Z mediów

grudzień 2021

Znamy laureatów 6. edycji programu Best Quality Employer!

2021-12-22  |  14:01
Z mediów

Certyfikacja Krajowa po raz szósty nagrodziła liderów w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Wśród laureatów się znalazły się przedsiębiorstwa z różnych branż. W tym roku ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju, nie odbyła się tradycyjna gala wręczenia statuetek.

 

Program Best Quality Employer od 2016 r nagradza pracodawców, którzy prowadzą efektywną politykę personalną. Tytuł Best Quality Employer otrzymują tylko firmy, które pozytywnie przejdą szczegółowe badanie i proces weryfikacji.

Pracownicy to najcenniejszy kapitał firmy, dlatego tak ważne jest zatrudnianie najlepszych. Zadanie, jakie stoi przed nowoczesnymi firmami to nie tylko bardziej efektywna rekrutacja, przyjazna polityka zatrudnienia i kultura organizacji, ale też skuteczna komunikacja i dbanie o wizerunek marki pracodawcy.

 

Program Best Quality Emoloyer ma na celu wyłonienie oraz promocję przedsiębiorstw, które wyróżniają się rzetelnością pod względem polityki zatrudnienia, rozwiązań pracowniczych i zarządzania zasobami ludzkimi. To firmy godne zaufania, dbające o rozwój pracowników oraz zapewniają stabilność zatrudnienia, zapewniając jednocześnie przyjazną atmosferę w pracy.

 

 – Jesteśmy dumni, że udało nam się nagrodzić tytułem Best Quality Employer 2021 tak wspaniałe marki. Otrzymanie tytułu jest potwierdzeniem wieloletniej i konsekwentnej pracy nad budowaniem marki pracodawcy a prowadzone w firmie odpowiednie praktyki kadrowe pomagają utrzymać wyszkolonych pracowników i przyciągać nowe talenty do zespołu - mówi Marcin Andrzejewski Dyrektor Programowy Certyfikacji Krajowej.

Covid-19 zmienił naszą rzeczywistość a obecna sytuacja postawiła nas wszystkich przed nowymi wyzwaniami, pracowników przed obawą utraty pracy a pracodawców przed nową rzeczywistością, która zmusiła większość do pracy zdalnej. Dostosowanie się do nowej rzeczywistości to duże wyzwanie, ale także potężny impuls do transformacji technologicznej i optymalizacji modelu pracy. To, jak firmy poradziły sobie w obliczu pandemii, z pewnością znajdzie odbicie w postrzeganiu ich marki pracodawcy - dodaje.

 

Tytuł Best Quality Employer 2021 otrzymały poniższe firmy:

 

ALDI Sp. z o.o.

Grupa ATERIMA

Bank Gospodarstwa Krajowego

Bank Pekao SA

BIEDRONKA (JERONIMO MARTINS POLSKA S.A.)

Budimex SA

Coca-Cola HBC Poland & Baltics

Getin Noble Bank S.A.

LIDL Polska

Blachotrapez Sp. z o.o.

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Lisner Poznań

Mowi Poland S.A.

Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o

Żabka Polska

Vorwerk Polska

RS Components

 

 

 

 

Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!

 

 

 

 

O Certyfikacji Krajowej

Certyfikacja Krajowa powstała w 2002 r. jako inicjatywa wspierająca mały i średni biznes w Polsce. Prowadzimy ogólnopolskie programy promocyjne, w których wyróżniamy i nagradzamy tytułami branżowymi najlepsze firmy w kraju. Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści budowania świadomości i promocji marki. 

 

 

 

 

Kontakt dla mediów:

Justyna Nakonieczna
PR & Marketing Manager
512 009 069
j.nakonieczna@certyfikacjakrajowa.org.pl

 

 

 


 

 

 

 


 
 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 22 grudnia

Medium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.