Z mediów
lipiec
Znamy laureatów 6. edycji programu Best Quality Employer!
Certyfikacja Krajowa po raz szósty nagrodziła liderów w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Wśród laureatów się znalazły się przedsiębiorstwa z różnych branż. W tym roku ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju, nie odbyła się tradycyjna gala wręczenia statuetek.
Program Best Quality Employer od 2016 r nagradza pracodawców, którzy prowadzą efektywną politykę personalną. Tytuł Best Quality Employer otrzymują tylko firmy, które pozytywnie przejdą szczegółowe badanie i proces weryfikacji.
Pracownicy to najcenniejszy kapitał firmy, dlatego tak ważne jest zatrudnianie najlepszych. Zadanie, jakie stoi przed nowoczesnymi firmami to nie tylko bardziej efektywna rekrutacja, przyjazna polityka zatrudnienia i kultura organizacji, ale też skuteczna komunikacja i dbanie o wizerunek marki pracodawcy.
Program Best Quality Emoloyer ma na celu wyłonienie oraz promocję przedsiębiorstw, które wyróżniają się rzetelnością pod względem polityki zatrudnienia, rozwiązań pracowniczych i zarządzania zasobami ludzkimi. To firmy godne zaufania, dbające o rozwój pracowników oraz zapewniają stabilność zatrudnienia, zapewniając jednocześnie przyjazną atmosferę w pracy.
– Jesteśmy dumni, że udało nam się nagrodzić tytułem Best Quality Employer 2021 tak wspaniałe marki. Otrzymanie tytułu jest potwierdzeniem wieloletniej i konsekwentnej pracy nad budowaniem marki pracodawcy a prowadzone w firmie odpowiednie praktyki kadrowe pomagają utrzymać wyszkolonych pracowników i przyciągać nowe talenty do zespołu - mówi Marcin Andrzejewski Dyrektor Programowy Certyfikacji Krajowej.
Covid-19 zmienił naszą rzeczywistość a obecna sytuacja postawiła nas wszystkich przed nowymi wyzwaniami, pracowników przed obawą utraty pracy a pracodawców przed nową rzeczywistością, która zmusiła większość do pracy zdalnej. Dostosowanie się do nowej rzeczywistości to duże wyzwanie, ale także potężny impuls do transformacji technologicznej i optymalizacji modelu pracy. To, jak firmy poradziły sobie w obliczu pandemii, z pewnością znajdzie odbicie w postrzeganiu ich marki pracodawcy - dodaje.
Tytuł Best Quality Employer 2021 otrzymały poniższe firmy:
ALDI Sp. z o.o.
Grupa ATERIMA
Bank Gospodarstwa Krajowego
Bank Pekao SA
BIEDRONKA (JERONIMO MARTINS POLSKA S.A.)
Budimex SA
Coca-Cola HBC Poland & Baltics
Getin Noble Bank S.A.
LIDL Polska
Blachotrapez Sp. z o.o.
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Lisner Poznań
Mowi Poland S.A.
Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o
Żabka Polska
Vorwerk Polska
RS Components
Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!
O Certyfikacji Krajowej
Certyfikacja Krajowa powstała w 2002 r. jako inicjatywa wspierająca mały i średni biznes w Polsce. Prowadzimy ogólnopolskie programy promocyjne, w których wyróżniamy i nagradzamy tytułami branżowymi najlepsze firmy w kraju. Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści budowania świadomości i promocji marki.
Kontakt dla mediów:
Justyna Nakonieczna
PR & Marketing Manager
512 009 069
j.nakonieczna@certyfikacjakrajowa.org.pl
Informacje z dnia: 22 grudnia
Medium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.