Army Veteran Miguel De La Rocha Turns Trauma Into Triumph in Powerful Memoir F.A.T.E. – My Future After Traumatic Events
An Inspirational Journey of Survival, Spiritual Awakening, and Reclaiming Purpose After the Darkness
CA, UNITED STATES, May 7, 2025 /EINPresswire.com/ -- Presented by Atticus Publishing, F.A.T.E. – My Future After Traumatic Events is the raw and emotionally gripping memoir of Army combat veteran Miguel De La Rocha, who shares his extraordinary journey of survival, redemption, and resilience. This powerful narrative takes readers through the depths of trauma and betrayal, into a profound spiritual awakening, and ultimately toward healing and purpose.Having survived war, death, and devastating personal loss, Miguel refused to let pain be the final chapter of his story. Instead, he found purpose in the fire and now empowers others to do the same. Through his bestselling book and international speaking engagements, Miguel has become a beacon of hope for trauma survivors around the world.
“This book is my way of saying: You can come back from anything,” Miguel says. “You can rebuild, reimagine, and reclaim your life—no matter what you’ve been through.”
F.A.T.E. is more than just a memoir—it’s a roadmap for resilience. With unflinching honesty and spiritual insight, Miguel shares how he overcame the darkest chapters of his life and discovered his divine destiny. Readers are left with a single, powerful message: Semper Anticus—Always Forward.
About the Author:
Miguel De La Rocha is an international multi-award-winning author, Army combat veteran, trauma guide, and inspirational speaker. His mission is to help others turn their pain into purpose and rewrite their futures. Through his story and teachings, he inspires people to rise from their past and step boldly into healing and transformation.
AI-Powered Renewable Energy Systems: The Future of Clean Power
Meatable Joins London Climate Action Week 2025 with Strong Commitment to a Sustainable Future
Hedera Foundation Collabs with The Binary Holdings, Web3 Distribution Infrastructure, to Onboard 169M+ Users to Hedera
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.