwe już w ciągu kilkunastu dni i od razu przekłada się na pracę firmy. – U jednego z klientów po wprowadzeniu i uruchomieniu robota czynności, które wcześniej wykonywał codziennie przez 2,5 godziny, zostały skrócone do zaledwie 15 minut – mówi Joanna Porębska-Matysiak z SAIO, spółki z Grupy ING, która udostępnia swoim klientom platformę do automatyzacji procesów biznesowych.

    Edukacja

    Europejskie branżowe „igrzyska olimpijskie” odbędą się we wrześniu w Gdańsku. Polacy będą rywalizować m.in. w kategorii meblarstwo, fryzjerstwo czy budownictwo cyfrowe

    – Aby mieć więcej pracowników, więcej osób wykwalifikowanych w różnych zawodach, potrzebujemy ścisłej współpracy z przemysłem i sektorem gospodarczym. I to właśnie robimy podczas WorldSkills – to jest ścisła kooperacja między szkołami i uczelniami a światem biznesu i przemysłu – mówi dr hab. Paweł Poszytek, oficjalny delegat WorldSkills Poland. W minionym tygodniu w Gdańsku odbył się krajowy etap kwalifikacji do tych międzynarodowych zawodów, w którym prawie 200 zawodników rywalizowało ze sobą w 22 takich konkurencjach jak architektura krajobrazu, budownictwo cyfrowe, chmura obliczeniowa, cukiernictwo, cyberbezpieczeństwo, florystyka, fryzjerstwo czy gotowanie. Zwycięzcy wywalczyli sobie bilety na przyszłoroczne EuroSkills 2023 – czyli europejskie kwalifikacje do etapu światowego.

    Ochrona środowiska

    Polscy naukowcy mają pomysł na ograniczenie strat ciepła w budynkach. Opracowali technologię termoizolacyjnych pokryć do szyb

    Od 10 do 50 proc. ciepła w gospodarstwach domowych ucieka przez okna. Rozwiązaniem nie musi być ich wymiana, ale specjalna powłoka, która zwiększy termoizolacyjność szyby. Fizycy z Polskiej Akademii Nauk opracowali folie pokryte nanowarstwami tlenku cynku z domieszką glinu, które mogą zmniejszyć utratę ciepła nawet czterokrotnie. Dzięki temu znacząco spadnie także wysokość rachunków za ogrzewanie. Nowe rozwiązanie ma być znacznie trwalsze i tańsze niż dostępne dziś na rynku folie.

    Współpraca

    Obsługa konferencji prasowych

    Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.