Columbia Bank Foundation Returns as All-In Sponsor for The Phoenix Center's 2025 Casino Night Fundraiser
The Phoenix Center, a nonprofit school serving students with autism and multiple disabilities, proudly announces Columbia Bank Foundation as an All-In Sponsor.
This marks the fourth consecutive year Columbia Bank Foundation has supported Casino Night at the highest sponsorship level—demonstrating a steadfast commitment to local organizations and inclusive education across New Jersey.
“Having Columbia Bank Foundation return as an All-In Sponsor means the world to our school community,” said Julie Mower, Executive Director of The Phoenix Center. “Their continued belief in our mission helps us deliver the personalized programs, therapies, and real-world experiences that make TPC so unique. We are beyond grateful for their partnership and generosity.”
As one of the largest private foundations in New Jersey, Columbia Bank Foundation provided over $2.3 million in grants to nonprofit organizations last year—supporting initiatives across affordable housing, health services, education, economic development, and more.
“Columbia Bank Foundation is proud to once again support The Phoenix Center’s incredible work,” said Thomas J. Kemly, President of Columbia Bank Foundation. “Their impact on students and families is both inspiring and essential. We’re honored to invest in programs that help young people grow, thrive, and reach their full potential.”
Casino Night is The Phoenix Center’s most anticipated event of the year—raising vital funds to support programs and services not covered by tuition, including community-based instruction, adaptive technologies, and therapeutic programming.
To reserve tickets, donate, or explore sponsorship opportunities, visit The Phoenix Center's website.
Monique de Maio
ondemand CMO Inc
+1 201-444-1597
monique|ondemandCMO.com| |monique|ondemandCMO.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Monument Recovery Celebrates Two Years of Growth & Life-Changing Impact
New York State Department of Veterans’ Services to Host 2025 Human Rights Conference at Fordham Law School on June 25
Faucet Hooks: New Kitchen & Bath Category Creates Usable Space Above the Sink
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.