Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Debaty Newserii

Baza materiałów wideo do montażu

Przegląd mediów

2022-11-21 Warszawa i Kijów stoją w obliczu historycznej szansy Strona główna

Warszawa i Kijów stoją w obliczu historycznej szansy

Rozmowa z dr. hab. Zbigniewem Girzyńskim o prognozach gospodarczych dla Ukrainy oraz współpracy Polski z Ukrainą w wymiarach gospodarczym, politycznym i kulturowym
2022-11-18 Czy dobrowolny ZUS uratuje sektor MSP?

Czy dobrowolny ZUS uratuje sektor MSP?

Tytułowe pytanie nawiązuje do zakończonego przed tygodniem na warszawskim stadionie PGE Narodowym Kongresu ESG – Polska moc biznesu, choć w kontekście tego, o czym za chwilę, chciałoby się raczej powiedzieć: niemoc.
2022-11-14 Zielona ekologia czy malowana na zielono?

Zielona ekologia czy malowana na zielono?

Ukierunkowanie państw na wdrażanie rozwiązań proekologicznych jest kierunkiem pożądanym, jednak nasze myślenie o ekologicznych technologiach jest w dużej mierze życzeniowe.
2022-11-14 Boję się klimatyzmu. Oto powody, dla których trzeba się go bać

Boję się klimatyzmu. Oto powody, dla których trzeba się go bać

Klimatyzm jest jak nowa, świecka religia, która bezpardonowo traktuje każdego, kto stanie jej na drodze. Z kilku powodów należy się jej bać.

Biuro prasowe

2024-04-26Yareal Polska - cooperation with the Academy of Fine Arts in Warsaw Strona główna
Yareal Polska - cooperation with the Academy of Fine Arts in Warsaw
A sculpture designed by students of the Academy of Fine Arts to be placed in front of the LIXA E office building
2024-04-26Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
W wirze przygotowań przed majówką, łatwo zapomnieć o biletach na komunikację, sprawdzeniu opłat za autostrady czy wymianie walut. Odpowiedź na te wszystkie majówkowe wyzwania ma VeloBank.
2024-04-26Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski
Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski
Jednym z ciekawych wniosków z badania Salesforce jest ten, który pokazuje, że pracownicy działów obsługi klienta w Polsce poświęcają średnio zaledwie 35% swojego czasu na pomoc klientom.
2024-04-26Małe firmy myślą, że windykacja jest tylko dla dużych
Małe firmy myślą, że windykacja jest tylko dla dużych
Co 5. firma nie reguluje zobowiązań wobec kontrahentów, bo sama nie otrzymuje zapłaty od klientów – wynika z badania „Przeterminowanie faktur w polskich przedsiębiorstwach” Kaczmarski Inkasso.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.