Newsy

Orange technologicznym partnerem Euro 2012

2012-06-04  |  06:35
Mówi:Maciej Witucki
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Orange
  • MP4

    Orange udostępni mecze Euro 2012 użytkownikom mobilnego i stacjonarnego internetu. W tym celu operator podpisał już umowy z UEFA i Telewizją Polską. Orange jest też technologicznym partnerem i sponsorem tegorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

    - Od strony technologicznej to jest niesamowite przedsięwzięcie, musieliśmy zbudować specjalnie dla UEFA najszybszą sieć światłowodową w tej części Europy – mówi prezes Orange Maciej Witucki.

    Mecze Euro 2012 będzie można oglądać na wszystkich urządzeniach mających dostęp do Internetu. Chodzi zarówno o urządzenia mobilne jak i stacjonarne.

    - To jest dodatkowo jeszcze w ramach abonamentu, w ramach przesyłu danych, jeśli się zmieszczą, jest to bez dodatkowych kosztów. Jeśli jest to Internet stacjonarny, to zupełnie za darmo – dodaje Maciej Witucki.

    Firma ma nadzieję, że w trakcie piłkarskiej imprezy uda się jej przekonać klientów do swojego nowego wizerunku. Zaangażowanie jako sponsora i partnera technologicznego w organizację Euro 2012 może pomóc w przekonaniu klientów do jednej, połączonej marki Orange. Zgodnie z planem marka TP zniknie z rynku do końca czerwca.

    - Także zapraszamy tych, których będą ewentualnie mamy, wujowie czy babcie odpychali od telewizora z powodu ulubionego serialu. Dzisiaj wszyscy klienci Orange mogą to oglądać w Internecie, więc dzieje się dużo. A dla nas najważniejszym wyzwaniem jest ta obsługa technologiczna UEFA w transmisji danych – mówi prezes Orange.

    W sumie rozegranych zostanie 31 meczów, a mobilnie obejrzą je ci, którzy mają zarejestrowane konto w serwisie orange.pl.

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Ochrona środowiska

    Transport

    Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

    Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.