Caller ID Reputation® to Exhibit at Troutman Amin’s Law Conference of Champions
CIDR joins major conference for telemarketers in the legal and compliance space as an exhibitor and member of REACH.
IRVINE, CA, UNITED STATES, July 2, 2025 /EINPresswire.com/ -- Caller ID Reputation (CIDR), the industry’s leading provider of phone number reputation management and voice channel optimization, is proud to announce its place in this year’s Law Conference of Champions, hosted by Troutman Amin, LLP. As an official exhibitor and an active REACH network member, CIDR joins the dialogue with the nation’s most trusted on legal and compliant telemarketing, a collaboration that promotes responsible outreach.The Law Conference of Champions brings together top legal minds, thought leaders, and key solution providers to discuss key legal issues for marketers in 2025. CIDR’s presence as an exhibitor highlights its continued commitment to helping organizations navigate risk, remediate number reputation issues, and ensure compliant, effective outreach through the voice channel.
“We’re excited to join this year’s Law Conference of Champions,” Remarks Levi Chang, Chief Financial Officer at Caller ID Reputation, “As a member of REACH and a long-standing advocate for phone number optimization that prioritizes compliance diligence, we look forward to contributing to the industry dialogue and support the legal community with tools that can be leveraged for risk mitigation.”
Attendees can connect with CIDR onsite to learn more about its services and DialRight™, the industry’s leading due diligence and lead list auditing tool for outbound callers.
CIDR’s presence at the show highlights its continued commitment to voice channel integrity, helping enterprises navigate complex compliance requirements while improving outbound performance.
Attendees can stop by the booth to meet the team, explore live demos, and learn how CIDR sets the standard for trusted caller identity in 2025 and beyond.
About Caller ID Reputation (CIDR)
Caller ID Reputation® is the industry's original and leading reputation management provider. The organization leverages advanced technology and deep industry expertise to help businesses optimize their outbound calling performance and CX for consumer contact over the voice channel. CIDR enables organizations to achieve higher connection rates, support for critical calls, increased ROI, enhanced success on the phone channel, and operational excellence.
Learn more at calleridreputation.com
Monica Oh
Caller ID Repuation
+1 949-694-0222
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Revving Up for Excellence: The Ultimate Driving Museum Wins 2025 Best of South Carolina Award
Brazilian Security Firm Vanguard Attaché Launches Elite Protection Service
Durham Therapists Announces All-New 'Top 10 Best Therapists in Durham, NC' List for 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.