Newsy

Czapki z Biedronki wesprą 30. Finał WOŚP. Cała kwota ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą

2022-01-13  |  06:05

Biedronka dołączyła do firm wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W placówkach sieci od 10 stycznia za 9,99 zł można kupić zimowe czapki, a całkowity dochód ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą, którą w tym roku wspiera WOŚP. – Zależało nam bardzo na tym, żeby czapka była w przystępnej cenie, która pomoże każdemu się zaangażować. Pierwsze dni sprzedaży pokazują, że to szczególne nakrycie głowy stało się gorącym towarem – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR w sieci Biedronka.​

– Zachęcamy wszystkich klientów do nabycia czapki, która pomaga. Ten specjalny produkt trafił do naszej oferty w ostatnich dniach. Cała kwota, którą klient zostawia w sklepie, wędruje na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, czyli będzie wspierała jubileuszowy 30. Finał WOŚP, w którym poprawiamy standardy leczenia okulistycznego dla dzieci – mówi agencji Newseria Biznes Arkadiusz Mierzwa.

Kolekcja jest dostępna wyłącznie w sklepach sieci Biedronka i występuje w pięciu wariantach kolorystycznych dla dorosłych oraz w dwóch – dla dzieci. Czapki są z 10-proc. domieszką wełny naturalnej, a wypełnienie z włókniny Thinsulate absorbuje wilgoć bez utraty właściwości cieplnych. Dlatego sprawdzą się nie tylko w mieście, ale i w górach.

 Pierwsze godziny i dni sprzedaży wskazują, że to bardzo gorący i chodliwy towar – ocenia Arkadiusz Mierzwa. – Stworzyliśmy czapkę fajną, przyjemną w dotyku, ciepłą i dodatkowo bardzo ładną, w której wesoła Biedronka namawia do tego, żeby wspierać Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Klienci sieci w portalach społecznościowych sami wskazali, że warto mieć i nosić taką czapkę, bo ogrzeje nie tylko głowy, ale i serca. Czapka kosztuje 9,99 zł. W ofercie Biedronki znalazły się też kubki termiczne WOŚP o pojemności 350 ml w cenie 24,99 zł i szereg innych gadżetów z logo WOŚP.

– W każdym z ponad 3,2 tys. sklepów sieci Biedronka nasi klienci już od kilku tygodni znajdują puszki przy kasach, do których można wrzucać datki. Oferujemy też różnego rodzaju produkty. Czapka to hit, ale mamy również kubki termiczne, koszulki i smycze – wymienia dyrektor ds. komunikacji i CSR w Biedronce.

Sieć Biedronka została sponsorem głównym 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy po raz pierwszy.

 Obserwowaliśmy przez wiele lat to, jak wiele dobrego robi w Polsce Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Obserwowaliśmy naszych klientów, pracowników, którzy angażowali się w tę akcję, i czuliśmy, że to jest coś, co warto zrobić i do czego my jako sieć również możemy dołożyć swoją cegiełkę – tłumaczy Arkadiusz Mierzwa.

W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra dla oddziałów i pododdziałów okulistyki dziecięcej. Od początku działalności w 29 edycjach na sprzęt i programy medyczne WOŚP zebrała ponad 1,3 mld zł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.